Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3


Ripsy

Anbefalte innlegg

Hei! :vinke: Kom på at jeg ikke har vært innom her ennå :) Vil ønske deg masse lykke til med første PP, håper det blir full klaff kjempefort! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke: Kom på at jeg ikke har vært innom her ennå :) Vil ønske deg masse lykke til med første PP, håper det blir full klaff kjempefort! :duskedame:

Hei Sushi! Så koselig med besøk :)

Og dere andre er jo så søte :)

Jeg fikk dårlige nyheter i dag morges :grine: Mannen kommer ikke hjem i kveld heller. Han må bli på jobbreise en dag til. Og med alt dette stresset er det sikkert ikke mye tess i svømmerne heller :tristbla: For kvaliteten på de kan vel også bli redusert ved stress?

De gode nyhetene er at utfloden fortsatt i dag morges er lotionaktig, så hvis det stemmer at det blir melkeaktig før el-slimet, så er det fortsatt noen dager til el. :bond:

Men må si jeg nå har mista litt troen på den der oktoberspira... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må si jeg nå har mista litt troen på den der oktoberspira... :sukk:

Hey, it aint over untill the fat lady sings :klemmer:

Bare å krysse fingrene for at tanta holder seg borte når den tiden kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enda tre dager til EL, ifølge tickeren din? Har jo goood tid da!;) Og hadde ikke orka å tenkt på at det blir "dårlig kvalitet" på svømmerne hans fordi at han har vært stressa -- kjenner mange som er stressa som er blitt gravide jeg;) Sender deg en positiv-klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fælt så negativ jeg var i stad da. Takk for positive tanker MonThe og Isabella :klem:

Litt mer positiv jeg også nå :) Snart tid for el-testing igjen, men må vente iallfall en time til :popcorn: Litt dum tid å teste på egentlig, men det står at det helst skal testes på ettermiddagen, så da får jeg prøve å få det til. Nå har jeg spist lunsj uten å drikke til. Tror jeg ikke jeg skulle klart å holde meg særlig lenger dersom jeg hadde inntatt mer væske. Jeg tror den blære mi er ekstremt liten...

Har forresten trent styrke i dag :trene: Første gang på over 5 måneder!!! :hakeslepp: Jeg har kun trent ulik kondisjonstrening i det siste. Kjente det i beina allerede på vei hjem fra trening... dette kan bli noen smertefulle dager :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er mer positiv nå, Ripsy - må ikke gi opp håpet :biggrin::klem:

Så flink du er!! Det skal du ha god samvittighet for! Kanskje man skal bli inspirert og trene litt etterpå? hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du er mer positiv nå, Ripsy - må ikke gi opp håpet :biggrin::klem:

Så flink du er!! Det skal du ha god samvittighet for! Kanskje man skal bli inspirert og trene litt etterpå? hehe :)

Takk - anbefaler litt trening! Da får man tankene over på noe annet oxo. Bortsett fra at jeg i dag varmet opp ved siden av en dame som hadde en utrolig fin mage :gravid: :rødme:

Nå er el-testen gjennomført (klarte ikke vente 4 timer, det ble 3,5t, det får gå). Hvem hadde trodd at jeg skulle bli glad for negativ el-test? Men HURRA :hoppe: nok en stor O

Back to work :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ikke EL er her riktig ennå :tommesmil: Jeg er sikker på at svømmerne til mannen din fungerer helt fint, det skal nok MYE stress til før de blir påvirket! Men jeg kjenner meg igjen i å "krisemaksimere" litt altså :fnise:

Lykke til ihvertfall! :nigo: Det er første PP, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ikke EL er her riktig ennå :tommesmil: Jeg er sikker på at svømmerne til mannen din fungerer helt fint, det skal nok MYE stress til før de blir påvirket! Men jeg kjenner meg igjen i å "krisemaksimere" litt altså :fnise:

Lykke til ihvertfall! :nigo: Det er første PP, ikke sant?

Takk :klem: Ja, det er første PP. Kanskje derfor jeg er ekstra ivrig - har gledet meg til dette såååå lenge!

