Gå til innhold

Når møtte dere den rette?


Meridian

Anbefalte innlegg

Jeg lurer sånn på hvor gamle dere var når dere møtte den rette? Og vet dere om dere har møtt den rette?

Hører så mye mas om at alt må skje innen man er 30, for da går det bare nedover.

Innen man er 30 må man ha møtt den rette, fått minst 1 barn, blitt ferdig med utdannelse og kjøpt en bolig. Kanskje t.o.m giftet seg!

Jeg er 29, og har aldri møtt noen - ikke enda iallfall, og lurer på om jeg skal legge meg ned å dø om 1 års tid?

Føler meg ikke gammel i det hele tatt, og alle tror jeg er 20, så når jeg er 40 vil nok alle tro jeg er 30.

Men jeg føler vel et press!

Dessverre klarer jeg ikke å fylle alle kravene på under 1 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer sånn på hvor gamle dere var når dere møtte den rette? Og vet dere om dere har møtt den rette?

Jeg var 22, og jeg regner med at han er "den rette", i og med at vi har vært sammen i snart 20 år, og har ingen planer om å gå fra hverandre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om min kar er den rette, men vi har vært sammen i 5 år :gjeiper:.

Jeg traff han på VGS, han var 20, og jeg 17 år :)

Visste ikke at det var en sånn liste engang jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt tidlig, men føler virkelig at alt stemmer! jeg er bare 20 og han 28, vi har vært sammen i 1,5 år og bor sammen.. Alt stemmer liksom bare og vi har kommet oss igjennom tider som ikke har vært noe særlig, kunne rett og slett ikke tenke meg å være sammen med noen andre og han er den jeg ønsker meg barn, hus og alt med :) Har kommet over forelskelsen, men ting er fortsatt veldig lidenskapelig og vi koser oss veldig sammen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min kjære når jeg var 19 år, da vi begynte i samme klasse på 3.vgs. Vi er like gamle.

Det er vel tidlig å si enda siden vi såvidt har vært sammen i 2 år, men for min del er han den rette :) Kunne virkelig ikke tenke meg å dele livet mitt med noen andre enn han :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 34 da jeg møtte mannen min, jeg hadde tidligere et lengre samboerforhold bak meg. Vi traff hverandre og visste at dette var riktig - giftet oss etter et halvt år og fikk 2 flotte gutter på rappen i etterkant. Har snart vært gift i 20 år, har klart oss igjennom små og store kriser og vi har tenkt å bli riktig gamle sammen hvis helsa holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte min samboer når jeg var 22, og føler virkelig at han er den rette. Vi har nettopp kjøpt bolig sammen, men utdannelsen er jeg nok ikke ferdig med før jeg fyller 30 og barn vet jeg heller ikke om vi klarer å få før den tid.

Har også en slik "indre liste" om hva jeg føler jeg burde ha gjort innen jeg er 30. Men 30 årene er jo di nye 20 årene nå for tiden ;) så det er vel ikke noe stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min kjære når jeg var 19 og han 24. Det er gått over 3 år og jeg er 22 og han 28. Vi er snart over den største "humpen" i vårt forhold noe som har gjort oss sterkere! Vi har kjempet mye og funnet ut at vi passer sammen 110%. Planen er nå å ta steget videre. Hus- kjøp, giftermål, barn og masse reising å leve livet :yvonne: Han er absolutt "THE ONE" for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar :)

Spennende å lese, det er stor variasjon i når man møter noen, ser jeg, selv om de fleste møter/møtte den rett i begynnelsen av 20årene.

Hva syns dere om meg da? Som fortsatt ikke har møtt noen?

Vet mange syns det er rart, og jeg er ofte flau over å måtte si det til andre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 34 da jeg møtte mannen min, jeg hadde tidligere et lengre samboerforhold bak meg. Vi traff hverandre og visste at dette var riktig - giftet oss etter et halvt år og fikk 2 flotte gutter på rappen i etterkant. Har snart vært gift i 20 år, har klart oss igjennom små og store kriser og vi har tenkt å bli riktig gamle sammen hvis helsa holder :)

Da er det kanskje håp for meg også?

Det kan jo hende at jeg møter noen når jeg er 34 :)

Det er vel lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Jeg møtte min da jeg var 41. Har selvfølgelig hatt forhold før, og det har han også, men vi føler begge at dette er det siste forholdet vi skal være i :)

Og selvfølgelig er det håp for deg, meridian. Det tror jeg det er for de aller, aller fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje håp for meg også?

Det kan jo hende at jeg møter noen når jeg er 34 :)

Det er vel lov å håpe.

Jeg møtte den "feile" mannen da jeg var 16 og han 19. Vigiftet oss, fikk to barn og ble skilt 12 år etter ekteskapsinngåelsen.....

Nå har jeg møtt en jeg føler er "rett". Er i slutten av 30-åra nå...

Ikke noe poeng å forhaste seg, med andre ord! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min da jeg var 41. Har selvfølgelig hatt forhold før, og det har han også, men vi føler begge at dette er det siste forholdet vi skal være i :)

Og selvfølgelig er det håp for deg, meridian. Det tror jeg det er for de aller, aller fleste :)

Koslig :)

Man blir vel bare sikrere og sikrere på seg selv, jo eldre man blir, og man vet hva man skal se etter?

Jeg tenker noen ganger at jeg skal være forøyd om jeg møter noen innen jeg er 40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte min kjære når jeg var 18 år, og er nå snart 25 :) Kjæresten min er 1 år eldre. Vi er verken forlovet, gift eller har unger ennå, men lyst å være ferdig med føde-biten til jeg er tredve. Resten blir når det blir:)

Synes absolutt ikke at det er rart å ikke ha funnet den rette når man er 29. Bedre å være sikker på at han er den rette før man setter barn til verden, gifter seg etc.. :) Alt til sin tid!

Endret av Sweetpea25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte den "feile" mannen da jeg var 16 og han 19. Vigiftet oss, fikk to barn og ble skilt 12 år etter ekteskapsinngåelsen.....

Nå har jeg møtt en jeg føler er "rett". Er i slutten av 30-åra nå...

Ikke noe poeng å forhaste seg, med andre ord! Lykke til!

Ja, det er vel det som er skummelt med å møte noen for tidlig. Man forandrer seg mye fra tenårene til midten/slutten av 20 årene.

(Men noen er heldige på den fronten likevel, og holder sammen hele livet.)

Noen ganger er det best for alle parter å bryte opp, så bra du har møtt en "rett" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi var begge 15 år, og nærmer oss 10 år sammen nå. Han er min aller beste venn, min fantastiske kjæreste og jeg er veldig lykkelig når vi er sammen. Ingen i verden kjenner meg bedre enn ham :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om min kar er den rette, men vi har vært sammen i 5 år :gjeiper:.

Jeg traff han på VGS, han var 20, og jeg 17 år :)

Visste ikke at det var en sånn liste engang jeg :sjenert:

Haha, nei, vet ikke hvem som har lagd den listen. Det er noe som jeg har hørt fra den ene og den andre om at man må bli ferdig med ditt og datt innen man er 30, for etter det er man "død".

Jeg ser litt frem til å begynne å leve når jeg er 30 , jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte han for første gang når jeg var 12 faktisk. og enda så ung jeg var husker jeg at det skjedde noe med meg fra den dag faktisk.. når jeg var 15 klarte vi rett og slett ikke å gjøre noe med følelsene våre for hverandre og lot det stå til. og er nå inne i vårt 7. år sammen, og har bodd sammen i 3 år ca. og har det utrolig godt sammen :yvonne: jeg kan ikke tenke meg et liv uten han :) vi eier forøvrig egen bolig nå.

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre når vi var 18, nå er vi 22 og gift... Trodde aldri jeg kom til å treffe noen så tidlig, og ser absolutt ikke på deg som unormal på noe vis, TS. Noen finner den rette i begynnelsen av tenårana, noen finner bare den feile frem til de er godt over femti. Den "lista" er noe som henger igjen fra gammelt av, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...