Christina_ Skrevet 28. november 2010 #261 Del Skrevet 28. november 2010 Ja, den blir fryktelig glad for det Værre med de som står i kø, som begynner å fnise Hadde jeg også gjort, dersom jeg hadde opplevd det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. november 2010 #262 Del Skrevet 28. november 2010 En fjern glipp som endte bra, men kun ved en tilfeldighet. Jeg hadde kjørt til universitetet Vi fikk oss bil for en måneds tid siden, så jeg er vant med alltid å ta buss. Ei venninne og meg skulle ta oss en pause i kafeen og jeg vurderte å kjøpe meg en øl. Hadde fullstendig glemt at jeg kjørte, og veide frem og tilbake - og endte heldigvis opp med at jeg ikke hadde lyst på. Først etter det kom jeg på at jeg faktisk kjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 28. november 2010 #263 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg jobber på McDonalds, og da sier vi jo mange av de samme tingene uttalige ganger om dagen "Hei" "Hva vil du drikke?" "liten, medium eller stor meny?". Og noen ganger går jo dette helt i surr. I stedenfor å si "Cheeseburger meny med cola, ferdig, værstegod", kan jeg finne på å rope "hva vil du ha å drikke?" istedenfor. Litt flaut, når ingen skal ha noe, bare folk som venter på maten sin. Noenganger sier jeg også "Takk skal du ha" til Milkshakemaskinen etter den har fylt et glass, fordi jeg er så vant til å si det når folk har betalt med kort.. Så sier jeg ofte "God helg!" til folk på tirsdager. Og noenganger sier en kunde "Cheeseburger meny med cola", Jeg: "okey, hva skal du ha å drikke?" Huff. Hardt liv å jobbe på Mcern Litt sånn var jeg da jeg jobbet i kassen på Coop og. Vi måtte jo alltid spørre om kundene ville ha pose. De som sa fra at de ville ha før jeg fikk spurt, fikk gjerne spørsmålet alikevel. Samme gjelder de få som viste medlemskortet uoppfordret. Flaut flaut flaut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 28. november 2010 #264 Del Skrevet 28. november 2010 For et par år siden skulle jeg i svømmehallen. Jeg regner med at de vennene jeg skulle i svømmehallen med ville bli med hjem til meg en tur etterpå, og stedet så ikke helt ut, så jeg bestemte meg for å sjokkrydde litt. Litt boller og skjærefjeler osv... inn i steikovnen, der var det god plass og vips så det mye ryddigere ut. Så jeg stakk i svømmehallen og møtte vennene mine. Der badet vi og hadde det artig, og fant ut at vi sku stikke hjem til meg etterpå å få i oss noe mat. På veien hjem kjøpte vi en frossenpizza. Jeg viser gjestene mine inn i stua og skrur på komfyren på kjøkkenet før jeg går inn til de igjen. Etter en stund begynner det å lukte litt svidd.. men jeg fikk redda all plastikken :D 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #265 Del Skrevet 28. november 2010 Nå nettopp: Skulle leke pirat (ikke spør, så på en film, bare), og skulle ha oppmerksomheten til sambo. Tar av meg brillene, og klasker flathånden SKIKKELIG hardt over det ene øyet. Skulle jo ha øyelapp, så klart. Anbefales ikke. Det svir enda. Vet også om en som greide å ha hodet mellom hendene når han skulle klappe. Gudene vet hvordan det gikk til, men.. Og så var det ei som klemte hodet sitt i bildøra en gang. Gikk heldigvis bra, da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goodtwin Skrevet 28. november 2010 #266 Del Skrevet 28. november 2010 jajaja og jeg vil bare presisere helt først at alt gikk bra tilslutt, ingen og ingenting ble skadet. Uansett, jeg hadde en ganske ny jobb i en burgersjappe i et badeland. Burgersjappa lå inni et glassbur inni badelandet, så det var glass på alle kanter. Uansett, vi var stortsett to på jobb men jeg regner med at medarbeidere min hadde pause eller no. Det var heller ikke noen kunder der akkurat da. Jeg skulle koke ut av den ene frityrgryten, så jeg tappa av oljen og skulle gå å sette bort oljen samtidig som jeg skulle finne en bøtte med vann jeg kunne bruke til å koke ut av gryten med.. jeg skrudde også på varmen slik at frityrkjelen også tuslet jeg ut på vaskerommet. Der står jeg å tapper i vann mens jeg ser utover mot bassengene, plutselig ser jeg no oransje som ligner på et bål i glassene. Det var jo litt rart, tenker jeg... det er jo ikke så normalt å tenne bål i et basseng. Da kommer jeg på frityrgryta og jeg løper ut av vaskerommet å ser at gryta står i lys lue. Jeg heiv på lokket og fikk heldigvis slokke den bittelille brannen... heldigvis gikk ikke brannalarmen heller... og jeg kan virkelig ikke fatte at jeg satte på varmen på en frityrkjele med oljerester... En annen gang jobbet jeg i en fornøyelsespark. Jeg jobbet i en liten butikk ved siden av parkens spøkelseshus, og det var lite kunder så jeg fikk tia til å gå med å vaske hyllene under kassa. Jeg må nok ha kommet bort i et eller annet, for plutelig kom en medarbeider løpende ut av spøkelseshuset og ba meg pent (og lettere hysterisk) om å skru på lyset inni der igjen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. november 2010 #267 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) . Endret 15. oktober 2016 av *appifany* 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 28. november 2010 #268 Del Skrevet 28. november 2010 Da jeg var tenåring måtte jeg hver nov/des være med på å selge julenek. Jeg husker jeg var ganske nervøs og øvde meg på setningen jeg skulle si når jeg ringte på dørene til folk. Jeg skulle si: Hei, vil dere ha julenek? Jeg hadde øvd meg i flere dager, og tok med meg julenekene og gikk sammen med flere tenåringer som skulle selge i samme nabolag. Til alle husene jeg kom til smilte jeg og sa jeg: Hei, vil dere ha julenek? Det som ble dumt var når det bare kom èn person ut på trappa, og jeg smilende sier: Hei, vil dere ha julenek? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 28. november 2010 #269 Del Skrevet 28. november 2010 Må fortelle om venninnen min som i sin studietid jobbet deltid på Prix. Det var lørdag, mye stress og hun var ute i butikken og jobbet. Det plinget på og hun måtte komme å ta unna kø i kassa. Så setter hun seg ned og i stedet for å rope: "ledig kasse", så roper hun "POSE!" skikkelig høyt! Utrolig bra! HAHA! Ja, den har jeg hørt før - fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. november 2010 #270 Del Skrevet 29. november 2010 HAHA! Ja, den har jeg hørt før - fra deg? Ja, tror jeg har skrevet den i en av de "dumme ting ansatte sier" på snikk snakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 29. november 2010 #271 Del Skrevet 29. november 2010 Må fortelle om venninnen min som i sin studietid jobbet deltid på Prix. Det var lørdag, mye stress og hun var ute i butikken og jobbet. Det plinget på og hun måtte komme å ta unna kø i kassa. Så setter hun seg ned og i stedet for å rope: "ledig kasse", så roper hun "POSE!" skikkelig høyt! Utrolig bra! Haha, det skjedde med meg også en gang! (Jobber på Burger King) istedenfor å si "LEDIG KASSE!" ropte jeg "COLA ZERO!" 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 29. november 2010 #272 Del Skrevet 29. november 2010 Opptil flere ganger har jeg strødd karri over risgrøten.. Da jeg jobbet på sykehuset så hadde jeg noen dagvakter (jeg er nå nattevakt) og jeg var SÅ trøtt og utafor innen lunsj. Jeg banket alltid på når jeg gikk inn til en pasient, men noen ganger banket jeg på døra på vei ut igjen også 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 29. november 2010 #273 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Opptil flere ganger har jeg strødd karri over risgrøten.. Da jeg jobbet på sykehuset så hadde jeg noen dagvakter (jeg er nå nattevakt) og jeg var SÅ trøtt og utafor innen lunsj. Jeg banket alltid på når jeg gikk inn til en pasient, men noen ganger banket jeg på døra på vei ut igjen også Jeg hadde en periode jeg jobbet altfor mye ekstra, og jeg var så vandt med å banke på dørene at når jeg kom hjem banken jeg på alle dørene jeg skulle gjennom. T.o.m kjøleskapet. Drømte om pasientene gjorde jeg også ... Endret 29. november 2010 av meridian 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. november 2010 #274 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg var hjemme hos moren min og skulle hjelpe til å lage middag. Ovnen sto på og jeg skulle sette inn maten. Åpner døren, og der står en eplepai og steker! Hun hadde hatt gjester i helgen, men hadde vært litt stresset da hun lagde middagen. Hadde skrudd av ovnen før hun satte paien inn, og så glemt hele greia. Så da fikk vi god dessert den dagen istedenfor Foreldrene mine har trådløs hustelefon. Moren min har to ganger opplevd at hun prater i den mens hun gjør seg i stand til å gå, for så å begynne å gå til toget. Hun kommer bare til enden av hagen før det blir brutt, gitt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 29. november 2010 #275 Del Skrevet 29. november 2010 Deodorantspray i håret og hårspray under armene.