Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har Dior sin 253. Den er lys rosa og med litt skimmer i. Passer til alt!

Elsker Chanel sine farger. Men kvastene til Chanel er ELENDIGE! Skulle tro man kunne forvente litt mer fra et så stort merke. Dior sine er bra, så ender med å kjøpe Chanel og gå med Dior, hehe.

ellers er jeg VELDIG glad i produktene fra Trind. De gjør det de lover :-)

Endret av AnnasMakeupWorld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leading Lady fra Essie ;) Kjøpte den fra beautybay.com for en måneds tid siden, ca 70 kr hvis jeg ikke husker helt feil

Edit; og så OPI kombinert negleforsterker + base coat + top coat som under- og overlakk

Endret av Catie'
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leading Lady fra Essie ;) Kjøpte den fra beautybay.com for en måneds tid siden, ca 70 kr hvis jeg ikke husker helt feil

Edit; og så OPI kombinert negleforsterker + base coat + top coat som under- og overlakk

Duu, vet du om det er toll på Beautybay.com??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duu, vet du om det er toll på Beautybay.com??? :)

Du får toll når du går over 200 kr. Jeg brant meg skikkelig på det en gang! Jeg bestilte en krem til 250 kr hvis jeg ikke husker helt feil. Brukte tollvesenets tollkalkulator og fant ut at jeg ikke måtte betale mer enn en 50-lapp eller noe sånt. MEN så kom pakken min og det viste seg at tollvesenet tar 120 kr i gebyr bare for å fortolle varen. Så kremen til 250 kr endte på en pris på nesten 400 kr. Tok kontakt med beautybay for å høre om de betaler tilbake, men det gjør de ikke. Så lenge du bestiller varer for under 200 kr går det fint, men hvis du skal kjøpe dyrere varer vil jeg heller anbefale feelunique.com. De betaler tilbake de ekstra ugiftene :) og så er de rask med levering - sender som oftest de bestilte varene samme dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora Peacock, fantastisk blå lakk! Planer om å slenge over en glitterlakk i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ett lag glitter allerede i kveld, så nå er det Isadora Peacock med ett lag H&M Blue bliss på toppen. Glitter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

får jeg spørre hvor man får kjøpt dette merket? ble ikke no klokere av å google.. de var så stilige! :)

Det er et australsk merke som ikke er å få i Norge. Men jeg har kjøpt mine herfra. Men den hololakken over tror jeg er ute av produksjon. Duochromelakkene deres er kule da:)

Frakten har desverre blitt ganske dyr etter at det ble ulovlig å sende brannfarlig væske med flypost da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...