Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har på tre forskjellige lakker fra China Glaze..

Pom pom, ettellerannet girl og en sølv lakk..

Det er veldig slitt av nå dog lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitterneglelakken fra H&M. Orker ikke bruke noe dyrere nå i sparefasen (har ikke bitt negler på nesten to uker!!!!!!!! :danse: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Orker ikke ta bilde, så finner en med fargen fra internettet. Mine er så stygge etter å ha drevet med litt maling/spraymaling.

maxfactor_discopink1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ikke de skarpeste knivene i skuffa som henger i en tråd om negllakk. :fnise: litt av ei interesse!!

Anonymous poster hash: 0f3ca...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Er nok ikke de skarpeste knivene i skuffa som henger i en tråd om negllakk. :fnise: litt av ei interesse!!

Anonymous poster hash: 0f3ca...5aa

Du henger nå her selv, ser jeg. Nå veit jeg ikke med deg, men de fleste av oss interesserer oss for litt forskjellig, på en og samme tid.

Tenker du at alle som skriver i middagstrådene kun interesserer seg for middag, de som svarer i klestrådene kun bryr seg om klær, eller at det å svare i andre enkle tråder som krever lite kapasitet er ensbetydende med at man har enkle interesser, eller er beint ut mindre oppegående? Jeg er oppriktig spent. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå har jeg akryl-negler da jeg har hatt ferie og var avhengig av negllakk som satt fint over lang tid. Jeg har hvit, fransk manikyr med glitter på 8 av tippene og lilla glittertipper på ringfingrene. Gleder meg til å få de av igjen slik at jeg kan nyte av alle lakkene som nå har fått pause i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Oreal Color Riche Nails Mythic Carpet!

Endret av blomsterfest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20130729_121545_zps5f950faf.jpg

Våget meg til å ta tærne. Fingre tar så mye lenger tid, og samboer HATER lukten. Nå om sommeren går det ihvertfall an å sitte ute :)

Anonymous poster hash: 81951...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...