Gjest Linda sofie Skrevet 25. november 2010 #221 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Haha ler meg i hjel :skratte: En gang klarte jeg å ta barberskum i håret enn hårskum! Var ganske så trøtt og helt i ørska så tidlig på morgenen så jeg tok barberskum istedenfor. Flaskene så ganske like ut og jeg skjønte ikke hvorfor hårskummet hadde en så rar konsistens. Hehe En anna gang klarte jeg å sette tallerkenen da jeg var ferdig med å spise i ovnen. Så da typen skulle steke noe i ovnen ble han ganske paff da han fikk se en skitten talkerken stå der Endret 25. november 2010 av Linda sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 25. november 2010 #222 Del Skrevet 25. november 2010 En gang jeg skulle på bakekurs skulle vi ha med mjøl sjøl og da klarte jeg å ta med sement i stedet for mjøl! Jeg så veldig dårlig den dagen for jeg hadde glemt igjen brillene mine på Ligningskontoret. Jeg oppdaget det ikke før kaka var ferdig. Jeg måtte erstatte en kniv til 99 kr og en visp til 69 alle syntes jeg var skikkelig fjern (og dum ). Da jeg gikk derfra var det en (den kjekkeste mannen) som sa "Det er noen som har sement både i veska og mellom øra". Snublet i trappa gjorde jeg også, så buksestrikken røyk. Uffameg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #223 Del Skrevet 25. november 2010 En gang jeg skulle på bakekurs skulle vi ha med mjøl sjøl og da klarte jeg å ta med sement i stedet for mjøl! Jeg så veldig dårlig den dagen for jeg hadde glemt igjen brillene mine på Ligningskontoret. Jeg oppdaget det ikke før kaka var ferdig. Jeg måtte erstatte en kniv til 99 kr og en visp til 69 alle syntes jeg var skikkelig fjern (og dum ). Da jeg gikk derfra var det en (den kjekkeste mannen) som sa "Det er noen som har sement både i veska og mellom øra". Snublet i trappa gjorde jeg også, så buksestrikken røyk. Uffameg. Huffameg. Unnskyld at jeg ler men det var litt morsomt. Tror jeg hadde begynt å lure hvis ei på bAkekurset hadde kommet med sement og ikke mel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puma Skrevet 25. november 2010 #224 Del Skrevet 25. november 2010 Så en stressa dame i dag. Hun kjørte foran meg, og blinka til venstre, men svingte til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 25. november 2010 #225 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har glemt bikkja på utsiden av butikken ved et par anledninger ("gamle-bikkja" that is - skal prøve og ikke glemme han jeg har nå ). Den ene gangen hadde jeg med hunden på jobb og skulle bare bort i kiosken en tur, sammen med bikkja. Da jeg kom tilbake spurte kollegene mine om ikke jeg hadde glemt noe. Stakkars En annen gang også da jeg handlet i butikken 5-600 meter fra der jeg bodde. Kom meg hjem før jeg husket dyret Jeg har også ødelagt middagen til mannen som MÅ ha grillkrydder til det meste (ved å strø på en god dose kanel istedenfor). Populært (not). Ellers har jeg ikke gjort større fadeser. Prektig som jeg er :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #226 Del Skrevet 25. november 2010 Kom på jobb med to skjerf her om dagen. Hadde glemt at jeg hadde tatt på meg skjerf nr 1 så jeg hadde tatt på meg ett til.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnastasiaR Skrevet 26. november 2010 #227 Del Skrevet 26. november 2010 En gang jeg skulle på bakekurs skulle vi ha med mjøl sjøl og da klarte jeg å ta med sement i stedet for mjøl! Jeg så veldig dårlig den dagen for jeg hadde glemt igjen brillene mine på Ligningskontoret. Jeg oppdaget det ikke før kaka var ferdig. Jeg måtte erstatte en kniv til 99 kr og en visp til 69 alle syntes jeg var skikkelig fjern (og dum ). Da jeg gikk derfra var det en (den kjekkeste mannen) som sa "Det er noen som har sement både i veska og mellom øra". Snublet i trappa gjorde jeg også, så buksestrikken røyk. Uffameg. Awww deg synes jeg bare synd på. ser skikkelig for meg ei gå ut med hodet hengende og med sement visp og kniv slepende med seg mens alle står å hvisker også falle i trappa. ntå 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #228 Del Skrevet 26. november 2010 