Og nå smiler verden til meg :gjeiper: Jeg og en venninne som er sammen med sjefen til min mann drar og besøker de. Så da blir det overraskelsesbesøk på mannen i kveld :fnise: Sjefen som foreslo det, så da regner jeg med at det er greit.

Store hotellsenger.... :sengekos: :rødme:

*forte seg og pakke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så gøy! Da blir han nok overrasket :) God tur. Du og mannen din må kose dere masse ikveld Ripsy! ..Og benytte dere av den store hotellsenga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt negativ el-test, som forventet.

Ble litt :sengekos: allikevel i dag morges :)

Håper på positiv test i morgen eller fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk overraskelsesbesøket da? :)

Hanble veldig overrasket når han så meg, og veldig glad jeg kom. Jeg er der fortsatt faktisk, så det var bra jeg dro, for han kommer ikke hjem før tidligst fredag kveld. Jeg blir antagelig også til det. Det var jammen bra jeg tok med pc og artikler jeg trenger :) Fordelen med å være student er at en er fleksibel :Nikke:

Dersom jeg ikke får positiv el-test i dag tror jeg vi skal vente litt med :humpe: til fredag. Må spare opp litt :fnise: Virkelig planlegging dette her.

Det vanskeligste nå er å holde seg unna vin. Det er nemlig veldig vanlig med et glass vin eller to til middagen med disse folkene. Og jeg er vanligvis veldig glad i dette, men har ikke lyst til å ta noe i prøvetiden... I går sippet jeg litt. Jeg har jo ikke hatt el enda, så regner med det går bra.

Ha en fin dag alle sammen! Jeg skal skrive litt på oppgave, lese litt på kg :lol: , trene litt og kanskje shoppe litt :jepp:

:shoppe: :shoppe: :shoppe:

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en effektiv dag :) Ville ikke vært redd for å drikke et glass rødvin eller to før du har hatt EL. Du skal jo få lov til å ha et liv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Måtte jo innom og titte litt jeg og. Har lest gjennom dagboka di, blir jo lettere revet med her da. Her blir jeg nok værende ja :fnise: Blir spennende å følge med deg videre og håper vi alle flytter over i en annen dagbok snart ;)

Hvordan fungerer disse EL-testene forresten? Har aldri prøvd dem... og hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle prøve dem heller, men... blir jo litt nysgjerrig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan fungerer disse EL-testene forresten? Har aldri prøvd dem... og hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle prøve dem heller, men... blir jo litt nysgjerrig :sjenert:

du kjøper dem på www.billigtester.no.

du tar dem rundt den tiden du misstenker å ha EL i følge kalender og utflod/andre symptomer som kan fortelle at EL er på vei eller er kommet.

det jeg gjorde var og kjøpe engangsshotglass og tisset en liten skvett i den og dyppet pinnen i 15 sek. og så vente 5 minutt til svar.

jeg bruker strips (som er billigst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Måtte jo innom og titte litt jeg og. Har lest gjennom dagboka di, blir jo lettere revet med her da. Her blir jeg nok værende ja :fnise: Blir spennende å følge med deg videre og håper vi alle flytter over i en annen dagbok snart ;)

Hvordan fungerer disse EL-testene forresten? Har aldri prøvd dem... og hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle prøve dem heller, men... blir jo litt nysgjerrig :sjenert:

:velkommen: Koselig med flere nye prøvere!!

Du fikk jo svar angående el-tester fra ^me^. Jeg kjøte ClearBlue sine, men som hun sier er de nok litt dyrere. Går nok over till billigstrips dersom det ikke klaffer denne måneden. Jeg skulle forresten også vente med testing og sånnt, jeg skulle være sååå avslappa i forhold til det hele... det varte i én dag :tongue:

Testet EL igjen i dag og fikk da et smileansikt :) Og det betyr vel bare én ting: På tide med :humpe: og litt mer :humpe: i morgen. Kjenner jeg er kjempespent!! Blir nok lenge å vente på IKM ja... Men skal vel klare det og.

Men jeg har ikke merket noe til el-slim :klø:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...