Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.

arven1

Anbefalte innlegg

Først av alt :hoppe: for 29 uker :hoppendeglad: Jøss, som tiden raser nå. :ball: Bare 11 uker igjen til lille gull er her hvis hun har tenkt til å holde skjema.

Litt surt innlegg over her og får dårlig samvittighet av å lese det. Stakkars sambo får gjennomgå noen ganger, lunta er kortere enn vanlig i varmen :daane: Ikke så lett for han å skjønne alt, det er jo ikke han som går rundt med mage..... Nå er han verdens beste igjen :blush:

De siste dagene har gått med til å skru stellebord og ordne alt tilbehøret der og i går satte vi opp seng og redde den. Åååååh,det ble så utrolig fint både på bad og soverom :hjerter_rundt: Brukt masse tid på å sette sammen ulikt tilbehør og "stæsj" nå er det en prinsesse verdig. Har vasket og strøket alt babytøy, kanskje litt tidlig ute :sjenert: Men greide ikke å vente lenger :nigo: Gøy å pakke opp alt jeg har kjøpt i vinter og få en oversikt......

Nå har vi alle de store tingene på plass. Mangler bare noen småting som skal kjøpes inn i løpet av uken. Målet var å bli ferdig før ferien og der ser ut som vi rekker. Etter ferien har jeg tenkt til å sitte med beina høyt og vente :filer:

Dette er til nå den beste tiden i livet mitt. Jeg koser meg så utrolig med magen min og klargjøringen til et nytt familiemedlem :gravid: De fire første mnd med oppkast og besvimelser var verdt hver eneste minutt selvom det føltes som jeg var døden nær. Når jeg kjenner spark,romstrering og hikking blir jeg så takknemlig for at alt ser bra ut og at vi snart blir foreldre. Sambo koser og stryker og vi er så forelsket i hverandre og magen :hjertesmil:

Livet er så godt akkurat nå!

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naww så koselig. Høres ut som dere nesten er klar :fnise: Her er det eneste vi har fått i hus bilstol og litt tøy... Har kjøpt vogn og har pittelitt kontroll på de store tingene.. Føles som en har god tid, men plutselig er vi der! :) Sommeren raser nok avgårde :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi koser oss like mye med forberedelsene til prinsessene våre kommer :rodmer: .

Det er jo så koselig! Ser for meg at den siste ventetiden kan bli litt lang for oss - når mye nærmer seg klart allerede :sjenert: . Men da får vi finne på noe annet for å få tida til å gå. Tror ikke det er mulig å stoppe redebyggeren når den først er i gang :fnise:

Ha en fin dag Arven :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naww så koselig. Høres ut som dere nesten er klar :fnise: Her er det eneste vi har fått i hus bilstol og litt tøy... Har kjøpt vogn og har pittelitt kontroll på de store tingene.. Føles som en har god tid, men plutselig er vi der! :) Sommeren raser nok avgårde :rodmer:

Bare jeg som er litt ivrig i tjenesten :fnise: Dere har jo fortsatt god tid til forberedelser,håper som deg at sommeren raser avsted nå :rodmer:

Ser vi koser oss like mye med forberedelsene til prinsessene våre kommer :rodmer: .

Det er jo så koselig! Ser for meg at den siste ventetiden kan bli litt lang for oss - når mye nærmer seg klart allerede :sjenert: . Men da får vi finne på noe annet for å få tida til å gå. Tror ikke det er mulig å stoppe redebyggeren når den først er i gang :fnise:

Ha en fin dag Arven :klemmer:

Nei,nå går det ikke å stoppe :fnise: Ikke så mye igjen nå heller så ventetiden blir nok lang nå. Lager noen planer for hver uke slik at tiden skal gå og dessuten er det jo snart ferie også. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Litt skremmende opplevelse i dag. Har vært plaget av blodtrykksfall etter varmen kom, men det har gått fort over når det har kommet. I dag var jeg hos tannlege og kjente ubehaget kom når jeg satt i stolen, fikk sagt i fra at jeg følte ubehag. Husker at jeg sa at "nå tror jeg at jeg besvimer" :daane: Det neste jeg husker er at jeg våkner opp i stabilt sideleie på gulvet i mitt eget spy :trist: og at tannlegen og sekretæren står og rister lett i meg.....Det første jeg følte var bare at det var utrolig flaut, spy utover hele kontoret og meg selv :cry: Huff,tok litt tid før jeg kom til meg selv og husker ingenting, men gosh man føler seg skikkelig blæh. Han var veldig hyggelig og tok det pent og var veldig snill med meg... I tillegg begynte jeg å grine :unsure:

Vel,vel vært i kontakt med legen min og fått sykemelding frem til ferien min starter.

