AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #141 Del Skrevet 25. oktober 2010 Å herlighet, nå kom jeg på noe grusomt flaut! Jeg skulle overnatte hos typen for første gang (vi hadde ikke ligget sammen enda), og jeg var oppover ørene forelsket. På veien dit stakk vi innom foreldrene hans for han skulle gi en beskjed. Jeg hilste jo på med det samme. Når jeg sto i gangen og skulle knytte skolissene mine for å dra, så "veltet" veska mi og langt ut på gulvet spratt en tube Canesten (for soppinfekjon for de som ikke vet det)! Mora tok den opp for meg og det var tydelig at hun rakk og se (og visste) hva det var. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #142 Del Skrevet 25. oktober 2010 Klokken var 5 på morgenen og jeg var på flyplassen. Hadde akkurat forsynt meg med noe sjokolade, så skulle jeg kaste sjokoladepapiret i søppelbøtta. Jeg satt med lommeboka i den ene hånda og sjokoladepapiret i det andre. Da vi skulle til å boarde så måtte jeg sjekke om jeg hadde alt (lommebok, nøkler, mobil). Lommeboka fant jeg ikke, men stussa grusomt over hvorfor jeg fortsatt hadde sjokoladepapiret i den ene hånda. Endte uansett med at jeg måtte stå og grave i søppelbøtta midt på flyplassen. Flaut! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #143 Del Skrevet 25. oktober 2010 Dette burde jo være tråden for meg. Skal vi se... Jeg flyttet inn i ny leilighet, med en dør som hadde smekklås. I tillegg hadde forrige eier kun en postkassenøkkel. 2 uker etter innflytting klarte jeg å miste postkassenøkkel og måtte tilkalle låsesmed. Uka etter klarte jeg og kjæresten og låse oss ute fordi begge trodde den andre hadde nøkkel. Vel, guess what... INGEN hadde nøkkel, så vi måtte tilkalle låsesmed enda en gang. Det ble dyrt (og flaut!) Jeg hadde fått ny jobb, og prøvde å pynte meg litt første dag. Kjøpte nye jeans og ny topp, brukte lang tid på å sette opp håret, og så ganske så fresh ut (følte jeg selv). Helt til en kvinnelig kollega i kantina påpekte at toppen min var kjempefin, men hadde jeg kanskje tatt den på feil vei? I all min hast hadde jeg selvfølgelig bare slengt på meg toppen, fordi jeg fokuserte på hår og sminke. Det verste er at det har skjedd flere ganger, jeg er et dødt menneske om morgenen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggy Skrevet 25. oktober 2010 #144 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg leter ofte etter brillene mine mens jeg har de på hodet... Blei oppringt av helsestasjon ang kontroll av min datter, jeg ble da spurt hva fødselsdatoen hennes var, jeg kunne ikke komme på når det var så dama måtte lete henne opp ved navn. Var ikke så rart hun lo godt da hun fant ut at datteren min er født 07.07.2007.... Oi oi oi for en vrien dato!!! Pinlig som bare det også så flaut å glemme når ungen din er født... Var i den tiden jeg ammet så skyller på tåka:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 25. oktober 2010 #145 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har: - Prøvd å lene meg ut av bilvinduet for å se etter noe, for så å oppdage at det er stengt. - Helt pepsi i tekoppen i steden for i glasset. Måtte smake (tenk om jeg hadde oppdaget noe genialt, hehe!) Ikke godt. - Pusset tennene med mannens tannbørste opptil flere ganger! - Gått feil vei i rulletrappa mens jeg skrev tekstmelding. Verste var at jeg prøvde liksom flere ganger før jeg skjønte hva som var feil! - Satt syltetøyet i dusjen. - Tatt kanel på tomatene isteden for grillkrydder. Heller ikke å anbefale. - Prøvd å ringe min egen telefon, som jeg ikke kunne finne, MED, ja nettopp, min egen telefon.... En annen gang ringte jeg fra jobbtelefonen til mobiltelefonen, og snudde meg rundt i rommet sikkert tyve ganger før jeg skjønte at ringelyden kom fra hånda mi... - Klapset feil fyr på rompa.... Heldigvis syntes han det bare var hyggelig! Og kjæresten hans som jeg hadde smilt lurt til mens jeg sneik meg innpå stakkaren holdt på å le seg ihjel! - Tuslet freidig halvveis til butikken gjennom hele nabolaget med søpleposen i hånda og knallgule tøfler med digre ole brumm-hoder på! - Beinet til butikken for å rekke å kjøpe noe før en fest, i ført lekker kjole, nydelig oppsatt hår med en fjong hårbøyle, sexy strømper og aftensminke.. Og gullfargede CROCKS! Som jeg aldri, aldri, aldri beveger meg ute i annet enn på jobb (hvor jeg forsåvidt er innendørs...) - Tatt hårgele istedenfor aloe vera gele i et solsvidd ansikt... IKKE å anbefale! Og sikkert myyyye mer! - 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2010 #146 Del Skrevet 25. oktober 2010 Husker en gang for noen år siden, min mor fortale om en kollega som kastet treningstøyet i søppelet og kom spaserende inn på arbeidsplassen med søppelposen i hånden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #147 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg og mannen var på senteret for å handle. I kassa så kom mitt eget kort tik kort, for å si det slik, så jeg måtte gå og hente mannen sin lommebok. Jeg ba kassereren holde varene siden det ikke var kø, og løp bort til mannen min som stod og leste i en avis. Rett før jeg begikk den kriminelle handlingen jeg gjorde, fikk jeg et inntrykk av at noe var feil.. Men det var ikke før jeg tok lommeboka ut av mannen sin baklomme, og høyt sa "jeg betaler med kortet ditt jeg, kjære", derav han snudde seg og stirret meg sjokkert i ryggen, at jeg forstod at denne lommeboka har jeg da ikke sett før.. Litt lenger bortenfor stod mannen og holdt på å dø av latter, han og offeret mitt hadde helt lik jakke. Det var ikke med hevet hode at jeg gikk tilbake og fablende ba om unnskyldning! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 25. oktober 2010 #148 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har: - Prøvd å lene meg ut av bilvinduet for å se etter noe, for så å oppdage at det er stengt. - Helt pepsi i tekoppen i steden for i glasset. Måtte smake (tenk om jeg hadde oppdaget noe genialt, hehe!) Ikke godt. - Pusset tennene med mannens tannbørste opptil flere ganger! - Gått feil vei i rulletrappa mens jeg skrev tekstmelding. Verste var at jeg prøvde liksom flere ganger før jeg skjønte hva som var feil! - Satt syltetøyet i dusjen. - Tatt kanel på tomatene isteden for grillkrydder. Heller ikke å anbefale. - Prøvd å ringe min egen telefon, som jeg ikke kunne finne, MED, ja nettopp, min egen telefon.... En annen gang ringte jeg fra jobbtelefonen til mobiltelefonen, og snudde meg rundt i rommet sikkert tyve ganger før jeg skjønte at ringelyden kom fra hånda mi... - Klapset feil fyr på rompa.... Heldigvis syntes han det bare var hyggelig! Og kjæresten hans som jeg hadde smilt lurt til mens jeg sneik meg innpå stakkaren holdt på å le seg ihjel! - Tuslet freidig halvveis til butikken gjennom hele nabolaget med søpleposen i hånda og knallgule tøfler med digre ole brumm-hoder på! - Beinet til butikken for å rekke å kjøpe noe før en fest, i ført lekker kjole, nydelig oppsatt hår med en fjong hårbøyle, sexy strømper og aftensminke.. Og gullfargede CROCKS! Som jeg aldri, aldri, aldri beveger meg ute i annet enn på jobb (hvor jeg forsåvidt er innendørs...) - Tatt hårgele istedenfor aloe vera gele i et solsvidd ansikt... IKKE å anbefale! Og sikkert myyyye mer! - Den med rulletrappa har jeg også gjort meg skyldig i. Men ikke på grunn av teksting, jeg var bare i generelt koma. Oppdaget det ikke før jeg stod på det øverste trinnet og det gikk opp for meg at jeg var den folk rundt meg flirte av. På lørdag svinset jeg til byen med en stor og knallende rød prislapp lett dinglende fra den ene støvletten. Jeg har sett på de støvlettene mange ganger og tenkt at "nå må du ta av den lappen før du tar dem i bruk," men ikke fått gjort det. Vel, det er mange som nå vet hva jeg betalte for mine nye støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 25. oktober 2010 #149 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er ikke helt uvanlig at jeg tar på meg brillene, stusser over at jeg ser så dårlig og oppdager at jeg har linsene på også... Ting jeg gjør mye på jobb tar jeg med meg ut av jobben også. Ikke sjelden står jeg på do hjemme og leter etter sleiden man låser dodører med på jobb. En annen variant er at jeg prøver å finne nøkkelen til kontoret mitt som skal henge på en knagg på innsiden av dodøra mens jeg gjør det jeg skal, men denne jakten går veldig dårlig og jeg blir veldig desperat - helt til jeg kommer på at jeg er hjemme. Hånda i været alle som taster 0 på sin egen private telefon/mobil for å få linje ut! Jeg har glemt å ta på meg gummistøvler og gått over hundre meter i sokker. På gjørmete grusvei. Noe av det mest hysterisk morsomme jeg har sett skjedde med en kompis. Han strødde chilipulver på maten sin med høyre hånd, begynte å prate om noe, glemte hva han holdt på med og gned seg i øyet med samme hånd. Full krise med skrik, banning, løping på do, øyeskylling med kranvann, øyeskylling med noens kontaktlinsesaltvann osv osv osv. En god stund senere er alt overstått, og rød i øyet og amper satte han seg ned igjen for å ordne videre med den nå kalde maten. Han strødde på mer chilipulver, begynte å prate om noe, glemte hva han holdt på med, gned seg i øyet... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2010 #150 Del Skrevet 25. oktober 2010 I dag ble jeg fortalt en god en Venninnen min skrev et brev på ettermiddagen, og gikk for å poste det. I ene handa hadde hun brevet og bankkortet hun skulle bruke i butikken. I den andre handa har hun mobilen mens hun snakker med meg. Utenfor butikken ser hun en rød postkasse som posten henter brev fra. Hun sier til meg at hun kan jo like godt bare slenge brevet inn der som å ta det med seg inn i posten i butikken. Jeg skal til og si noe i det jeg blir avbrutt med en høylydt ed fra helvete, og venninna mi roper at hun klarte å hive bankkortet nedi sammen med brevet. Verre ble det da damen i butikken ikke hadde nøkler til kassa, men må vente til postmannen kommer og låser den opp i morgen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elyssa Skrevet 25. oktober 2010 #151 Del Skrevet 25. oktober 2010 Haha, jeg ler så jeg vrir meg her. Har lest halvparten av innleggene høyt for mannen min :gjeiper: Jeg var i butikken i dag, og ting hadde gått litt fort. Jeg hadde mye å tenke på også. Når jeg skal betale, finner jeg ikke bankkortet mitt, før jeg oppdager at jeg har det i hånda. Nåja, men da er jo det greit. Så tar jeg opp et annet kort fra lommeboka og stikker det i kortautomaten. Så ser jeg hva jeg har gjort og spør om "Ehh... kan jeg ta det ut igjen? Det var feil kort..." Kassadamen må avbryte og jeg ser skjelvende og unnskyldende på henne mens jeg stikker det riktige kortet nedi. Med chippen opp i lufta... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Rebs Skrevet 26. oktober 2010 #152 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har uendelige slike historier. Er så virrum noen ganger at det er helt utrolig. Får nevne en av de kortere :gjeiper: Dette skjedde for bare noen uker siden. Var på bensinstasjonen for å handle tobakk. "Papir?" Spør hu dama bak kassen. "NEI", sier jeg bestemt - "Også to stk big ben". Fikk tenkt meg om etter noen sekunder, ble litt flau og unnskyldte meg med at det var søvnmangel her i gården, hehe :gjeiper: Hun måtte trekke litt på smilebåndet for seg selv hun da... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergans Skrevet 26. oktober 2010 #153 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hadde en fin en i går. Varmet opp til spinntime, og var klar for avgang. Plutselig stivner jeg helt, tar på hodet, og begynner å lete febrilsk rundt meg.....etter sykkelhjelmen..... Etter en god del sekunder så prøver jeg fåmælt å late som om det var noe annet jeg lette etter, men jeg tror det panikkartede grepet jeg tok på hodet mitt avslørte meg 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. oktober 2010 #154 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg renset reker her om dagen. Hørte på musikk og gikk litt på autopilot. Da jeg var ferdig med siste reke, så jeg at omtrent halvparten av skallet hadde havnet i rekebollen og halvparten av rekene i søppelposen. Og tørkepapiret i en kjele? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelita Skrevet 26. oktober 2010 #155 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) I dag syklet jeg til jobb og da jeg skulle hjem så hadde jeg det meget travelt. Jeg satte meg på sykkelen og prøvde å rygge ut fra stativet, men den satt litt fast. Så jeg gikk av og begynte å dra den frem og tilbake, fikk nesten litt panikk.. Så ser jeg jo at jeg har glemt å ta av sykkellåsen. Endret 26. oktober 2010 av Aelita 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #156 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette skjedde i dag. Jeg lå på sofaen med vond rygg og ventet besøk av en venninne. Hun visste jeg hadde låst opp til henne. Så banker det på, og jeg roper (lettere irritert)"Bare kom inn da!" Da kommer det trampende en hel fremmed familie rett inn i stua mi!! "Ehh, er ikke Ragnhild her?" "Nei, her bor det ingen Ragnhild!!" sier jeg. "Og hva i svarte har dere med å gå rett inn til fremmede folk!?" De fikk fart på seg, og først etterpå kom jeg til å tenke på at jeg faktisk hadde ropt at de skulle komme inn... Men likevel da, det står jo faktisk navn på ringeklokka mi! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. oktober 2010 #157 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det har hendt mer enn en gang at jeg hatt tatt på meg klærene over pysjamasen min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 27. oktober 2010 #158 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 27. oktober 2010 #159 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg gjør mye sånn fjernt, men kom på den mest flaue... Skulle i bursdag, og det var et par timers kjøretur. Etter en stund måtte jeg veldig på do, og stoppet på en bensinstasjon. Gikk på do, kom på at jeg ville kjøpe brus, og stilte meg i køen. Gikk ut fra bensinstasjonen da jeg hører en dame som roper: "Hallo, hallo, hei damen". Jeg reagerte ikke, for jeg tenkte at jeg kjenner jo ingen der, så det var nok ikke meg hun ropte til. Så kommer hun springende etter meg og sier: "Ville bare si til deg at kjolen din er oppi strømpebuksa der bak." Okeeeei, jeg takker og setter meg inn i bilen igjen og freser avgårde i en viss fart. Stopper aldri på den bensinstasjonen igjen, for å si det sånn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #160 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hysterisk herlig! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå