Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Føler meg litt mer avslappa til det hele i dag :) Jeg vet jo at det er så og si umulig å kjenne noe som helst før egget har festet seg, selvom noen få påstår at de hadde symptomer også før det. Jeg kjenner meg iallfall veldig lite gravid akkurat nå, og håper jeg klarer å fortsette å være avslappa i forhold til det hele frem til ikm. Men det er jo lov å være litt spent da :Nikke:

Og så synes jeg det kan være greit å skrive ned underveis dersom jeg har symptomer for å kartlegge et eventuelt normalt mønster i syklusen mellom el og ikm. :opplyser:

Nå er jeg kvalm etter å ha dytta i meg ALTFOR MYE :sjokolade: Var sååå godtesjuk i stad. Jeg kan ikke ha godis i huset jeg - det går sjelden bra :fy_fy:

Litt heiing skader ikke!! :duskedame: oktoberbølgen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Takk for hilsen i boka mi! :goodbye: (for meg sier den smileysen hallo, og ikke hadet. :fnise: )

Din mann høres mye ut som min mann faktisk. Han var oppriktig overrasket over at jeg ikke ble gravid på første forsøk. Det skulle jo bare være å slutte med prevansjon, og vips! så var det baby i magen! Så jeg har måttet hatt litt undervisning om eggløsning og slike ting. :fnise: Det er nå ikke så greit å være mann og måtte forholde seg til disse mystiske kvinnekroppene. Magemurriner og brystsmerter kan jo bety så mye.

Lykke til med prøvingen i hvertfall! Håper ventetiden blir kort for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende fremover da... De er så rart hvor fort noen merker at de er gravide. Noen merker det nesten rett etter befruktning,mens andre ikke kjenner noe før 8-9 uker.... Jeg har en venninne som satt hos meg og sa,"jøss nå er jeg gravid" Hun fikk en plutselig magefølelse på det pluss at kaffen min smakte metall sa hun... :fnise: Hun hadde ingen planer om å bli gravid så det var helt uventet. Hun har vært gravid før så hun kjente igjen symptomene m en gang..... Dette kjente hun ca en uke før TR...

Kroppen er rar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for hilsen i boka mi! :goodbye: (for meg sier den smileysen hallo, og ikke hadet. :fnise: )

Din mann høres mye ut som min mann faktisk. Han var oppriktig overrasket over at jeg ikke ble gravid på første forsøk. Det skulle jo bare være å slutte med prevansjon, og vips! så var det baby i magen! Så jeg har måttet hatt litt undervisning om eggløsning og slike ting. :fnise: Det er nå ikke så greit å være mann og måtte forholde seg til disse mystiske kvinnekroppene. Magemurriner og brystsmerter kan jo bety så mye.

Lykke til med prøvingen i hvertfall! Håper ventetiden blir kort for dere!

Takk Andemor :) Og velkommen i boka mi!

Jeg har også hatt litt undervisning :fnise: men prøver å ikke prate for mye om dette her. Han tror forøvrig ikke at vi fikk det til på første forsøk :sukk: Jeg tror nok heller ikke det... Men jeg klarer ikke å legge bort håpet :gjeiper:

Innom å :heiajente: -- :duskedame: :duskedame:

Håper dagen din er fin! (fikk foresten veldig lyst på :sjokolade::fnise:

:duskedame: :duskedame:

Jeg er kjempespent på å logge på i morgen tidlig og sjekke dagboka di :popcorn:

Blir spennende fremover da... De er så rart hvor fort noen merker at de er gravide. Noen merker det nesten rett etter befruktning,mens andre ikke kjenner noe før 8-9 uker.... Jeg har en venninne som satt hos meg og sa,"jøss nå er jeg gravid" Hun fikk en plutselig magefølelse på det pluss at kaffen min smakte metall sa hun... :fnise: Hun hadde ingen planer om å bli gravid så det var helt uventet. Hun har vært gravid før så hun kjente igjen symptomene m en gang..... Dette kjente hun ca en uke før TR...

Kroppen er rar!!!

Ja, det er rart det der. Mange kjenner seg jo mest gravide når de ikke er det også... Tiden får vise. Skal vel klare å holde ut en uke til vel.

Nå er jeg spent på deg og MonThe :hoppe:

Vi har forresten snakket om å ta en test neste torsdag - vet det er tidlig, men mannen skal reise bort i flere dager og så reiser jeg bort før han kommer hjem, så det hadde jo vært gøy å være sammen dersom den er positiv :gjeiper:

Fortsatt lite med symptomer her. Er nå 6 eller 7 dpo. Er vel rundt denne tiden egget eventuelt fester seg. Kjenner en litt sånn smårumling i magen, men det behøver jo absolutt ikke ha noe med en graviditet å gjøre.

*Smører meg med litt mer tålmodighet*

Ha en flott dag og GOD HELG alle sammen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Føler jeg har gått glipp av så mye etter å ha vært borte noen dager :ler::hoppe: og :duskedame: for en spire!! Det er så spennende å følge med på dere som skal teste snart!!

Sist jeg ble gravid kjente jeg det da jeg var 3 uker på vei faktisk... kroppen er merkelig! CB sine tester er vel veldig sensitive, så du kan jo prøve neste torsdag? :):hoppe:

Goooood helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Plutseliten :)

Du har ikke gått glipp av så veldig mye her Shasna. Absolutt null symptomer på en liten spire - NADA! Så er ikke så velidg optimistisk, men håpet er fortsatt så vidt til stede :)

VirreVapp, ja har jo hørt om noen som tester positivt tidlig. Jeg er på torsdag antagelig 12 eller 13dpo, så skal gi det et forsøk iallefall. Dersom den er negativ skal jeg prøve å vente på TR... :sjenert:

Helgen så langt er veldig fin. Har akkuart kommet hjem etter en god joggetur sammen med min kjære. Det ble godt over en time :sol: Vurderer å gå og svømme i dag også - er deilig å føle seg fit :hoppe:

Og kanskje avslutte kvelden med litt bowling med noen gode venner :nigo:

Edit: og/å feil :fnise:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Sitter her på søndagsmorgen under ullpleddet mitt, med en cappucino fra min fantastiske nespresso maskin :hjerte:

Takk for heiing dere :)

Fortsatt ingen symptomer, så ser ikke kjempelyst ut dette her. I dag er jeg 8 eller 9 dpo. Håper, håper!! Ser jo ikke mannen min rundt el-tider neste måned :sukk:

Blir utrolig glad hver gang jeg hører om dere som tester positivt her inne på kg :smilbla:

I dag skal jeg møte noen venninner til lunsj, ellers ingen planer. Blir nok en stille og fredelig søndag. Kanskje jobbe litt med skoleting... :kari:

Men først: Nyte søndagsmorgenen :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på to blå på dine vegne, Ripsy :klemmer: Vi får håpe dagene til testing går fort! Så ønsker jeg deg en fin søndag, høres koselig ut med venninnelunsj :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er vel tidlig å miste håpet fordi du ikke har symptomer nå, det er jo lenge igjen til IKM! Her må vi gjøre noe med innstillingen! :duskedame::hoppe::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, søte dere :klemmer:

Og Sushi, jeg har et bittelite håp da :rødme: For jeg er jo klar over at noen ikke kjenner noe som helst før ikm.

Tenk om det hadde klaffet allerede nå :rødme: Er såååå klar for en liten :babysmokk:

Hatt en fin søndag med venninner - nå er det søndagskveld og kos med Ripsymannen (etter Arsenal er ferdig å spille.... ) Tacorester fra i går blir kveldens middag :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...