Gå til innhold

Reservefar? Nei har ikke lyst :/


Gjest Fair Sebastian

Anbefalte innlegg

Jeg er alenemor og trenger ingens økonomiske støtte, spesielt ikke fra en eventuell ny kjæreste. Er inderlig glad for at ikke alle mannfolk tenker slik som trådstarter. Jeg er selvstendig, tar utdannelse på høyt nivå, har alt jeg vil ha og gir min datter alt hun trenger og måtte ønske. Mangler bare en mann i livet mitt. En kjæreste blir ikke automatisk reservefar, spesielt ikke med det første. Er det så vanskelig å forstå at en kvinne som har barn fra før av, kanskje kun vil ha en kjæreste og ta det derifra og ikke involvere barn og hus og økonomi med det første? Etter å ha kjent den damen i noen få dager, må jeg si at trådstarter tenker litt vel langt og jeg tror nok ikke det er kun tanken på å være reservefar" som skremmer han, men at han rett og slett ikke er moden for et forhold.

Den som skrev rett ovenfor her snakker om livserfaring... Hadde du hatt livserfaring og litt å tenke med, så hadde du aldri tenkt i de baner at man må leve livet alene som straff fordi at man har fått barn med en annen. Slik tenkte de ikke engang i steinalderen. Grow up, sier jeg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...