AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2010 #121 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hadde vært ute og reist, og hadde dagen etter veldig til dotter i ørene. Pusset så tenner, og tenkte at jeg skulle blåse ut trykket ved å knipe igjen nesa og luke munnen. Presset godt på, fordi det var skikkelig ubehagelig i øret. Men det hjelper lite på trykket når man har en tannbørste i munnen og kjeften full av tannkrem..... Vasket badet lenge, men finner enda sprutmerker etter aquafresh-utbruddet. Ser for meg uttrykket ditt rett etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora M. Skrevet 20. oktober 2010 #122 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tja, hva skal man si.... Dette er bare i dag: Holdt på å lime noe fast på en stor gammeldags tresleiv (skulle pynte den) og klarte å lime hele håndflata fast på sleiva med superlim. Satt helt bom fast! Måtte ned i boden (bor i blokk) for å finne en tapetkniv til å prøve å skjære den løs med. Møtte en nabo i trappa... Lot som jeg bare holdt tresleiva i hånda (den er diger) og smilte fåret til han. Så skulle jeg lage meg middag. Pleier å dampe grønnsaker i sånn rist som man setter i kjelen. Satte på platen og gikk og så tv. Gikk bort og tittet ned i kjelen etter en stund, prøvde å se om vannet var begynt å koke, men ingen bobler.. "Det var da som bare hvor lang tid det skulle ta før dette vannet begynner å koke daa!" Etter en 10 min. tid begynte det å ryke faretruende, og det var da det gikk opp for meg at jeg hadde glemt å ha i vann.. Så skulle jeg dusje og vaske håret før jeg la meg. Etter hårvasken grep jeg balsamen min som er på en sånn spruteflaske (sånn som ikke skal skylles ut igjen). Luften på badet var så full av shampo, parfymelukter etc. at jeg kjente ikke noe uvanlig. Helt til jeg satte meg ned i sofaen og pusen gikk amok på håret mitt. Hun formelig antastet det! Malte som en gal og slikket vilt! Jeg skjønte ikke noe, helt til jeg skulle gå og ta tannpussen og jeg så Catnip-flaska stå på badekarkanten.. Hvordan den hadde havnet der aner jeg ikke, og hvor balsamen er aner jeg heller ikke.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eventyr3 Skrevet 20. oktober 2010 #123 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så skulle jeg dusje og vaske håret før jeg la meg. Etter hårvasken grep jeg balsamen min som er på en sånn spruteflaske (sånn som ikke skal skylles ut igjen). Luften på badet var så full av shampo, parfymelukter etc. at jeg kjente ikke noe uvanlig. Helt til jeg satte meg ned i sofaen og pusen gikk amok på håret mitt. Hun formelig antastet det! Malte som en gal og slikket vilt! Jeg skjønte ikke noe, helt til jeg skulle gå og ta tannpussen og jeg så Catnip-flaska stå på badekarkanten.. Hvordan den hadde havnet der aner jeg ikke, og hvor balsamen er aner jeg heller ikke.. hahahahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2010 #124 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg gikk i mine egne tanker og gikk rett på en stolpe, inne i en butikk. Og fikk kul i panna, au au, og veldig flaut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari kontrari Skrevet 21. oktober 2010 #125 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hahaha, det går visst an å bli temmelig fjern i blant for de fleste. Selv har jeg: - gjentatte ganger sendt mail type "her er min del av oppgaven/datasettet/info om..." og ikke tenkt noe mer over det før jeg sjekker innboksen og har fått diverse svar ala "kan du sende over vedlegget også, takk". - ...og engang lagt ved en julegaveliste fremfor medlemsliste til ca tredve personer - glemt å ta av kontaktlinsene og blitt overrasket over å kunne se om morgenen - låst inne nøkler/mobil/visakort i safen sammen med kassen når vi stenger for kvelden på jobb (flere ganger) - gått på en stor stolpe på vei til fellesprinteren inne på biblioteket fordi jeg prøvde å se om jeg hadde husket printekortet i lommeboken - har vært på stranden og hatt på meg t-skjorte på land for ikke å bli solbrent. Når jeg skulle bade litt tok jeg først av t-skjorten, og fortsatte så med bikinitoppen når jeg først var i gang med å kle av meg. Prøvde å late som ingenting når jeg innså hva jeg hadde gjort. - tatt fjernkontrollen med i skolevesken - ...mens mobilen lå igjen på TVen - ...og kaffekoppen sto i kjøleskapet - lett etter mobilen uttallige ganger mens jeg snakket med noen i den - og snudd for å hente vesken som hang over skulderen - for ikke å snakke om alt jeg glad og fornøyd har forlatt i sikkerhetskontrollen på flyplassen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #126 Del Skrevet 22. oktober 2010 I dag klarte jeg å pusse tennene med eksemmedisinen til katten min... Tannkremtubene jeg bruker er i reisestørrelse, og det var denne lille tuben også. Æsj, herregud! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 22. oktober 2010 #127 Del Skrevet 22. oktober 2010 I dag snakket jeg med minsten på 3 mens jeg kjørte bil. Sa at vi skulle ta en tur på butikken før vi henter storesøster på SFO. Så kjører jeg hjem - i det vi kjører opp i gata vår kommer det fra baksetet "hva med storesøster da??!" Litt fjern ja.... Heldigvis var det ikke så sent, så rakk både butikken og hentingen allikevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2010 #128 Del Skrevet 22. oktober 2010 Var hos gynekologen igår....lettere stresset over tidspress på jobb og om jeg kom til å rekke barnehagen. Etter at jeg kom hjem (rakk å hente barna..), gikk jeg på do..... Hvor i huleste var trusa mi?? Oppdaget plutselig at jeg gikk truseløs under buksa... For å si det sånn; jeg ringer ikke til Gyn og spør om de har sett en hvit blondehipster der.... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 23. oktober 2010 #129 Del Skrevet 23. oktober 2010 Min mor: Hun hadde vært på en butikk og handlet litt forskjellig. Så på veien ut ser hun ned i pengeboka for å legge tilbake penger og kassalappen. Men i utgangen så står det ei dame i veien.. Mamma går side til side for å komme forbi, men dama gjorde jo det samme! Så de gikk i veien lenge for hverandre og mamma tenkte bare "det var da svært da.." og hun bestemte seg for å stoppe og se opp fra pengeboka for å se hvem denne dama var.. Forskrekket legger hun merke til at det var bare speilbildet hennes i glassdøra som hun har passet seg sånn fra.. Sambo: Han skulle sjekke om plata på ovnen hadde blitt varm. Metoden hans er kanskje ikke den beste? Hele håndflata hans ble litt varmere enn vanlig for å si det sånn.. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #130 Del Skrevet 23. oktober 2010 Rygget ut fra en overcrowded parkeringsplass på Rimi med åpen veske på taket. Det å plukke opp tamponger i løs vekt, sminke, koster, penger, en truse, en hel haug papirer som ble våte til slutt, og en bok som heter "Ekteskap - Hvordan takle hverdagen", er ikke rent lite flaut i seg selv. Enda verre er det når det kommer en fremmed mann til og hjelper til med dette. Huff. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meruidi Skrevet 23. oktober 2010 #131 Del Skrevet 23. oktober 2010 HAHA! liker denne tråden jeg har da ofte prøvd å presse melka inn i det skapet glassene er i, da jeg etter en stund tenker "hva er det du driver med?" eller det å sette tom melke kartong tilbake i kjøleskapet. xD jeg har også blitt ekstremp avhengig av lipsyl, har den ofte i lomma, da den da har blitt ganske våt, hr jeg lagt den i kjøleskapet for å stivne... etter en stund leter jeg etter den som ei galen kjerring, kjefter og smeller til samboeren som da Må ha tatt den hehe^^ er også den som ofte står opp på lørdagen og søndagen tiiidlig, tenker, f*** nå kommer jeg forseint til skulen jobber på et treningsenter i resepsjonen, det går det ofte i "heihei, god morgen etterfulgt av god trening" kan være laange dager noenganger, der jeg i slutten av dagen sier, hade når de kommer, god trening når de går, go helg på en mandag, god morgen på kvelden ha ofte tøfler på meg når jeg skal ut, da jeg har glemt å skifte, merkes som oftest i bilen eller i butikken. :D men hva annet er det å forvente 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 23. oktober 2010 #132 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nå kom jeg på en sak, som en jeg kjenner klarte for en del år siden. Han hadde akkurat begynt å jobbe på Peppe`s Pizza. Første gang han skulle svare i telefonen svarte han "Dolly Dimple`s væesågod!" :skratte: 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 23. oktober 2010 #133 Del Skrevet 23. oktober 2010 Genial tråd, mye vimsete folk her Jeg gjør mange sånne syke ting selv. Det flaueste, fjerne øyeblikket mitt var vel den gangen da jeg skulle ha svigers på nyttårsmiddag. Var utrolig stressa og hadde vært å handla matvarer i butikken. Hadde dårlig tid og putta alle matvarene i kjøleskapet. Senere når svigermor skulle åpne kjøleskapet å ta ut ei kake, lo hun seg nesten ihjel. Jeg hadde visst klart å også lagt en pakke Libresse bind i kjøleskapet sammen med matvarene!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 24. oktober 2010 #134 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ååååh, jeg elsker dere En gang skulle jeg ta med meg søppelposen ut på vei til jobb. Jeg bor ca 200m unna jobben, og gikk sammen med en kollega. Idet jeg skal finne frem adgangskortet mitt for å låse oss inn, blir jeg oppmerksom på søppelposen jeg fremdeles har i hånda... Jeg har også klart å skifte til uniform, men løpt ut av garderoben med mine knallrøde joggesko på...nydelig til svart dressbukse, må vite! Eksen min var også herlig da vi var på tur til London, og jeg hadde pga nye sko pådratt meg et ekstremt ufint gnagsår som hadde revnet i løpet av natta og blødde ganske mye. Han styrtet ned i resepsjonen og ropte følgende: - Do you have any plaster, please???? - Plaster, sir? - Yeah, I need plaster, my girlfriend's hurt...her leg's broken! - Should we call for an ambulance? - Nono, but she's bleeding a lot, I just need a plaster to put on her wound - Oh...you need a band-aid, sir? - Yeah, yeah, whatever! For ikke å glemme da jeg observerte ei dame på et kjøpesenter (dette var om sommeren) som resolutt dro av seg genseren, bare for å oppdage at hun kun hadde bh under - og deretter svært raskt dra på seg genseren igjen og strene ut av senteret 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 24. oktober 2010 #135 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så rart, exen min brukte alltid ordet "plaster" og sa bare amerikanere brukte "band aid" Må være no engelsk dialektgreier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 24. oktober 2010 #136 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så rart, exen min brukte alltid ordet "plaster" og sa bare amerikanere brukte "band aid" Må være no engelsk dialektgreier. Jeg skulle akkurat si det samme, samboeren min sier også plaster. Han er fra Nord-Irland. Jeg har ikke inntrykk av at dette er et rart ord for briter flest? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 24. oktober 2010 #137 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg skulle akkurat si det samme, samboeren min sier også plaster. Han er fra Nord-Irland. Jeg har ikke inntrykk av at dette er et rart ord for briter flest? :klø: Jeg har hørt briter si både plaster og band-aid, men grunnen til forvirringen var sikkert at kjæresten nevnte broken leg, og at personalet derfor tenkte på plaster cast (gips). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 25. oktober 2010 #138 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har hørt briter si både plaster og band-aid, men grunnen til forvirringen var sikkert at kjæresten nevnte broken leg, og at personalet derfor tenkte på plaster cast (gips). Ååh ja, det har du nok rett i! La ikke merke til "the broken leg" jeg, ble så opphengt i plasteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 25. oktober 2010 #139 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Ååh ja, det har du nok rett i! La ikke merke til "the broken leg" jeg, ble så opphengt i plasteret. Også tror jeg det hjalp på forvirringen at de som jobbet i resepsjonen opprinnelig var indere og ikke helt erkebritisk i språket :gjeiper: Endret 25. oktober 2010 av Mermaid Blues Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puma Skrevet 25. oktober 2010 #140 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ler så jeg griner. Jeg har også prate med min mor i telefonen, og så blitt stressa over at jeg ikke kunne finne telefonen min! Hun erter meg fortsatt for den... Jeg er også ekspert i å ta andre folks handlevogner, og skjønner lite og ingenting, når jeg ikke kjenner igjen innholdet. Dra fra varene har jeg og gjort. Det verste var vel den gangen jeg tok med varene, men kunne ikke skjønne hva den dama ropa sånn etter meg for! Men selvfølgelig... Hun ville jo at jeg skulle betale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå