Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!

Spiralis

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å oppbevare sement og mel samme sted?

Vi hadde akkurat støpt nytt gulv i boden og svogeren min hadde hjulpet til. En ettermiddag var han innom for å rake og da skulle han også ta med seg den sementen som var igjen (det var han som hadde spleiset på sementen med mureren). Mens han var der kommenterte han at mor min hadde blitt lang i nakken (håret gikk over kragen) og tilbød seg å klippe henne. De gikk ut for å ikke få håret inne på ryene og hun satt seg på plattingen på en plaststol. Jeg var inne og gjorde meg i stand til kurset (i baking) og skulle ta med meg mjøl, men så var det hull i mjølposen så jeg måtte helle mjølet over i en bærepose. Da jeg hadde kommet ut i gangen hørte jeg bråk og roping ute fra plattingen og jeg satte fra meg posen og gikk ut. Da hadde de ene benet på plaststolen som mor min satt i sviktet og hun lå rett ut på plattingen. Svogeren min sto over henne med saksa og jeg så veldig dårlig pga manglende briller så for meg så det ut som om han holdt på å skulle drepe henne. :ler: Jeg ropte at han skulle spare mor, men mor bare lo og sa at hun måtte kjøpe mer solide stoler neste gang. Og da jeg gikk tok jeg feil pose i gangen for jeg hadde satt fra meg mjølposen der hvor svogeren min hadde satt fra seg sementposen. Så sånn skjedde det. :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verstingen min må vel være den gangen jeg var ferdig med å spise, skraper restene oppi oppvaskmaskinen og kaster bestikket. Tar meg selv i hva det er jeg driver med like før tallerkenen skal til pers. :sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fæl til å putte ting i veska mi. Fasttelefoner (trådløse), fjernkontroller, andre folks mobiler, nøkler og ting de ber meg holde litt (mens de er opptatte). Jeg har faktisk puttet småting jeg skal handle (f.eks sminke) i veska og går ut av butikken mens jeg lurer på hvorfor jeg ikke handlet noe? Har måttet gå tilbake mange ganger for å betale. Ganske flaut.

Jeg er også fæl til å putte ting i ovnen hjemme. Nå må både jeg og samboer sjekke ovnen hver gang før vi setter den på. Har stekt mye rart inni der.

Jeg husker aldri på at jeg tar ut penger når jeg handler på dagligvaren, så jeg tar bare varene mine og går. De ansatte er alltid snille og roper etter meg, da. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er typen i vennegjengen som er kjent for å være surrete...

Jeg har flere ganger tatt ut penger i minibank, for så å ta med kortet men glemme pengene. Dette hender ofte i butikk også, men da sier kassadama ifra :)

Ellers har jeg en tendens til å betale og gå, uten å ta med varene. Det er litt flaut å gå inn døra og hente varene da ja! Har også hendt seg et par ganger at jeg har glemt halvparten av varene, fatter ikke hva jeg tenker på? Butikkfolka må ut og rope på meg.

Nøkkelen til huset greier jeg stadig å rote bort de tre meterne fra der jeg bruker å oppbevare den til jeg skal låse døra når jeg drar bort. Da er jeg på vei ut døra, skal bare ta med nøkkelen og gå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe jeg IKKE kjenner meg igjen i? her om dagen klarte jeg å ta u-banen 5 stopp i feil retning før jeg oppdaget tabben. I tillegg har jeg en mann som hadde med seg deo, barbersaker og... en Smil i toalettveska. Den gule tannkosten hadde han lagt igjen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å oppbevare sement og mel samme sted?

Jeg har mel, ris, makaroni, vaskemiddel og husfix (en form for sement) i samme skap. Har ikke blandet de enda, men ser potensialet for trøbbel. :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag.

Bytter kanal på tv-en.

Går ut på kjøkkenet for å lage mat.

Blander opp litt mat i stekepannen, og legger på lokket.

Går ut på stua igjen.

Reklamepause, og skal switche litt.

Finner ikke fjernkontrollen.

Leter på stua.

Kommer på at jeg har vært på kjøkkenet.

Går inn på kjøkkenet.

Finner den ikke der.

Går på stua igjen.

Tenker hardt på hvor jeg har lagt fjernkontrollen.

Går på kjøkkenet for å snu maten.

Tar av lokket på stekepannen, og hva finner jeg?

Midt mellom kylling, og broccolien.. FJERNKONTROLLEN!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag.

Bytter kanal på tv-en.

Går ut på stua igjen.

Leter på stua.

Går inn på kjøkkenet.

Finner den ikke der.

Går på stua igjen.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prøve å kontrollere fjernheten din! :fnis:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb, bilen ville ikke starte, så jeg måtte ta bussen hjem. Rimelig stresset, fant ikke busspenger i lommeboka, løpte innom senteret og tok ut 1000 kr. i minibanken. Gikk på bussen og fant ikke pengene. Lå heldigvis et par tiere nederst i ei lomme i veska.

Pengene fant jeg aldri. Sto nok igjen i minibanken da jeg gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mel, ris, makaroni, vaskemiddel og husfix (en form for sement) i samme skap. Har ikke blandet de enda, men ser potensialet for trøbbel. :ler:

Kaker lagd av vaskemiddel og sement med jordbær og krem på toppen. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på jobb, bilen ville ikke starte, så jeg måtte ta bussen hjem. Rimelig stresset, fant ikke busspenger i lommeboka, løpte innom senteret og tok ut 1000 kr. i minibanken. Gikk på bussen og fant ikke pengene. Lå heldigvis et par tiere nederst i ei lomme i veska.

Pengene fant jeg aldri. Sto nok igjen i minibanken da jeg gikk.

Jeg tror det er slik at pengene trekkes inn etter 30sek eller noe slikt om de ikke blir tatt. Virker sånn på kontoen min når jeg gjør dette (Eller jeg har null kontroll over kontoen :P )

Anonym 00.27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag.

Bytter kanal på tv-en.

Går ut på stua igjen.

Leter på stua.

Går inn på kjøkkenet.

Finner den ikke der.

Går på stua igjen.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på McDonalds, og da sier vi jo mange av de samme tingene uttalige ganger om dagen "Hei" "Hva vil du drikke?" "liten, medium eller stor meny?". Og noen ganger går jo dette helt i surr. I stedenfor å si "Cheeseburger meny med cola, ferdig, værstegod", kan jeg finne på å rope "hva vil du ha å drikke?" istedenfor. Litt flaut, når ingen skal ha noe, bare folk som venter på maten sin.

Noenganger sier jeg også "Takk skal du ha" til Milkshakemaskinen etter den har fylt et glass, fordi jeg er så vant til å si det når folk har betalt med kort..

Så sier jeg ofte "God helg!:)" til folk på tirsdager.

Og noenganger sier en kunde "Cheeseburger meny med cola", Jeg: "okey, hva skal du ha å drikke?" Huff. Hardt liv å jobbe på Mcern

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og noenganger sier en kunde "Cheeseburger meny med cola", Jeg: "okey, hva skal du ha å drikke?" Huff. Hardt liv å jobbe på Mcern

:fnise: Dette har jeg opplevd et par ganger når jeg har bestilt mat, men ikke bare på McD. Det er fullt forståelig at ting kan gå litt i surr i løpet av en stressende arbeidsdag. :klemmer:

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noenganger sier jeg også "Takk skal du ha" til Milkshakemaskinen etter den har fylt et glass, fordi jeg er så vant til å si det når folk har betalt med kort..

Ntåååh. Jeg er sikker på at den setter veldig pris på det. :happy:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntåååh. Jeg er sikker på at den setter veldig pris på det. :happy:

Ja, den blir fryktelig glad for det ;) Værre med de som står i kø, som begynner å fnise

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prøve å kontrollere fjernheten din! :fnis:

Prøver! Men til mitt forsvar: så har jeg litt ammetåke, å! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...