Hehe digger tråden Husker fortsatt min første dag på jobb i en restaurant som servitør. Etter å ha tatt matbestillingen til mitt første bord og skulle gå for å hente drikke til dem presterte jeg og si takk og hadetbra! Og andre flauser som å tenke at all drikke skulle serveres med isbiter, inkl øl og vin hehe Og en som jeg fortsatt gremmer meg over.. når jeg gikk på skolen hadde jeg den største forelskelsen på en i klassen over ett år alt. Så i kokketimen så jeg sjansen for å prate med han. Prøvde å være kul å sexy og lente meg mot kokeplatene og satte albuen på en, mens jeg hvilte hodet i handa. Tenkte ingenting over det fordi kjelen sto på en annen kokeplate og så langt skulle vi bare koke vann. Anyways; tredje grad forbrenning, mistet all huden på albuen og en panikkfylt lærer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 26. november 2010 #229 Del Skrevet 26. november 2010 lovin it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. november 2010 #230 Del Skrevet 26. november 2010 Da jeg skulle vaske klær så sjekket jeg lommene på buksene jeg skulle vaske. I den ene fant jeg mobilen min, råflaks! Den tok jeg i bukselomma på den buksa jeg hadde på meg. I det jeg skal lukke døren på vaskemaskinen så tenkte jeg "shitt au", og tok av meg buksa jeg hadde og hev den også inn. Tok meg 30 minutter å huske hvor mobilen var.. HAHAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. november 2010 #231 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg gjorde noe helt forferdelig en gang. Vet ikke om det er så fælt, men det var pinlig. Jeg skulle hjelpe en gammel dame på toalettet. Hun kunne gå selv, men jeg måtte følge henne. Da vi kom inn på do, holdt hun seg fast i armlenene på toalettet og med baken mot meg, og jeg dro opp kjolen, og deretter dro jeg ned strømpebuksa og trusa. Så satte hun seg på toalettet. Etterpå, når hun var ferdig, holdt hun seg i vasken mens jeg dro på henne truse og strømpebukse og dro ned kjolen. Så gikk vi sammen bort til lenestolen hennes, og hun holdt seg fast i armlenene og ventet på at jeg skulle hjelpe henne ned i stolen. Da gjorde jeg det! Mens hun holdt seg fast i lenestolen, dro jeg opp kjolen, og dro ned strømpebukse og truse og blottla hele rompa hennes! Damen, som likte meg veldig godt, ble så forsjamset, og jeg ble helt sjokkert og fortet meg å dra opp igjen truse og strømpebukse, og ned med kjolen, mens jeg beklaget meg. Jeg ble helt rød i ansiktet og hjalp damen ned i stolen. Damen skjønte at jeg ikke mente noe vondt med det, og bare lo - heldigvis Hun lo av det lenge etterpå, og jeg syns det var det mest pinlige øyeblikket i mitt liv :rødme: 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 26. november 2010 #232 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg gjorde noe helt forferdelig en gang. Vet ikke om det er så fælt, men det var pinlig. Jeg skulle hjelpe en gammel dame på toalettet. Hun kunne gå selv, men jeg måtte følge henne. Da vi kom inn på do, holdt hun seg fast i armlenene på toalettet og med baken mot meg, og jeg dro opp kjolen, og deretter dro jeg ned strømpebuksa og trusa. Så satte hun seg på toalettet. Etterpå, når hun var ferdig, holdt hun seg i vasken mens jeg dro på henne truse og strømpebukse og dro ned kjolen. Så gikk vi sammen bort til lenestolen hennes, og hun holdt seg fast i armlenene og ventet på at jeg skulle hjelpe henne ned i stolen. Da gjorde jeg det! Mens hun holdt seg fast i lenestolen, dro jeg opp kjolen, og dro ned strømpebukse og truse og blottla hele rompa hennes! Damen, som likte meg veldig godt, ble så forsjamset, og jeg ble helt sjokkert og fortet meg å dra opp igjen truse og strømpebukse, og ned med kjolen, mens jeg beklaget meg. Jeg ble helt rød i ansiktet og hjalp damen ned i stolen. Damen skjønte at jeg ikke mente noe vondt med det, og bare lo - heldigvis Hun lo av det lenge etterpå, og jeg syns det var det mest pinlige øyeblikket i mitt liv :rødme: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 26. november 2010 #233 Del Skrevet 26. november 2010 Meridian: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. november 2010 #234 Del Skrevet 26. november 2010 En gang jeg skulle på bakekurs skulle vi ha med mjøl sjøl og da klarte jeg å ta med sement i stedet for mjøl! Jeg så veldig dårlig den dagen for jeg hadde glemt igjen brillene mine på Ligningskontoret. Jeg oppdaget det ikke før kaka var ferdig. Jeg måtte erstatte en kniv til 99 kr og en visp til 69 alle syntes jeg var skikkelig fjern (og dum ). Da jeg gikk derfra var det en (den kjekkeste mannen) som sa "Det er noen som har sement både i veska og mellom øra". Snublet i trappa gjorde jeg også, så buksestrikken røyk. Uffameg. HAHA! Dagens!!! Men du skal få en også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 26. november 2010 #235 Del Skrevet 26. november 2010 Awww deg synes jeg bare synd på. ser skikkelig for meg ei gå ut med hodet hengende og med sement visp og kniv slepende med seg mens alle står å hvisker også falle i trappa. ntå Jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ta feil av mel og sement. For det første er sement i 25 kg sekker, ikke 1 eller 2 kilosposer som mel vanligvis er. I tillegg er det helt annen konsistens på sement, det støver og man blir tørr i munnen ganske umiddelbart osv. Jeg synes det høres veldig rart ut... Jeg selv er faktisk ikke så fjern. Det verste er vel kanskje at jeg kan glemme å ta med meg mobilen når jeg er på vei ut, men jeg merker det som regel før jeg er kommet ut døra... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 26. november 2010 #236 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ta feil av mel og sement. For det første er sement i 25 kg sekker, ikke 1 eller 2 kilosposer som mel vanligvis er. I tillegg er det helt annen konsistens på sement, det støver og man blir tørr i munnen ganske umiddelbart osv. Jeg synes det høres veldig rart ut... Jeg selv er faktisk ikke så fjern. Det verste er vel kanskje at jeg kan glemme å ta med meg mobilen når jeg er på vei ut, men jeg merker det som regel før jeg er kommet ut døra... Stussa veldig på den jeg å. Åssen er det mulig bake med sement uten å ikke vite det? :klø: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2010 #237 Del Skrevet 26. november 2010 Kvinneguiden 101: Når Pet skriver noe er det morsomt. Ikke sant. Bare veldig smart, og veldig underholdende. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 26. november 2010 #238 Del Skrevet 26. november 2010 Stussa veldig på den jeg å. Åssen er det mulig bake med sement uten å ikke vite det? :klø: Hun hadde glemt igjen brillene på ligningskontoret, så da så hun ikke så godt. Om det er en spøk, så er det isåfall en god spøk Pet, ser du så dårlig at du ikke så forskjell på sement-sekken og hvetemels-posen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kami88 Skrevet 26. november 2010 #239 Del Skrevet 26. november 2010 Digg tråd:) leer hele tiden! Godt å vite at jeg ikke er alene;) her er noen av mine pinlige historier... Jeg skulle betale for varene mine i butikken, og jeg ville gi mannen i kassen 200- lappen som jeg holdt i hånda. Mannen tok den ikke, og spurte meg istedet for om jeg skulle betale for kunden foran meg. Jeg måtte tenke litt, og da oppdaget jeg at kunden foran meg ikke hadde betalt ennå. Kassemannen hadde heller en gang ikke begynt med varene mine. Var visst i egen verden jeg:P Jeg var et vrak og sov på toget på hjem fra flyplassen. Billettkonduktøren vekket meg litt hardt for jeg hadde visst ikke hørt henne. Jeg skyndte meg med å gi henne billetten min. Hun så deretter rart på meg. Det var den lille delen av boardingkort med setenr, osv. jeg hadde gitt henne. Prøvde å smile til henne da jeg ga henne riktig billett, men hun så fremdeles rart på meg:P 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. november 2010 #240 Del Skrevet 26. november 2010 Hun hadde glemt igjen brillene på ligningskontoret, så da så hun ikke så godt. Om det er en spøk, så er det isåfall en god spøk Pet, ser du så dårlig at du ikke så forskjell på sement-sekken og hvetemels-posen? Er det vanlig å oppbevare sement og mel samme sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå