Gå til innhold

Loxodontas treningsfunderinger!


loxodonta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært skikkelig missunnelig på deg, Coffee! Du er jo så flink :sjenert: Du har lov å ta tiden til hjelp du å :ler: Typisk å ha så mange unnskyldninger, det er jul, det er lov... huff. Bare å vente på 1. januar ass. Jeg har ikke satt meg noe tidsfrist enda. Men har sommeren som det overordnede, store målet da... :sol:

:sjenert: Misunnelig er det ikke vits i å være i alle fall :fnise: Jeg har ramla av lasset helt nå fra siste eksamen (18. desember) og gjennom hele jula :dåne: Prøver liksom å komme igang igjen, men det holder liksom til frokost, kaaanskje til lunsj, og så går alt til helvete igjen :fnise:

God tur! Håper du får en kjempefin ferie! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har du reist!? :sjokkert:

Riktig god tur!!! :klemmer:

Yepp, det gikk fort i jula! Plutselig var det avreise :) lurer på hvordan det går med deg nå, down under??

Håper du har en fin ferie! :klemmer:

Slenger meg på, håper du koser deg! :)

Så hyggelig! Ja, om jeg koooser meg! Blitt sol og beach hver dag :ler: Prøver å ikke bare være lat, men kan fort bli det i denne varmen gitt. Har blitt en del svømming, beachvolley, gåturer, tennis (joda, men testet bare...hehe!) og diverse.

En liten vektoppdatering uti januar: nå 83,5! :biggrin:

Ellers har jeg ikke akkurat fått fulgt med dere her inne så mye de siste ukene- men håper det står bra til med dere alle! Nyttårsforsetter begynner kanskje å bli litt sent å diskutere...?

Og jeg deler gjerne litt av den varmen her nede! :fnise: Har ca en uke igjen med late dager, før det bærer hjemover. Jeg får bare nyte det! (åååå, jeg digger det!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, ta med deg litt varme hjem :hjerte: Jeg er møkk lei av Oslosnø og slaps og drit og møkk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, ta med deg litt varme hjem :hjerte: Jeg er møkk lei av Oslosnø og slaps og drit og møkk :gjeiper:

Hihi, har hørt rykter om slikt hjemme ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var det gode gamle hjemme igjen. Fint å være ute og reise, men jammen fint å komme tilbake å!

Har hatt en meget aktiv ferie må jeg si. Hadde ikke planer om å tenke noe vekt, men det har liksom runnet av likevel. Får se om jeg klarer å stabilisere det her, ligger på rundt 83 om dagen, og er veldig fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :)

Iiih, du er tilbake! :klemmer:

Takker for det! Føler jeg har vært veldig fraværende på KG for tiden ja. Mulig jeg har gått glipp av noe...? Håper det står bra til med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reise er så bra! Har sett så fantastisk mye rart, opplevd vannvittig mye, fått mange gode minner og kan mimre over sinnsykt mange kule, tøffe og smårare bilder :) haha! Har kanskje blitt litt bitt av reisebasillen, må innrømme det. Asia er jo ikke den dyreste verdensdelen heller da, så kanskje det blir mer utforsking der en gang i fremtiden. Anbefales ivertfall!

Litt deilig er det jo å være hjemme igjen også da. Selv om en måned på reise er lenge, og jeg har liksom akkurat blitt vant med at slik var hverdagen! Så nå blir det å komme inn i den vanlige hverdagen igjen. Det blir uvant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det! Føler jeg har vært veldig fraværende på KG for tiden ja. Mulig jeg har gått glipp av noe...? Håper det står bra til med dere alle!

Tror ikke du har gått glipp av så mye :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekt å høre om reising...Utrolig godt å komme ut og få lært litt og få nye perspektiver. Men hjemme best som regel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig å høre fra dere! Rart hvor man har savnet dere på KG også. Borte er veldig bra, og borte har fort blitt "hjemme" det også. Men ingenting er som hjemme hjemme! Og hjemme er best :fnise: Selv om jeg merker jeg har begynt å få makk i rævva. Det tar på å være så lenge på reise! Vil liksom tilbake. Tror det blir ut og reise etter ferdig utdannelse :jepp:

Vel, angående trening. Dette er jo tross alt en treningsdagbok :fnise: Jeg startet jo RYP før jul, men fikk ikke helt avsluttet det. Det var dumt... >For jeg begynte jo faktisk å like å trene styrke og med frivekter. Nå denne våren har jeg heller ikke tilgang til treningssenter og styrkeapparater :kjefte: Men til høsten igjen, da blir det tilbake til byen, og da lover jeg å begynne å trene styrke igjen :jepp: (håper jeg er lika gira da som jeg er nå)

Så fremover vinteren og våren- mitt hovedmål er, fortsatt, å se 79-tallet. Jeg har jo forresten ikke fått "feira" at jeg har nådd mitt første delmål- JEG HAR NÅDD MITT FØRSTE DELMÅL!! jeg har nemlig kommet meg under 84! :danser: Jippi, det er så deilig! Buksene begynne seriøst å sitte LØST. Merker det fort på magen, men så "legger" det seg fort på magen igjen. Mens bena har forblitt. Så har noe å jobbe med fremover! :fnise:

Av trening- så blir det mye sykkel og ski, samt gåturer/transportgåing/hverdagstrim.

Jeg liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...