Nå ligger jeg på soffan,kvalm,svimmel og kjenner meg litt krenket :huh: Har ringt sambo og han kommer ilende hjem fra jobb nå. Kjenner jeg trenger han nå :cry3:

:herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Huff da arven1. :klemmer:

Det hørtes hvertfall som en skikkelig bedriten opplevelse. :klemmer: Du får ta det med ro og jeg håper mannen din er der snart, sånn at dere kan kose dere sammen, og du får litt trøst.

Sender mange :klemmer:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da arven1. :klemmer:

Det hørtes hvertfall som en skikkelig bedriten opplevelse. :klemmer: Du får ta det med ro og jeg håper mannen din er der snart, sånn at dere kan kose dere sammen, og du får litt trøst.

Sender mange :klemmer:!

Bedriten.... :fnise: det er lenge siden jeg har hørt :fnise: Nå fikk du meg faktisk til å le midt oppe i all furting :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Bedriten.... :fnise: det er lenge siden jeg har hørt :fnise: Nå fikk du meg faktisk til å le midt oppe i all furting :skratte:

:fnise: Beklager!

Hadde ikke helt andre ord i det hele. Bedriten ble det beste! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en forferdelig opplevelse! :( Godt du fikk sykemelding. Ta det med ro nå :)

Tusen takk teita :klemmer:

:fnise: Beklager!

Hadde ikke helt andre ord i det hele. Bedriten ble det beste! :sjenert:

:fnise: Ikke noe å beklage det. Noen ganger er det bare morro med slike ord som man ikke bruker så ofte og glemmer at de ekstisterer :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet over det værste sjokket fra i går nå. Ble skremt av det og redd, men har lest om det i dag og har roet meg litt ned. Heter visst noe sånt som vena cava syndrom som kan oppstå hvis man ligger rett ut når man er gravid. Presset fra magen blir stort på hovedpulsåren slik at blodet ikke strømmer tilbake til hodet og fører til besvimelse. Men guuuud så flaut å våkne opp i egen damm av spy :tristbla: Men har nå lært da at jeg ikke skal ligge så flatt mer mens jeg er gravid......

Har vært kvalm og uggen i dag og ikke orket noe særlig med mat. Tror det henger litt igjen fra i går. Har tatt det med ro i dag og må innrømme at jeg har vært gretten :eeeh:

Det hjalp ikke at sambo skulle på guttetur i helgen heller :balltre: Turen har riktig nok vært planlagt en stund, men det passet dårlig nå syntes jeg. Hadde trengt han hjemme, føler meg litt sårbar jeg... :sjenert: Ville liksom ikke holde han hjemme heller. Vet at han har gledet seg lenge til dette.

Så da sitter jeg her da og syntes fryktelig synd på meg selv :unsure: Kjøpt meg smågodt, pepsimax ( :fy_fy: ) og leid meg DVD film og håpe på at helgen går fort!

:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Kos deg i kveld, selv om det er uten mannen. Skjønner jo godt at du ville at han skulle være der, men det er gjerne sånn at ting gjerne kommer på de verste tidspunktene, så man sitter jo der etter en ekkel opplevelse og er alene. Tyyypisk! :fnise:

:klemmer: Kose deg med smågodt og film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en uhyggelig opplevelse hos tannlegen! Kan ikke ha vært noe særlig i det hele tatt!

Kos deg så godt du kan i helgen til tross for at samboer er reist bort.. smågodt og pepsi max er lov i slike tilfeller!! :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bedre med deg nå, Arven1! Og at mannen kommer hjem snart for å passe på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.oj,snaaart 30 uker på vei :babyjente:

Men er det flere av dere som ligger sånn ca likt med meg i løypa som begynner å kjenne på et snev av slitenhet og utålmodighet???? :sjenert:

Det gjør i hvertfall jeg. Denne helgen har jeg vært en vandrende hormonbombe! Jeg veksler mellom sinneutbrudd og grining :frustrert::grine: Jeg kjenner ikke meg selv igjen i dette, jeg er jo egentlig en rolig og ganske så balansert person. Det er jeg IKKE nå :hakeslepp: Blir helt utslitt av meg selv!

For det første begynner å føle meg som en elefant og syntes jeg ser rar ut, samtidig som jeg er stolt av magen min. Kiloene har de siste 3 ukene bare rast på. Har nå gått opp snart 9 kg tilsammen. :blink: Ikke at det er supermye, men syntes det føles som 40 kilo minst.

Jeg er heller aldri sjalu, men nå tenker jeg at sambo sikkert syntes jeg ser ut som en flodhest og at andre er mer pene enn meg...Har ikke fortalt det til han, er bare flau over meg selv :cry: Han sier hver dag at han syntes jeg er helt nydelig med min lille gravidkul, men jeg syntes bare jeg ser ut som en gås!

Venninnene mine bare fniser av meg og syntes jeg er liten til å være så langt på vei og sier "bare vent, de ukene som kommer er de tyngste!" :pisk: Takk for påminnlesen :balltre:

For det andre har jeg de siste dagene har jeg vært kvalm, trodde jeg egentlig var ferdig med svangerskapskvalmen nå, men det er jeg tydeligvis ikke.

Denne graviditeten er mer ønsket enn noe annet og jeg er kjempe glad for det, ikke misforstå.. Men jeg begynner å bli sliten og er så trøtt på å være kvalm :trist: Skulle ønske fødselen var nærmere enn det den er. :unsure:

Begynner ferie med sambo på torsdag og gruer meg litt for jeg er redd for at jeg skal være en skikkelig bitch hele ferien. Dessuten er jeg så innmari kvalm og lurer på hvordan jeg skal greie en ferie nå :huh:

Ok, dette var et skikkelig klage innlegg, men føler meg helt utafor om dagen :kosteskaft:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.oj,snaaart 30 uker på vei :babyjente:

Men er det flere av dere som ligger sånn ca likt med meg i løypa som begynner å kjenne på et snev av slitenhet og utålmodighet???? :sjenert:

Jeg er heller aldri sjalu, men nå tenker jeg at sambo sikkert syntes jeg ser ut som en flodhest og at andre er mer pene enn meg...

Jeg er ganske likt med deg, og ja.. jeg kjenner også snev av slitenhet og utålmodighet.. Fy søren 9mnd er LENGE! Har aldri opplevd sååå lange 9 måneder før.

Jeg har foreløpig ikke gått opp mer enn 5 kg, men det ramler vel på noen fler nå de siste ukene. Uansett føler jeg meg som verdens minst attraktive KU, og at alle andre jenter er såå faste i fisken og må være mye deiligere enn meg, er jo rart hvis han ikke ser på andre jenter når jeg ser ut sånn.. Man blir litt tett i nøtta av å se seg selv i speilet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg kjempe godt, og kjenner meg igjen i alt du sier. Jeg har til nå lagt på meg 11 kilo, og jeg føler meg feit, svett og stygg. Det er IKKE gøy, og ja, jeg blir også sjalu og tenker at han ikke har lyst på meg. Kvalme om kveldene signerer jeg også, det er helt jævlig, og ja, da skulle jeg ønske det var nå jeg skulle føde. Men men, det er vel bra å tenke sånn, for da gruer man seg ihvertfall ikke til å gjøre det. Skal bli godt å bli ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg kjenner meg litt sliten, og litt rastløs, men jeg greier jo å vente litt til. Kjenner at jeg nå begynner å smågruglede meg til fødsel. :sjenert: Kjenner at jeg ikke føler meg like vakker, føler meg litt oppblåst, og når jeg ser ned, så er magen diger. Dog, jeg elsker det faktum at jeg kan kjenne datteren min bevege på seg og sparke meg.

Vil også bare gi deg en liten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stooor klem, tror nok alle har kjent på de følelsene du har innimellom. Det er ikke bare lett å bære fram de små vidundrene våre :troest:

Håper dere får en fin og avslappende ferie, og at kvalmen bare var innom på en snarvisitt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...