Gå til innhold

Loxodontas treningsfunderinger!

loxodonta

Anbefalte innlegg

Gjest -Sarah-

Bra at pulsklokken får være med over alt! Den trives nok på armen din :jepp:

Så deilig med skitur! Og det er virkelig en bra treningsform :Hehe:

Jeg synes du er så flink loxodonta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pulsklokken har virkelig sugd seg fast! Begynner å skjønne at noen kan vurdere å gå fra trening dersom pulsklokka ikke funker :sjokk: Den kommer nok til å bli et fast følge fremover. :skratte:

Ellers er det bare å komme seg ut på ski :gjeiper: Jeg syns det er vannvittig bra trening, noe pulsklokken absolutt kunne bekrefte også.

Men det tar på å trene/gå tur så lenge - jeg har vært så skrekkelig sulten i hele dag :skratte: Har ikke så lyst på mat når jeg trener så masse, så plutselig har jeg "problemer" med å få i meg nok... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er jammen bra mat er så godt som det er, sier jeg bare! Når jeg trener såpass mye som jeg gjør i perioder spiser jeg til tider mer enn samboer og litt til, og det er like stor sjanse for at jeg går ned i vekt som det er for at jeg holder vekta stabil.

Dette blir min første sesong på ski med pulsklokke. Gleder meg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utmattet. Nå er det helg, og senga venter... Har søvn å ta igjen... :fnise:

Dagens trening:

Spinning

Gjennomsnitt 142

Max 165

Kcal 490

Så ble det 45 min styrkesirkeltrening.... det er lenge siden. Litt kjedelig i grunn :sjenert: Men sosialt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det PulsSpinn du trener?

Jeg har faktisk droppet å trene noen ganger da pulsklokken ikke ville virke :sjenert: Sånn er det når man er avhengig av den!

Håper du har en kjempeflott helg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var den uken over. Jeg har ikke fått trent helt som jeg skulle ønske, men har ivertfall fått trent litt alternativt... Med andre ord, jeg har fått trent.

I følge pulsklokken har jeg forbrent 4050 kcal denne uken fra trening. Høres jo fint ut det.

Ble en liten styrkeøkt i dag, men det kjentes litt tungt ut i kroppen :sjenert:

Ser frem til morgendagen, med skiøkt og spinning. Gleeeeder meg! To økter om dagen liksom :fnise:

SaRah- Pulsspinn er vel mye det samme som intervall, som de kaller det her. Og ja, helgen har vært fin den :jepp: Litt travel dog, som alltid for tida... :sukk:

Gleder meg til en ny mandag :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en, nok en, travel uke! Føler jeg går på høygir, enda en uke... Har tusen ting å gjøre, og det roer seg liksom aldri... :sukk: Kan ikke fatte og tro at jeg faktisk har fri i helgen! Hele to dager på rad! Uten noe særlig annet å gjøre enn hva jeg selv føler for :jepp: Det blir hyttetur :rødme:

Spinningen her om dagen kunne jeg like gjerne ha droppet. Jeg var helt mør i beina! Det verste var likevel instruktøren og musikken...dødskjedelig! Elendig sang på elendig sang, og da en av mine favoritter kom, så var det pause og han skrudde ned volumet... :kjefte: Jeg holdt på å sovne underveis og ble i skikkelig dårlig humør... Det skulle ikke vært lov med elendige spinning-timer :nei: I morgen får jeg se om jeg har tid og energi til å karre meg på 3 t spinning... Herrregud! Utsatte det sist gang :fnise: Trengs litt planlegging føler jeg. Mat og sånn... håper jeg har energien i morgen...

Ellers prøvde jeg 4x4 ski-intervall i dag. :jepp: Glemte pulsklokken da...hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med et par dager fri da :Hehe:

Det er så sykt irriterende med dårlige instruktører og sanger! All piffen blir borte. Men jeg begynner i hvertfall å kjenne instruktørene, så går på de timene som jeg vet at er bra :)

Blir det 3 timer spinning i dag? :hakeslepp:

Må bare spørre, hvordan ligger du an med å se 79-tallet? :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sarah- yep, det ble 3 timers spinning! Men kan ikke si at jeg klarte å holde koken hele veien altså... ble sykt misunnelig på alle bananene og nøttemixene som dukket opp etter et par timer. For det glemte jeg... hadde ikke fulle lagre da jeg begynte heller, så kunne vært mer forberedt. Overrasket over at jeg ikke ble støl eller fikk vondt i rompa- det gikk fint. Hadde sykkelbukse vel og merke. Men merker jeg syns spinning kan være litt ensformig! (selv om jeg diiigger det) Sitte og stå i akkurat samme posisjon i flere timer...puh. Da er det digg å komme seg ut en tur på bena, gå på ski, utfolde seg fritt, turne i sofan osv.

79-tallet går det meget sakte mot... 84,8 har jeg ligget på nå. Reiser til varmere strøk straks, og gleder meg uannsett til å sprade rundt i bikini :biggrin: Nyttårsforsett kanskje...? Lurer på hvordan det blir med mat og sånn de neste ukene. Jeg mister matlysten med en gang jeg setter mine ben utenfor landegrensene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har utsatt målet mitt igjen :dåne: Skal være under 80 (så 79,9 holder :fnise: ) innen bursdagen min, så jeg har til slutten av februar :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig missunnelig på deg, Coffee! Du er jo så flink :sjenert: Du har lov å ta tiden til hjelp du å :ler: Typisk å ha så mange unnskyldninger, det er jul, det er lov... huff. Bare å vente på 1. januar ass. Jeg har ikke satt meg noe tidsfrist enda. Men har sommeren som det overordnede, store målet da... :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært skikkelig missunnelig på deg, Coffee! Du er jo så flink :sjenert: Du har lov å ta tiden til hjelp du å :ler: Typisk å ha så mange unnskyldninger, det er jul, det er lov... huff. Bare å vente på 1. januar ass. Jeg har ikke satt meg noe tidsfrist enda. Men har sommeren som det overordnede, store målet da... :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns dere er superflinke begge to jeg, skjønner ikke at det går an å være så motiverte! Er veldig glad jeg ikke skal ned i vekt, for det tror jeg ikke jeg hadde klart, helt ærlig :)

Hvor lenge blir du utenlands da? Hvor skal du? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke være/bli motivert når man ser ut som et lass?? Og har energi som en stein. Vanskelig i perioder å holde på den dog... motivasjonen altså. Mulig du hadde fått det til du også Gina!

Jeg stikker en måned til Asia :danser: Ser veeeeldig frem til å slikke sol, ta frem shortsen og kjenne sand mellom tærne... :biggrin: Sitter bare i disse nattetimer og venter :sjenert: Og lurer på om jeg har husket alt, eller skal kutte ut noe... Halve baggen blir nok værende der nede uannsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke være/bli motivert når man ser ut som et lass?? Og har energi som en stein. Vanskelig i perioder å holde på den dog... motivasjonen altså. Mulig du hadde fått det til du også Gina!

Jeg stikker en måned til Asia :danser: Ser veeeeldig frem til å slikke sol, ta frem shortsen og kjenne sand mellom tærne... :biggrin: Sitter bare i disse nattetimer og venter :sjenert: Og lurer på om jeg har husket alt, eller skal kutte ut noe... Halve baggen blir nok værende der nede uannsett.

Jeg er bare litt misunnelig! Vil til Asia jeg også! Når reiser du? Høres helt herlig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...