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 29. november 2010 #276 Del Skrevet 29. november 2010 Morsom tråd Igår hadde jeg sinnsykt vondt i hodet, og klarte bare såvidt å holde øynene åpne. Har smertestillende nedi veska og grov litt rundt før jeg fant en pakning med piller og hev innpå en og skyldte ned. Noe bedre ble jeg ikke, men så kom jeg på at jeg hadde fått ny ormekur til pus og at den også befant seg i veska....Gjett hva jeg hadde tatt! Ofte når jeg har det travelt på butikken stikker jeg bare bankkortet i lomma. Fungerer fint helt til jeg bare må på do, styrter inn og vrenger av meg buksa for så å høre et plask.... og ja, det ER bankkortet som har tatt et svalestup ut av baklomma mi!Ikke moro på offentlige toaletter, det skal være sikkert 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 29. november 2010 #277 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg holdt på å bruke hårbørsten min til å spa ut avføring fra kattedoen her om dagen, før det slo meg at det ville være ganske teit. Til mitt forsvar har både hårbørsten og dospaden skaft og ligner ganske mye på hverandre hvis man overser uvesentlige detaljer som børstepigger kontra skuffeform, helt ulik farge, ligger ikke på samme sted på badet osv. Litt sånn var jeg da jeg jobbet i kassen på Coop og. Vi måtte jo alltid spørre om kundene ville ha pose. De som sa fra at de ville ha før jeg fikk spurt, fikk gjerne spørsmålet alikevel. Samme gjelder de få som viste medlemskortet uoppfordret. Flaut flaut flaut Jeg har stor forståelse for folka på min lokale Coop som spør om kortet når de akkurat har skannet det. Faktisk har jeg lurt på om jeg skal slutte å dytte det på dem med en gang, for det er opplagt jeg som er avvikeren som kommer med det uoppfordret. Det var også litt søtt, og veldig forståelig, da Coop-mannen slo inn et nytt bærenett for meg samtidig som han på autopilot spurte om jeg ville ha pose 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 29. november 2010 #278 Del Skrevet 29. november 2010 Det var også litt søtt, og veldig forståelig, da Coop-mannen slo inn et nytt bærenett for meg samtidig som han på autopilot spurte om jeg ville ha pose Ja, alt går på autopilot når man skanner varer uten stopp i 8 timer 5 dager i uken. Jeg har faktisk ved et par anledninger slått inn varene til en kunde, fjernet skillepinnen og fortsatt å slå inn varene til neste kunde. Da ser de dumt på meg ja 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 30. november 2010 #279 Del Skrevet 30. november 2010 Da jeg jobbet på sykehuset så hadde jeg noen dagvakter (jeg er nå nattevakt) og jeg var SÅ trøtt og utafor innen lunsj. Jeg banket alltid på når jeg gikk inn til en pasient, men noen ganger banket jeg på døra på vei ut igjen også Kjenner meg igjen Ofte står jeg og banker på døren inn til vaktrommet før jeg går inn, og en gang banket jeg pent på døren før jeg gikk inn på visittrommet. Overlegen lo rått av meg og spurte om jeg skulle neie også... Ble litt flau, men de andre fikk seg da en god latter. Det hender også at jeg kommer ut i gangen og ikke kan huske hva det var jeg skulle hente - det skjer som regel når jeg blir forstyrret på veien. Ganske pinlig å måtte gå tilbake til pasienten og innrømme at jeg rett og slett ikke husker hva jeg skulle gjøre for dem... Type: "Åja, du ville ha mat ja..he he". Til mitt forsvar, de påstår at sykepleiere blir avbrudt i arbeidet hvert 3. minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 1. desember 2010 #280 Del Skrevet 1. desember 2010 Venninna mi ringte meg ganske sent en søndagskveld forleden med litt sjelekvaler, og vi ble enige om å møtes for en nattkaffe og prate litt. Vi bodde typ 100 meter unna hverandre og skulle møtes på 7/11 som ligger midt mellom. Som den intenst lojale venninna jeg er hiver jeg på meg jakka, putter mobil, nøkler og røyk i lomma, og løper ut av leiligheten og ned trappa og bråstopper rett utenfor utgangsdøra. Noe er feil. Ser ned. Har løpt ut uten sko. Opp trappa igjen, finner ut at jeg ikke hadde låst døra, tar på sko, låser og løper ned igjen. Ny bråstopp. Har ikke på bh. Osv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå