LineGourmet Skrevet 10. oktober 2010 #21 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei Pltseliten! Ser ut til at det skjer ting kjapt her! En strek er en strek så vidt jeg vet. Og ingen umulighet siden El kommer før mensen, så... Det kan se ut som du er gravid allerede! Har du testet igjen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 10. oktober 2010 jeg ville prøvd neste med en digital en så er du sikker! lykke til! Ja, jeg tror også jeg skal det Takk for det Tror jeg trenger det, man blir nærmest et nervevrak av den uvitenheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hei Pltseliten! Ser ut til at det skjer ting kjapt her! En strek er en strek så vidt jeg vet. Og ingen umulighet siden El kommer før mensen, så... Det kan se ut som du er gravid allerede! Har du testet igjen...? Hei! Takk for hilsen Testet igjen i dag, men jeg ble ikke mye klokere :klø: Så såvidt en strek - den var mye svakere enn i går. Skulle kanskje tro det ble sterkere med morgenurin? når det er mest hcg? Så jeg tror egentlig ikke jeg er det. Tror de stripsene bare leker med synet mitt Så jeg skal kjøpe en digital - men jeg vet vel helst svaret. Var nok bare falsk alarm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. oktober 2010 #24 Del Skrevet 10. oktober 2010 :danser: :danser: Oj, så spennende! Regner med du oppdaterer oss når du har tatt neste test. Jeg får et lite håp om at det er mulig med treff på første forsøk når jeg leser om dere som får det til med en gang Tenk at du mest sannsynlig er gravid :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #25 Del Skrevet 10. oktober 2010 :danser: :danser: Oj, så spennende! Regner med du oppdaterer oss når du har tatt neste test. Jeg får et lite håp om at det er mulig med treff på første forsøk når jeg leser om dere som får det til med en gang Tenk at du mest sannsynlig er gravid :hoppe: Hei Ripsy! Vel, nå kom det en post ett minutt før du skrev. Og ut i fra forrige test så er det nok ikke noe spire i min mage. Det tror jeg ikke. Så der fikk både du og jeg falske forhåpninger Men vi gir ikke opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har bestilt Clearblue test fra billigetester.no. Sånn bare for å se. Så håper det kommer i posten på Tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. oktober 2010 #27 Del Skrevet 10. oktober 2010 Da får vi se på tirsdag helt sikkert Og hvis den ikke er positiv - så krysser vi fingrene for PP1 Du er vel egentlig i PP0 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja, det får vi vi får krysse fingrene for hverandre da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. oktober 2010 #29 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lykke til Tusen takk for det! Trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. oktober 2010 #31 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fikk du noe i posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 12. oktober 2010 Fikk du noe i posten? Hei Ripsy Fikk noe i posten ja! Har ikke tatt test enda. Oppdaget for en liten time siden at TR er på tur mest sannsynlig. Et par blodflekker i trusa. Men det er ikke sånn typisk mensblod. Bare sånn lys gjennomsiktig. Merkelig. Man blir kjent med kroppen på ny etter p-pillebruk! Kjedelig, må innrømme at jeg ble litt småskuffet altså. Man får jo forventninger Men så får jeg regnet ut syklusen raskt da da blir jo alt litt enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Vel, da har tante rød kommet. Endelig! Lang tid å vente og litt småforvirringer innimellom. Så ble ganske glad for at jeg kan slutte å spekulere nå Så nå kan jeg snart regne ut syklusen min, så er det bare å kjøre på med PP1 Hadde ønsket å bli med på oktoberbølgen, så jeg krysser enda fingrene for at dere andre får hoppe på, så kan jeg være med på novemberbølgen (forhåpentligvis)! Endret 13. oktober 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Huff, er trøtt idag gitt. Man opplever faktisk kroppen på ny når man slutter på p-piller! Har aldri hatt så sterke mensensmerter før, i tillegg til dårlig nattesøvn, hodepine og kvalme. Vel, noe av det bør jeg kanskje bli vant til i og med at jeg er en prøver. Under eventuell graviditet vil det nok bli nok av ubehageligheter, så jeg skal ikke klage mer. Jeg føler meg så dum bare, som trodde jeg var gravid og ikke var det. Skjønner ikke hva den testen tullet med, jeg så jo en strek. Jaja, sånn er det. Nå kan bare TR dra dit hun kom fra slik at jeg kan regne ut syklusen min og få satt i gang. Jeg vil virkelig hoppe på novemberbølgen, siden oktoberbølgen dro forbi meg. Så jeg håper flere gidder å krysse fingrene for at jeg får være med neste månede. I mellomtiden skal jeg kose meg og ikke tenke så mye på det (). Har nok av annet å henge fingrene i, så jeg skal smøre meg med tålmodighet og følge med på dere andre.. Jeg krysser i hvert fall fingrene for dere som enda har sjansen i oktober. Vet det er flere som har testing om ikke lenge! Endret 14. oktober 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 14. oktober 2010 #35 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjenner igjen det der fra jeg slutta på pillen.. For meg tok det ltit tid før ting var stabilt igjen, og det var ganske så irriterende Men november er i utgangspunktet en litt kjedelig måned, så gjør jo ingenting med litt gode nyheter i mørketida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 14. oktober 2010 #36 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hei Plutseliten Jeg kjenner også igjen det samme fra når jeg sluttet på pillen! Men må si det var deilig å komme inn i en naturlig syklus istedenfor. Og nei, du er ikke dum som trodde det Jeg var helt sikker sist måned jeg også, men den gang ei. Det er nok mange av oss Krysser fingeren for neste pp Jeg er i min andre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 14. oktober 2010 #37 Del Skrevet 14. oktober 2010 Titter innom her! Artig å følge med andre i samme båt Jeg går og venter på TR så jeg kan begynne i PP1, hopper på novemberbølgen jeg også! Du trenger ikke føle deg dum for at du trodde du kunne være gravid. Sånn teknisk sett kunne du jo ha vært det? Og hva skal man tro da en test er svak positiv? Mange som prøver jakter jo på symptomer - meg inkludert Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #38 Del Skrevet 14. oktober 2010 Takk for hilsen dere Koselig med besøk og noen ord Ja, VirreVapp - november er jo i grunn kjedelig, så da kan man hygge seg med så mye annet Tror nok også det blir veldig godt å komme inn i en naturlig syklus. Og vi har jo ikke dårlig tid! Så vi håper november er måneden! I mellomtiden får man følge med på de som har fått en liten spire, og de som har testing snart - spennende tider til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. oktober 2010 #39 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takk for hilsen i boka mi Blir spennende å følge med deg her. Veldig rart med den svake streken, jeg trodde en strek var en strek, jeg :klø: Den var i alle fall det hos meg. Men, men, du har jo egentlig ikke begynt prøvingen engang, så du har gode sjanser for å få det til i første PP likevel. Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #40 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takk for hilsen i boka mi Blir spennende å følge med deg her. Veldig rart med den svake streken, jeg trodde en strek var en strek, jeg :klø: Den var i alle fall det hos meg. Men, men, du har jo egentlig ikke begynt prøvingen engang, så du har gode sjanser for å få det til i første PP likevel. Heier på deg! i prøvedagboken min, Sushi Hyggelig at du kom innom. Ja, jeg skjønner enda ingenting av den testen :klø: Har også hørt at en strek er en strek. Så det er ikke rart jeg ble skuffet når mensen kom! Men det er ikke noe å gjøre med det.. Og som du sier; jeg var jo ikke en gang i noen PP enda - så har vel ikke noe å klage over Kanskje klaffer det i PP1 (som jeg håper på)! Takk for at du heier på meg, det blir jeg glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå