Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3


Ripsy

Anbefalte innlegg

Hei!

Mannen kom hjem på fredagskvelden :yvonne: Har hatt en veldig fin helg så langt. I går var det jentekveld :skravle::vin:

Nå nærmer EL seg :skya: Håper på å lure med meg min kjære for litt kos i løpet av dagen :sengekos: Han reiser nemlig bort igjen!! I kveld og kommer forhåpentligvis hjem på tirsdag kveld. Håper el ikke er før slutte av uka. Jeg tenkte å begynne å teste i morgen.

Men er veldig i tvil hvordan vi skal gjøre det. Sex annenhver dag anbefales leser jeg, så en har best mulig sædkvalitet sammenlignet med sex hver dag. Men hvis el f.eks. er fredag, bør jeg da ha sex tirsdag torsdag og fredag?? Må planlegge litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Mannen kom hjem på fredagskvelden :yvonne: Har hatt en veldig fin helg så langt. I går var det jentekveld :skravle::vin:

Nå nærmer EL seg :skya: Håper på å lure med meg min kjære for litt kos i løpet av dagen :sengekos: Han reiser nemlig bort igjen!! I kveld og kommer forhåpentligvis hjem på tirsdag kveld. Håper el ikke er før slutte av uka. Jeg tenkte å begynne å teste i morgen.

Men er veldig i tvil hvordan vi skal gjøre det. Sex annenhver dag anbefales leser jeg, så en har best mulig sædkvalitet sammenlignet med sex hver dag. Men hvis el f.eks. er fredag, bør jeg da ha sex tirsdag torsdag og fredag?? Må planlegge litt :lur:

så koselig!ingenting mer koselig enn en skikkelig jentekveld!

ja da er det bare til å stå på :sjarmor:

jeg ville hatt :sengekos: tirsdag, torsdag, lørdag eller i tillegg plusse på fredagen :sjarmor:

jeg antar jeg har eggløsning i dag eller i morgen så vi hadde sex i går, og jeg har store planer om litt :sengekos: i dag og mandag i tillegg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er veldig i tvil hvordan vi skal gjøre det. Sex annenhver dag anbefales leser jeg, så en har best mulig sædkvalitet sammenlignet med sex hver dag. Men hvis el f.eks. er fredag, bør jeg da ha sex tirsdag torsdag og fredag?? Må planlegge litt :lur:

Vi kjører på med :humpe: hver dag rundt EL vi, er redd vi "roter" bort dagene hvis ikke :fnise: Men vi har ikke sex dagene rett før EL, for å "spare" opp litt :P F.eks. forventa positivELtest fredag, ingen :humpe: onsdag, men :sengekos: fra torsdag til søndag ;)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det desverre ikke noe :humpe: Plutselig fikk vi ikke tid, middag og så måtte min kjære pakke og kjøre av gårde :(

Håper det er noen dager til el, og at det ikke er for sent å sette i gang på tirsdag kveld! Jeg setter uansett i gang med testing av el f.o.m. i morgen ettermiddag. Det blir en spennende uke :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med ELtesting og det som følger med :nigo: Spennende tider dette :rødme:

Ja, det er utrolig spennende dette her :) Blir nesten litt tullerusk jeg :fnise:

Intimdetaljer(mest så jeg skal huske dette selv før neste syklus):

Sekret er i kveld lotionaktig, tror iallfall det kan karakteriseres som det.

Beklager at jeg deler disse detaljene med dere andre...

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne følge med her, om jeg får lov selv om jeg ikke er prøver enda selv ;) Dette er så spennende, og jeg blir alltid så revet med i prøverdagbøker :ler:

Håper det klaffer fort for dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne følge med her, om jeg får lov selv om jeg ikke er prøver enda selv ;) Dette er så spennende, og jeg blir alltid så revet med i prøverdagbøker :ler:

Håper det klaffer fort for dere! :klem:

Takk!

Det var sånn jeg begynte også - snoket rundt i prøvedagbøkene og drømte om den dagen det skulle bli min tur :rødme:

Fortsatt ivrig med treningen da :) I dag blir det core-trening. Har nesten ikke trent styrke de siste månedene, så gleder meg til å komme i gang med det igjen nå :trene: I går jogget jeg og min kjære 7,5km med innlagte øvelser for å bli hurtigere og få bedre teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh - nå må jeg skikkelig tisse og--- men får vel prøve å holde ut i en time til :sukk:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, ELtesting på gang? ;)

:fnise: Ja, min første el-test noensinne er nå benyttet. Jeg var veldig spent, siden mannen ikke er hjemme før i morgen kveld. Jeg har ClearBlue sine digitale tester og ble derfor veldig glad når en stor O kom opp og ingen smileansikt!

Da er det heldigvis ingen el på gang med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut!:) Lykkelykke til!:) Her er månedes ELtesting over, håper den satt! :duskedame:

Håper et lite frø er plantet hos dere!!

:duskedame: Heia oktoberbølgen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi vil virkelig se alle flytte over i gravibøkene etterhvert!! Håper ikke det blir lenge til for noen av oss :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...