Gå til innhold

Loxodontas treningsfunderinger!


loxodonta

Anbefalte innlegg

Hm, det ble mye fnising på meg i dag! Merker jeg er i skikkelig godt humør! :skratte: (Siiiinnsykt deilig å være ferdig med den verste eksamenen.)

Ellers... ble jeg sjekka opp på trening i dag....??? :sjenert: Jeg stod der etter første sett på knebøy, så kommer det en kjekk gutt bortom og spør om jeg har mye igjen... Han skulle være spotter for kompisen, men han hadde ikke varmet opp en gang enda... hehe. Hyggelig var han ivertfall, og jeg måtte bare smile! :gjeiper: Og han smilte tilbake også altså. Morsomt. Kanskje det bare er jeg som :rødme: med en gang...?! :fnise:

Ellers, har jeg trent i dag. Lenge siden jeg har vært på senteret nå! Så jeg var så gira. 10 min på ellipse var lenge, før jeg kunne hive løs på vektene :fnise:

Trening:: RYP styrke, 30 min gym balanse

Knebøy

50 x 12

50 x 12

55 x 10

(syns jeg er litt pingle da. Venninna mi tok 140... :sjokkert: Men jeg må jo bare fokusere på meg selv)

Skråbenk

7,5 x 12

8 x 12

10 x 10

Framoverbøyd roing

35 x 12

30 x 12

35 x 10

Arnoldpress

7,5 x 12

6 x 12

7,5 x 10

Biceps

6 x 12

6 x 12

6 x 10

Triceps

6 x 12

6 x 12

6 x 10

Mage, hoftehev?

10 rep x 4

Litt ustrukturert at jeg ikke hadde med meg de nye vektene for uke 2. Men men, jeg kjørte vekter som første uke. Og det føltes tungt nok det.

Nå er jeg faktisk litt kake. Kjenner det godt i låra på vei opp trappa. Og bi/triceps er pingler altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med verste eksamen gjennomført! :nigo: Og så morsomt å bli sjekket opp på trening da :fnise:

Du må forresten ikke føle deg pinglete, det er nok heller venninna di som er veldig sterk :gjeiper: Konkurrerer hun? Hvis ikke så burde hun nok melde seg inn i nærmeste styrkeløfterklubb! Hihi :trene:

Jeg er ikke den beste på cottage cheese, liker ikke konsistensen :fnise: Men jeg brukte det mye i havregrøt, for å få inn litt ekstra proteiner etc. Har også sett folk som spiser det med fun light saft, nøtter, frukt, syltetøy osv, eller har det på knekkebrød m. syltetøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage Cheese er helt ærlig noe av det beste jeg vet! Du kan bruke det til uendelig mye :) Min favoritt er cottage cheese, fun light bringebær + masse kanel. Jeg synes faktisk det er bedre enn riskrem :jepp: Ellers kan du tilsette diverse frukt, bruke det på brødskive/knekkebrød, i lasagne, osv. Mange muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage cheese er kanksje ikke favoritten til matlaging? Skulle hatt kesam..... :sjenert: Tror kanskje ikke jeg er så glad i c-c jeg heller... ivertfall ikke nå midt på vinteren, litt sånn sommer-mat syns jeg. Men det gikk nå ned til frokost... på brødskive :skratte:

c-c, fun light bringebær og KANEL? uannsett må jeg teste ut... fun light, er det ille for tennene eller?

Hun venninna mi ass. Nei, hun trener ikke direkte styrke (er det mulig :skratte: ) men hun trener mye langrenn, så noe styrke blir det jo. Likevel, de tynne beina klarer jo å løfte så ufattelig mye :sjenert:

Ellers, jeg har fått hoste og er litt groggy i halsen :sjenert: Jeg klarer liksom ikke å unngå det når temp blir rundt -10- -15... Prøver å drikke masse te, og digger sjalet mitt. Har tovet tykke, gode votter, går med ullsokker, fryser ikke, men likevel ser det ut til at kulda tar meg...

Jaja, det blir trening i dag også :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ihvertfall ikke merket noe galt med tennene etter å ha drukket fun light. Men det skal sies at jeg har vært heldig med tennene mine, og aldri hatt hull eller noe liknende, selvom jeg spiser endel søtt. Så jeg vet ikke? :gjeiper:

Håper du blir bedre snart da, også må du ikke presse deg for hardt på trening når du er småsyk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper fun light, som all annen saft, skader emaljen jeg..

Dagens trening ble 10 min ellipse, 10 min roing og litt mageøvelser... Jeg kaldsvetta og var ikke i form, så noe intervall-økt ble det iallefall ikke i dag... :sjenert:

Ellers prøver jeg å være fornuftig og få ting gjort. Men det er skikkelig vanskelig... :sukk: Konsentrere seg liksom. Ønsker meg selv en effektiv kveld :ler:

Sååååå koslig med julemusikk i huset!!!

:jepp:

Endret av loxodonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemusikk! :nigo:

Ang. fun light, jeg kan ikke drikke den pga. aspartamen som er brukt som kunstig søtning. Jeg får kraftig migrene av det, men det gjør jo heldigvis veldig få så det burde ikke være et problem for deg. Tenkte bare jeg skulle nevne det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil bruke fun light kan du jo eventuelt prøve med bare kanel og cottage cheese. Jeg bruker ikke mye funlight, bare så det gir en liten bringebærsmak. Kanelen gir mye smak :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sarah- snakk om effektiv kveld ass! Etter en time effektivitet, fant jeg ut at jeg hadde sykt lyst å dra å spinne likevel... Følte meg plutselig pigg nok :gjeiper: ! Kjempebra time, har ikke hatt den instruktøren før. Bortsett fra siste sangen- var rævva!!! Jeg fatter ikke hvordan det er mulig- min motivasjon på siste intervall står og faller på hvilken sang det er... Passer ikke med ala tirn`a noir (?) da altså :kjefte:

Formen føles helt ok ut. Er vel typisk verst om morgenen... og jeg kan ikke bli syk nå altså :sjenert: Er vel bare å lempe innpå med te og greier :ler:

Ellers har jeg kjøpt bikini i dag! :fnise: haha, litt av en timing hva. Kom over en fin og rimlig lilla oneill bikini. Falt pladask :rødme: Den skal jeg tæne meg i på stranda i Thailand om en måned... :fnise: Overdelen satt veldig fint, kanskje biiiittebittelitt liten, str. 40. Fikk veldig fine pupper i den syns jeg. Stram rundt med halterneck. Underdelen er det stramming på og den passte helt ok, viss jeg kan si det sånn. Gjør ikke noe om jeg kan stramme helt inn. Sol og varme -> :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, nå må jeg ta en effektiv time her, før det er natta... Også bare så jeg har sagt det- jeg skal trene i morgen. Får se hvor tidlig det blir- det haster egentlig ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig angående sanger på spinning!! Var på en spinningtime i forrige uke hvor instuktøren var utrolig kjip, og i tillegg hadde han rolige sanger! Hvordan skal man da kunne gi alt :kjefte:

Så heldig du er som skal til Thailand! Og med ny fin bikini i kofferten :Hehe:

Jeg har forresten prøvd å like cottage cheese. Mange ganger. Alle varianter. I havregrøten, på brød/knennebrød, med eplemost og kanel, med fun light osv. Men jeg synes bare det er så forferdelig vondt! Hehe. Så jeg holder meg til skyr og kesam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening: RYP styrke

Knebøy

40 x 12

50 x 12

60 x 12

Benkpress

30 x 12

40 x 12

30 x 12

Framoverbøyd roing

30 x 12

30 x 12

30 x 12

Arnold

-denne glemte jeg!!!!!!! ånei!!

Biceps

6 x 12

6 x 12

6 x 12

Triceps

6 x 12

6 x 12

6 x 12

Mage

4 kg medisinball x 12

4 kg medisinball x 12

4 kg medisinball x 12

Rygg

3 kg medisinball x 12

3 kg medisinball x 12

3 kg medisinball x 12

Gode mage-varianter jeg prøvde i dag! :fnise: Forferdelig de første 12, men så kom jeg inn i det. Men de tok godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...