AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #161 Del Skrevet 27. oktober 2010 Stopper aldri på den bensinstasjonen igjen, for å si det sånn. Hehe! Vel, tross alt bedre å flause foran ukjente mennesker, enn om du hadde troppet opp i bursdagen på den måten En i klassen min på videregående gjorde samme tabben. På juleballet vårt. Men der var de fleste mer opptatt av å le, enn å si ifra... Huff, hun fikk høre det en stund, kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 27. oktober 2010 #162 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hehe! Vel, tross alt bedre å flause foran ukjente mennesker, enn om du hadde troppet opp i bursdagen på den måten En i klassen min på videregående gjorde samme tabben. På juleballet vårt. Men der var de fleste mer opptatt av å le, enn å si ifra... Huff, hun fikk høre det en stund, kan man si. Hehe, det var familieselskap, så det hadde nok gått fint Utrolig dårlig gjort av medelever det klassevenninnen din opplevde da! Hun som sa fra til meg, var jo tross alt real 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #163 Del Skrevet 29. oktober 2010 Opp! Mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. oktober 2010 #164 Del Skrevet 29. oktober 2010 :skratte: Her var det mye herlig! Noen jeg kommer på i farten: * Glemte hunden min igjen utenfor slakteren. Var halvveis hjemme før jeg oppdaget. Da jeg kom tilbake sto slakteren i døråpningen og lurte på om jeg ikke skulle ha med meg hunden hjem også. * På jobben min legger vi bare posten i en utkurv, og så tar sistemann med seg posten og legger i postkassen rett utenfor døren. Ikke få ganger har jeg kommet hjem med hele bunken konvolutter i hånden. Har også flere ganger prestert å oppdage posten etter å ha gått en stund, gå en omvei for å gå forbi en annen postkasse, og allikevel kommet hjem med posten i hånden! * Skulle ta med meg søpla på vei ut til jobben. Noen minutter senere sto jeg på en fullstappet T-bane i morgenrushet med en søppelpose i hånden. Prøvde å holde posen borte fra de andre, men det er ikke akkurat enkelt. Ei heller er det enkelt å prøve å presse hele posen ned i de små søppeldunkene man finner på stasjonen på en diskré måte. * Jeg satt på kjøkkenet og leste en kveld, når samboeren kom hjem. Han fant ut at han var sulten, satte på ovnen og åpnet kjøleskapet. Men så ombestemte han seg plutselig og gikk og la seg, men ovnen på og kjøleskapsdøren åpen. Godt jeg satt der og passet på! (nei, han hadde ikke drukket heller) * En morgen så jeg en veldig trøtt mann med en blomstrete kaffekopp i hånden på T-banen. Regner med at thermokoppen sto igjen på kjøkkenbenken hjemme 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 29. oktober 2010 #165 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kom nettopp hjem fra en lang joggetur. Dausliten og gjennomsvett og klissvåt av regnet var jeg ivrig på å få vrengt av meg tøyet og komme meg i dusjen. Til min store frustrasjon fikk jeg ikke ev den venstre armen på genseren! Jeg halte og dro, genseren satt bom fast.. Etter laaang tid med banning og trekking kommer jeg på at det er en slap-on refleks utapå genseren. Glad ingen så meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villrips Skrevet 29. oktober 2010 #166 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg lager muffins, setter brettet i ovnen og går ut i stua for å se på tv mens muffinsene steker. Noterer meg bak øret klokkeslettet. Ca 40 minutter senere skal jeg på badet å hente noe, og passerer da kjøkkenet, hvor jeg kjenner ei rar lukt... Går videre, og det tar ca 1 minutt før jeg kommer på hva lukta er.. Muffinsene måtte kastes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 29. oktober 2010 #167 Del Skrevet 29. oktober 2010 I dag satt jeg på en kompis. Jeg var sen og hadde forelesing tidlig, og var derfor litt ute av denne verden og veldig kaotisk orientert. Så skal jeg gå ut av bildøra og kompisen min roper "vær forsiktig, det er glatt idag!!!" og jeg bare "jada jada".... Å da sier det seg vel selv hva som skjedde. Bom, på ræv utenfor universitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. oktober 2010 #168 Del Skrevet 29. oktober 2010 I dag satt jeg på en kompis. ...av og til er man litt fjern på skriving også! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 29. oktober 2010 #169 Del Skrevet 29. oktober 2010 ...av og til er man litt fjern på skriving også! Hahaha, så ikke det før nå Har en fjern dag ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #170 Del Skrevet 29. oktober 2010 En på jobben som jeg har et godt øye til er ganske herlig distré når han prater. En dag da han var ferdig på jobb, skulle han si hadet til oss andre. På vei ut døren sier han "god natt"! Fy flate, vi spruta ut i latter. Han lo heldigvis selv også En annen dag kommer han inn i lokalet etter lunsj, og akkurat samtidig sier en annen kollega hei til en han sitter i telefonsamtale med. Han som kommer fra lunsj sier høyt hei tilbake, og igjen spruter vi ut i latter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #171 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har laget brun saus med cola i, istedet for melk! Jeg har vel heller aldri laget brun saus med melk jeg da....? :klø: Jeg gikk i mine egne tanker og gikk rett på en stolpe, inne i en butikk. Og fikk kul i panna, au au, og veldig flaut. Dette har jeg også gjort, men fikk blåmerkene langs skulderen og armen, og samboeren min holdt på å knekke sammen av latter! Nå kom jeg på en sak, som en jeg kjenner klarte for en del år siden. Han hadde akkurat begynt å jobbe på Peppe`s Pizza. Første gang han skulle svare i telefonen svarte han "Dolly Dimple`s væesågod!" :skratte: Jeg svarer telefonen hjemme med "hei, velkommen til Peppes, du snakker med Anne"...... Ellers så har jeg låst meg ute av bilen et par ganger, svidd endel pizzaer, glemt at jeg har begynt på middagen og svidd susen og endel sånne andre "ordinære" blemmer... Den jeg imidlertid husker best,er den sommeren da jeg var dagmamma som 15 åring. Skulle møte halv åtte om morgenen, og jobbet til halv fire. Ene dagen hadde jeg sovnet på sofaen hjemme. Bråvåknet og ble alldeles forfjamset av at klokken var over halv åtte og slengte på meg skoene og løp oppover veien for å avløse moren så hun kunne dra på jobb. (Hadde ca 5 minutters vei dit) Av en eller annen grunn surret "Jeopardy" melodien i hodet mitt, og det var da det slo meg at den gikk på TV når jeg våknet på sofaen. Klokken var da halv åtte på kvelden, og jeg hadde tenkt det var morgen... Var nesten utenfor huset hennes da jeg kom på det, så fikk avverget en VELDIG pinlig situasjon! (Fortalte henne alt når jeg kom på jobb morgenen etterpå, og da lo vi godt begge to Hun mente hun nok hadde luktet lunta etterhvert, men lurt litt i starten om jeg hadde stått heseblesende i døren der på kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. oktober 2010 #172 Del Skrevet 29. oktober 2010 * En morgen så jeg en veldig trøtt mann med en blomstrete kaffekopp i hånden på T-banen. Regner med at thermokoppen sto igjen på kjøkkenbenken hjemme Tipper han var ganske flau når han oppdaget det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuppu Skrevet 30. oktober 2010 #173 Del Skrevet 30. oktober 2010 Haha! Bra tråd!! Jeg har, som flere ovenfor, hatt litt problemer med klær. Jeg jobber i matvarebutikk, og har da på meg en skjorte. Da jeg tar den av meg, åpner jeg bare en knapp og vrenger den av meg for enkelhets skyld. Opptil flere ganger har jeg glemt å kneppe den knappen før jeg skal på jobb! Syntes det var så rart da flere menn kikket mot puppene mine, da de vanligvis ikke er så veldig fremtredende.. Men de var tydeligvis det da... Kan også finne på å gå i kose(skal-ikke-vises-utenfor-hjemmet)-buksa ute blant folk.. Heller ikke så artig! Eller bare rett og slett bli distrahert mens jeg sminker meg, og glemmer å ta maskara på det ene øyet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. oktober 2010 #174 Del Skrevet 30. oktober 2010 Må fortelle om en gang jeg gikk på VGS og vi hadde engelsk. Vi var en jente- og guttegjeng som satt nede i det ene hjørnet i klasserommet og hadde en egen diskusjon da plutselig læreren sier; Piffy, kan du fortelle om dette da? Og jeg ror som en gal (noe jeg var ganske god på, om jeg må si det selv, alle skoleårene) men her hadde jeg ikke en sjanse i havet. Så roper den ene venninna mi riiiimelig høyt så hele klassen hørte det; "piffy, der dreit du deg LEDRETT ut" situasjonen var bare umåtelig moro der og da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cindarella Skrevet 30. oktober 2010 #175 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tja, skal vi se... -Glemmer ofte å skru av vasken på badet, dusjen, vasken på kjøkkenet osv. Skjønner ikke hva det er som bråker i bakgrunnen når jeg sitter i stua.. -En morgen jeg skulle på jobb hadde jeg ganske dårlig tid. Dusjet raskt og var klar til å kaste meg inn i klærne. Glemte å tørke meg, merket det når jeg var på veg ut døren. -Har flere ganger gått med to forskjellige sko. Det å ha mange like støvletter er tydeligvis ikke noe sjakktrekk. -En gang måtte jeg fise, og da holdt jeg meg for munnen. Måtte nyse senere på kvelden, tipp hvor jeg holdt meg da? -Går ofte av bussen et stopp eller to for tidlig, fordi jeg tenker at "åh, nå skal jeg snart av!!" og så går jeg av når bussen stopper. -Har også selvsagt tatt feil buss, tatt bussen i feil retning osv. -Prøver ofte å betale med alle andre kort enn visakortet. -Var i bryllup en gang. Det var buffet, og jeg forspiste meg på mye, spesielt scampi. Da jeg hadde spist en god del kom jeg på at jeg er allergisk mot scampi. -Skulle ringe banken, og glemte hva jeg het. Kunne ha fortsatt i evig tid! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. oktober 2010 #176 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kom på en til. Var ganske ny i jobben min, og hadde en sjef som het Ole Fjell. Telefonen ringer, og de spør etter navnet på daglig leder. "Ole Dal" svarer jeg. Kom på at jeg hadde sagt feil naturformasjon i det sjefen snur seg og ser rart på meg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #177 Del Skrevet 31. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 31. oktober 2010 #178 Del Skrevet 31. oktober 2010 Haha! Kom på en til! En gang hadde jeg kjøpt en vekkeklokka som ikke ville ringe, så jeg tok den med meg tilbake til butikken jeg hadde kjøpt den i. Jeg hadde prøvd med flere forskjellige batterier, og hadde lagt alle sammen i veska så jeg kunne vise dem i butikken at den ikke funka. Da jeg kom til butikken ba dama meg om å sette i batteriene.. Jeg fikk plutselig noe annet i tankene, og så ikke ned i veska da jeg henta batteriene.. Bare stakk hånda mi ned og henta dem og begynte å sette dem inn i vekkeklokka.. Dama i kassa så litt rart på meg, men jeg tenkte ikke over det. Etterhvert skjønte jeg ikke hvorfor jeg ikke fikk batteriene "helt på plass" i klokka, og måtte bruke øynene.. Det viste seg at jeg prøvde å sette en tampong inn i klokka.. Flaut! Det var forsåvidt bare en knapp jeg måtte vippe opp, for å få klokka til å ringe. Den var i skjønneste orden Lurer på hva den dama tenkte 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #179 Del Skrevet 31. oktober 2010 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #180 Del Skrevet 31. oktober 2010 jeg som trodde at jeg var svimete men dere tar kaka altså!!! :D har prøvd å tenne på sigaretten min med en tampong midt på gata... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå