Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kongeblå?

Veldig fin!

Ja, noe sånn, også varierer den veldig ut i fra lyset den sees i - så blir aldri kjedelig! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Blue eyed girl" fra Rimmel. Elsker fargen, klarer aldri å bestemme meg for hva slags blånyanse den egentlig er!

http://pamperedandpo...blue-eyed-girl/

Fin! Hvor kjøper du Rimmel fra? Ikke i Norge, eller? (Ja, jeg kunne sikkert googla og greier, men latskapen driver meg til å heller spørre deg :gjeiper: )

--

China Glaze- Secret Periwinkle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin! Hvor kjøper du Rimmel fra? Ikke i Norge, eller? (Ja, jeg kunne sikkert googla og greier, men latskapen driver meg til å heller spørre deg :gjeiper: )

--

China Glaze- Secret Periwinkle

Haha, kjenner følelsen! Jeg kjøpte min på Lindex i Kristiansand, det er riktig nok en stund siden, men var i alle fall der jeg fant min :) Utover det er jeg usikker på om de selges andre steder i Norge :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter ett stygglangt opphold fra negllakkens verden og med korte, stumpe negler i en startfase, har jeg på meg: *Trommevirvel* "Aruba Blue" fra Essie! FOR EN FLOTT FARGE! Ligner veldig på "China glaze - Drinkin My Blues away" dog med mindre glitter. :wow:

Det som virkelig er moro med denne er at fargen faktisk er helt lik flasken etter to strøk.

http://www.google.no...ved=1t:429,i:98

Endret av She_Leiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Wilhelmine

Depend 331. Var et mareritt og legge, og ikke ble det særlig pent heller. Burde nok hatt et lag til (eller fem). Bruker for det meste bare blank lakk, så trenger treningen i å lakke litt mer nøyaktig...

Hun her har klart å få den på endel penere enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Prøver meg på en Elf-negllakk igjen i dag og jeg er IKKE imponert.

Fargen "Medium Red" er fantastisk fin på flasken, men på neglene blir den en form for skitten-mørk-rosa. Ææææsj! Hadde den enda blitt en fin rosafarge, såe...Denne går i søpla, flaks at det bare kostet 21spenn ellernoe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på en Elf-negllakk igjen i dag og jeg er IKKE imponert.

Fargen "Medium Red" er fantastisk fin på flasken, men på neglene blir den en form for skitten-mørk-rosa. Ææææsj! Hadde den enda blitt en fin rosafarge, såe...Denne går i søpla, flaks at det bare kostet 21spenn ellernoe. :fnise:

Prøvde akkurat en Elf neglelakk selv. Forferdelig! Men var på salg til $1,50 eller noe sånt, så var ikke så farlig. Fargen var ok, men helt forferdelig å legge og umulig å få jevn.

Nå har jeg selvlagt frensh med OPI Don't touch my tutu og OPI Barre my soul. Seche vite som overlakk. Tom for base, så ingen base nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essie nr 20 Lovie Dovie. For et mareritt! Etter tre lag, er lakken fremdeles gjennomsiktig, og hvert lag brukte sikkert et kvarter på å tørke. Dødsfin farge, men det får virkelig ikke hjelpe. Har på top coat fra OPI, liker den veldig godt, selv om den er litt for tykk, som gjør at den er litt vanskelig å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...