loxodonta Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 20. oktober 2010 Onsdag: droppet morgentrening i dag... Pga travel dag (skal på seinvakt på jobb) så blir det nok ikke trening i dag. Men jeg får jo alltids minst den aktive halvtimen man skal ha hver dag... Trening: Hviledag Cal: enn så lenge 1700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #82 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hjelp. Jeg er så godtesyk!!! What to do... kroppen vil egentlig ikke ha, men hodet og lysten er helt syk... Vanskelig å motstå kaker på jobb også... jeg er svak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. oktober 2010 #83 Del Skrevet 20. oktober 2010 Klarte du å motstå kaker?? Jeg har også vært utrolig godtesyk i dag! Endte med å spise sukkerfri IFA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 21. oktober 2010 Klarte du å motstå kaker?? Jeg har også vært utrolig godtesyk i dag! Endte med å spise sukkerfri IFA Nei, jeg klarte ikke det... Det florerte av kaker på jobb Noen som hadde bursdag vet du, + myyye kaker fra dagene før... Så jeg spiste litt sjokolade-konfekt-aktig kake, snickerskake og sjokoladekake... snakk om sukker-kake-usunn-sjokk! Ble bare litt av hver da, bortsett fra et helt snickerskakestykke... Og alle de andre gafflet i seg kake Også snakket vi om fedme osv vi også! For en diskusjon det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #85 Del Skrevet 21. oktober 2010 Flink du er sarah! Sukkerfri IFA er jo en super erstatning. Jeg skal kjøpe sprite zero og en skyr til i morgen kveld... da blir det kveldskos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 22. oktober 2010 #86 Del Skrevet 22. oktober 2010 Åh, fikk litt lyst på kake nå som du remset dem opp! Skjønner at du ikke klarte å motstå. Hvorfor kan ikke salat være like godt som kake? Noen planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 23. oktober 2010 Torsdag: hviledag (nok en, unødvendig) Fredag: styrke Har planer om testuke på RYP neste uke, mandag og onsdag. Har endelig fått skrivd ut øvelsene, og det er bare å komme seg ned på senteret og teste ut... Husket ikke alle de øvelsene i går, men det var veldig morro! Svetten rant :gjeiper: (jeg syns det er litt kjedelig viss ikke, da blir det så roooolig) Også var det bare oss der, i den "beste" avdelingen! Og venninna mi skulle sjekke maks styrke, tok 120x4 i knebøy wow, sier jeg bare. Helt vannvittig å se på. (Hun er forresten sterk!) Også må det måles og diverse... Tar det i morgen. Helgen går med til jobb! Nok en seinvakt i dag... jeg liker ikke de vaktene, for jeg har lettere for å trene på ettermiddagen... det blir ikke alltid til at jeg drar meg ned på senteret før jobb. Også er det jo massevis av kaker hver dag da... I morgen har jeg tidligvakt, så da blir det rett å trene etterpå. Fredagskos ble ca 1L sprite zero og taco til middag. Tror jeg er bittelitt lei skyr faktisk... det fristet ikke på butikken, så da ble det uten. Lørdagskos utgår, iogmed at den har jeg allerede spist tidligere i uka Rart med det- jeg syns ikke kake smaker like godt lenger! Det er som om munnen ikke reagerer på sukker mer, det smaker liksom ikke søtt Så det er bare hodet som vil ha, og de tidligere dårlige vanene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 23. oktober 2010 #88 Del Skrevet 23. oktober 2010 Her vil jeg følge med! Syns du har vært kjempeflink til nå, så det er bare å stå på! Spesielt spennende hvis du også hiver deg på RYP All respekt til venninna di også, gleder meg til jeg blir så sterk (når, ikke hvis )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. oktober 2010 #89 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sniker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. oktober 