Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn dagkrem fra Matis


Hilde

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har slitet med ujevn hudtone siden jeg var 13 år.Jeg har derfor prøvd mange kremer som har lovet å jevne ut huden, inkludert brigthningseriene fra clinique, lancome, oriflame og superglandin, som ikke har vist seg å ha noe effekt.

Hvordan skiller kremen fra Matis seg ut i jungelen med brightningskremer, og kan man være sikker på at det endelig har kommet en krem på markedet i form av Matis som faktisk gir noe effekt på ujevn hudtone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en typisk blandingshud, med litt fet T-sone og resten er tørt som ørken. Hva bør jeg bruke og, finnes det produkter som kan jevne ut fet/tørrheten i ansiktet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har som oftest veldig rødlig hudtone i hele ansiktet utenom pannen, og det har jeg alltid hatt. Huden min er sensitiv i den betydning at den blir veldig rød ved temperaturforandringer og ved trening, og til og med når jeg bruker min myke pudderkost til å jobbe mineralfoundation inn i huden, så blir den fort rød hvis jeg ikke er forsiktig. Har derimot ikke problemer med kløe/irritasjon ved bruk av produkter. Bortsett fra dette er huden myk og fin, uten urenheter.

Spørsmål: Hvilke typer produkter vil ved langvarig bruk bidra til at huden blir mindre rødlig og får en jevnere pigmentering/tone? Har kostholdet noe å si? Regner med at min rødlige hudtone skyldes høy blodsirkulasjon i ansiktet, for når jeg for eksempel er svimmel så forsvinner rødligheten med en gang og hudtonen blir helt lys og jevn.

Håper veldig på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har noe ujevn hud og har urenheter som oppstår på de samme stedene gang på gang. Særlig på haken og i pannen. Lurer derfor på, er det noen kremer/produkter som kan forhindre dette?

Har hørt et produkt med navn "Proactiv Solution" skal hjelpe mot ujevn hud og urenheter. Er dette bare propaganda eller vet noen om det faktisk virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med å være tenåring, og kan ikke se at det er noen god grunn til mine acne problemer. Har tørr hud utenpå, men fet på innside. Acne er kun i noen områder på huden. Synes det er vanskelig å finne en hudkrem som både gir fukt, men ikke provoserer acne områdene. Kan du anbefale en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kan du forklare begrepene pdd og spf og anbefale en god solkrem som har høye verdier av begge disse? Synes det er vanskelig å finne en solkrem som har dette, eller er det slik at det ikke skrives på innholdsfortegnelsen?

For meg er en riktig solkrem det viktigste innen hudpleie da jeg ikke ønsker brune pigmentflekker og tørr rynkehud.

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Jeg har siden jeg har vært tolv (er nå 19) hatt MASSEVIS av kviser, t.o.m på halsen! Dette har gått litt opp og ned men blir aldri helt borte, har til og med arr i kinnende. Hvorfor, og hva kan gjores?!

For det andre: Jeg har atopisk eksem og det bryter spesielt ut nå på vinteren. Jeg har prøvd kremer fra hudleger og milde dusjsåper men ingenting fungerer?

Det første spørsmålet er min høyeste prioritering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

Hvilke produkter kan eg bruke for å forebygge best mulig?:)

tenker spesielt på bruk av p-piller. disse tørker ut huden min litt pluss at det gir meg masse kviser:( utrolig kjedelig.

Når jeg ikke bruker p-piller har jeg kombinert hud. normale kinn men blank t-sone. en kvise i måneden eller sjeldnere.

Lurer på hvilken rens, dagkrem, nattkrem og serum jeg kan bruke?:)

går ikke på p-piller nå, så det er noe jeg vil for å balansere huden tilbake til det den var før p-pille bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da jeg var 20 år tok jeg en Roaccutan-kur. Kvisene forsvant, men har i etterkant vært plaget av tørr hud både her og der (tørr hud noen som helst plass på kroppen var et begrep jeg ikke kjente før jeg hadde tatt kuren). Etter noen år begynte jeg å utvikle noen veldig tørre partier på begge sider av haken. Huden er rød, gnikker jeg på det er det som om jeg gnikker av skitt av ansiktet mitt, og på avstand ser disse partiene mye mørkere ut enn resten av ansiktet. Hva er dette og hva kan eventuelt gjøres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei.

Jeg er plaget med mørke ringer under øynene. Det er nok arvelig, for jeg har hatt det siden jeg var liten. Hva kan jeg gjøre for å forbedre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kuldekrem som underlagskrem nå som det er kaldt ute. Har du noen forslag til andre ting som kan brukes i ansiktet på vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...