Gå til innhold

Plutseliten var prøver..

Plutseliten

Anbefalte innlegg

Det er bra MonThe :nigo: Litt stille på denne kanten om dagen, blir bedre etterhvert :wink: Har EL ca. 20 desember. Så går bare og venter :nigo:

Håper dere har en flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20. desember er jo ikke lenge til i det hele tatt :nigo:

Blir det el-testing på deg? Jeg fikk meg jo en liten overraskelse når jeg testa i går, el kom nemlig noen dager før jeg hadde forventet det. Så glad jeg testet.

Ha en fortsatt fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20. desember er jo ikke lenge til i det hele tatt :nigo:

Blir det el-testing på deg? Jeg fikk meg jo en liten overraskelse når jeg testa i går, el kom nemlig noen dager før jeg hadde forventet det. Så glad jeg testet.

Ha en fortsatt fin dag :goodbye:

Nei, det er ikke lenge til! Jeg står over EL-testing denne måneden, så får vi heller se til neste månede. Hadde håpet jeg ikke fikk bruk for det, så derfor har jeg ikke kjøpt inn til nå. Så da får vi se om det blir innkjøp av det etter denne PP'en :)

Håper du har hatt en fin uke, og har en flott helg :klemmer:

Innom med litt babystøv og venter spent på EL/IKM :strix: :strix:

Åh, tusen takk MonThe! :nigo: Venter i spenning jeg også. Blir spennende dette her :hjerte: Deilig å være igang igjen. Håper du har hatt en fin uke :klem:

Ha en flott helg, alle sammen! :) og forresten: God jul :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør jobben vår vi, MonThe :nigo::fnise: Så får håpe det blir gode nyttårsnyheter av det :rødme: Takk for babystøv og god jul til deg også :klem:

God jul alle sammen! Håper dere får en nydelig feiring :nisse: Håper dere nygravide nyter en alkoholfri feiring, mens vi som enda prøver iherdig kanskje tør å ta et lite glass :nigo: ...og at det blir mye :humpe: på oss alle :fnise: La det bli en fruktbar og vidunderlig julefeiring :nigo::klemmer:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyt julen med :vin: og spekemat og alt den innebærer, ikke ikke lenge til du må være uten slike ting nå!;)

:nisse::tree: God jul til deg og dine :tree::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god jul-ønskninger :klem: Dere er søte :) Skal nyte julen og alt den har å by på alt jeg orker! For som du sier MonThe: ikke lenge til jeg må være uten slike ting! Det har jeg bestemt :) Håper dere har en herlig dag i dag med deres kjente og kjære. Juleklem til alle :nisse::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin romjul!! Spent på det nye året du også? Vi får se om vi blir heldige begge to første uken i 2011! :biggrin: Ha en flott romjul! Jeg følger med på deg ;) Det er vår tur neste uke ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjempefin romjul! Håper dere andre også har det. Gleder meg til nyttårsaften nå, blir gøy å feire at et nytt år står for tur. Forhåpentligvis bringer nyåret gode nyheter også :nigo: Det er vår tur neste uke, Angel! Krysser fingrene :hjerte: Takk for at du følger med, følger med på deg også! Blir spennende framover nå..

Håper bare at jeg klarer å styre unna symptomjakten denne gangen! Ventetiden blir bare lengre med slikt tull :sjenert: Men vanskelig å unngå er den :wink:

Hadde nok EL rundt den 20-22. Vi gjorde i alle fall jobben vår - så håper selvsagt sterkt at det fungerte denne måneden. Vi får sjå :nigo:

Håpere dere får en videre fin romjul, alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takker og bukker for babystøv!! :nigo::klemmer: Dere er skjønne. Det er IKM snart, ja! Om tre dager, sånn ca. :nigo: Så vet ikke helt når jeg skal teste.. :sjenert: Jeg har dårlig følelse ang. denne PP'en, for å være ærlig. Har ikke et eneste symptom :sukke:

Håper dere får en fantastisk feiring ikveld!! :skaal:

GODT NYTTÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...