2010 #90 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så kult at du skal teste RYP! Kanskje du også blir hektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #91 Del Skrevet 25. oktober 2010 Her vil jeg følge med! Syns du har vært kjempeflink til nå, så det er bare å stå på! Spesielt spennende hvis du også hiver deg på RYP All respekt til venninna di også, gleder meg til jeg blir så sterk (når, ikke hvis )! så hyggelig! ja, jeg er visst ikke alene om å teste RYP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg kan bare gi opp morgentreningen for tida :gjeiper: Har ingen motivasjon for å stå opp tidlig når jeg egentlig ikke må... kan jo ofte skvise inn på ettermiddagen. Meeeeeeeeeeen, siden jeg sa jeg skulle trene mandag, så måtte jeg ned og trene i dag... før jobb. Bare kjedelig at det var stappfullt der, tydelig noen som hadde et eller annet program der. Så avdelingen var liksom opptatt Så da ble det 15 min på ellipsemaskin. Testet forrige uke, og da var 10 min "tungt"! Mens nå gikk det mye greiere. Tror ikke det var helt min ting, det var nok mest tungt fordi jeg syns det var kjedelig... Så å holde ut 15 min var målet for dagens oppvarming. Så ble det 30 min balanse- og koordinasjon. Jeg merker at jeg har fått bedre stabilitet og balanse i anklene!! Knærne er det vanskelig å si noe om. De knirker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 25. oktober 2010 Oppsummering av uken: Jeg lå veldig godt an og var i siget, helt før forrige mandag kom... Det har vært en merkelig uke Masse jobbing, og da særlig kveldsvakter, gjorde at det ble lite trening. Jeg vet ikke om jeg kan skylde på mensen eller ikke lenger, men kroppen har føltes i mensen-modus siste uka... Og da å møte på masse fristelser, feks kaker og goodies på jobb, så klarte jeg ikke stå imot Huff!! Dårlige kombinasjoner. Ved forrige veiing var jeg 85,4 og det er jeg nå også... heldigvis. Mål for uka: - Begynne med RYP og å få til to økter, tror det blir tirs og torsdag. - spinne onsdag - Holde orden på kcal- skrive ned hva jeg spiser! - Ikke spise kake på jobb. Det hører ikke hverdagen til, men lørdagen! Skal hjem i helgen, så da blir det ikke noe treningssenter fre-man... Men har ivertfall planer om å gå tur/motbakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #94 Del Skrevet 26. oktober 2010 Mandag: Trening: 1 t balanse/koordinasjon, 1 t tur Kcal: 2400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Testuke Trening: RYP styrke mål: Bli kjent med øvelsene... så får jeg sjekke 10RM neste gang. Oppvarming: 10 min ellipse Knebøy 40kg x 10 60 kg x 10 (stativ) 60 kg x 10 (stativ) Skråbenk -denne gjorde jeg nok ikke helt riktig. Tror jeg satt for mye oppreist, og at det tok mer på rygg enn bryst..? Husker ikke helt. 6 kg x 10 6 kg x 10 6 kg x 10 Mage i apparat 30 kg x 10 41,5kg x 10 kjørte en annen maskin også 35 kg x 10 h.side 35 kg x 10 v.side Roing bredt grep Denne har vi ikke..? Så får finne et alternativ… noen forslag? Fikk veldig lyst å teste markløft… 25 kg x 10 30 kg x 10 Arnoldpress 7 kg x 10 7 kg x 10 7 kg x 10 Bicepscurl m/ manualer i skråbenk 6 kg x 10 6 kg x 10 6 kg x 10 Tricepspress m/ manualer 7 kg x 10 7 kg x 10 7 kg x 10 Vel, dette var vel sånn jeg trente i dag. Viss noen har innspill- spytt ut! Ettersom min lille huskelapp ble glemt i vaskemaskinen, så må jeg lage en ny en... den blir nok litt mer detaljert, så jeg ikke glemmer øvelsene :gjeiper: Syns det er vanskelig med hvor mye vekter jeg skal ta jeg. Neste gang skal jeg jo teste 10 RM. Hvor tungt skal det være..? Skal jeg være ødelagt etterpå i muskelen, skal jeg gjøre de heeeelt fullstendig med kontroll? Ser for meg jeg lett tar for lite vekter, for da blir det ikke så tungt... hehe Knebøyen tok jeg først fri, uten problem. Men så kom det så mye folk, og jeg klarte ikke fokusere helt... Da tørrde jeg ikke mer... men planen er å ta den fri. Vet heller ikke hvor mye vekter jeg skal hive på der... Det kjenntes overraskende fint ut i bena faktisk. Ingen "knirking" eller noe heller. Jeg tror jeg begynner å like knebøy jeg Har igjen å prøve litt mer da... Men- overraskende positiv etter første økt. Heldigvis var det ikke såå mange andre der i dag. Endret 26. oktober 2010 av loxodonta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 26. oktober 2010 #96 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så fint med en god økt! Kjempefint at du vil trene bøy fritt, lettere det om det går, enn å måtte venne seg av med smith etterhvert. 10RM'en skal være så tungt du absolutt kan ta det, uten at det blir teknisk failure, altså at teknikken din blir feil. Ikke hjelpe med skuldre i bicepscurl, ikke dette fremover på knebøy osv! Etter du har plottet inn 10RM trenger du jo ikke tenke på vekter lenger, da er det bare å følge programmet Knebøy er min elsk/hat øvelse, den er så god fordi den tar skikkelig og det er moro å løfte tungt, men den er så fæl fordi den er så veldig tung for hele kroppen når den først er tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 26. oktober 2010 jeg syns smith er noe helt annet enn fri knebøy. Eller sagt omvendt- fri syns jeg er mye mer utfordrende, ikke bare styrkemessig. Siden knærne mine ikke hadde noe problemer, så får jeg teste det. Men trener dere knebøy fri alene? Jeg pleier jo trene styrke alene... og akkurat knebøy fri syns jeg kan være skummel når jeg er alene, og det blir tungt... Da må jeg safe. Ser for meg det lett kan bli en enten/eller øvelse... like or not. Spent på mine 10 RM altså, og hvor mye jeg skal løfte de kommende ukene. Også klarer jeg ikke å slutte å tenke på alle de andre som er i styrkeavdelingen når jeg er der. Jeg blir så fort distrahert! særlig siden nesten alle disse øvelsene er jo nye for meg... og ingen jeg kjenner vil være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 27. oktober 2010 Onsdag- jeg er stiv i innside lår :gjeiper: og bakside rett over knærne. Sånn god-vond følelse Hadde vært deilig med en massasje.. Ellers kjennes kroppen god ut. Merker bittelitt i armene. Tror likevel det blir spinning senere i dag. Får se hvordan det går. Over en uke siden jeg har spinnet nå, så jeg er ivertfall veldig klar igjen! Ellers håper jeg at jeg aldri får meg en kontorjobb. Tenk så stillesittende dagen blir!!! Når man i tillegg som voksen kjører bil hit og dit, og velger enkle løsninger, er det jo ikke rart at vekten har lett for å øke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 27. oktober 2010 #99 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så flink du er!! Jeg trener knebøy i smith. Har aldri tatt knebøy før, så syntes det var greit å begynne med stativ, ettersom jeg ikke var sterk nok til å ta den uten, haha! Jeg tippet jo over Kjenner meg igjen med å bli distrahert! Eller, ikke nå lenger, men i starten! Det går seg til Skulle du hjem denne helgen? Det skal jeg! I kveld, og være til søndag Skal få trent som vanlig, og prøve å kun skeie ut på lørdag. Litt vanskelig ettersom jeg skal i begravelse på fredag ( = mye kaker og sånt), og familiebursdag på lørdag ( = mye kaker og sånt). Vi får gjøre vårt beste!! God spinning-time i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 27. oktober 2010 #100 Del Skrevet 27. oktober 2010 Syns du har vært veldig flink! Stå på videre, så er du i mål in no time. Gleder meg til sommeren jeg og, vise ny kropp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå