Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3


Ripsy

Anbefalte innlegg

Hihi, ta en ny test i morgen da, så stilner du nysgjerrigheten til alle oss andre :fnise: Sender over masse babystøv :strix:

Skal ikke se bort ifra at jeg finner på det, men skal prøve å holde meg altså! :lol:

Takk for babystøv :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, var den svake streken der etter noen minutter, eller forsvant den? Har hørt at skyggestreker forsvinner, mens skikkelige streker blir værende... vet ikke om det stemmer. Blir spennende å se om neste test er positiv! :hoppe:

(du må vel sjekke i morgen vel??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, var den svake streken der etter noen minutter, eller forsvant den? Har hørt at skyggestreker forsvinner, mens skikkelige streker blir værende... vet ikke om det stemmer. Blir spennende å se om neste test er positiv! :hoppe:

(du må vel sjekke i morgen vel??)

Den forsvant ikke nei. Men tror ikke egentlig det har noe å si... Prøver å være forberedt på negativt utfall her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Siden du prøver å forberede deg på negativt utfall så skal jeg bare si i parantes at jeg også så en svak rødlig strek :fnise: )

Så spennende det er her om dagen, gleder meg til torsdag jeg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kunne jo se ut som om det kunne bli spennende... Jeg drømte om testing i dag tidlig og får å få det ut av hodet stod jeg opp og tok en test. Jeg tok en cb digital som viste IKKE GRAVID. Så jeg har nå minimal tro på at spira sitter. Skal ikke teste noe mer nå, venter på tanta :sukk:

Dette er jo bare PP1, så det er egentlig helt greit. Det er jo ikke så veldig mange som får det til på første forsøk.

:velkommen: i prøvedagboka mi Muskat. Skal ta meg en titt i boka di også, og drømme om "gravidlivet" :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at sånne billig-strips er mye mer sensitive enn CB digital, jeg fikk svak strek på strips noen ganger før CB slo ut :klemmer: Krysser fremdeles fingrene! Også får du litt babystøv ;)

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at sånne billig-strips er mye mer sensitive enn CB digital, jeg fikk svak strek på strips noen ganger før CB slo ut :klemmer: Krysser fremdeles fingrene! Også får du litt babystøv ;)

:strix: :strix: :strix:

Takk, takk snille du :)

Men det stod faktisk 25ml under følsomheten til den digitale cb'n... Og det er jo ganske høy sensitivt. Uansett, jeg skal vente til TR/ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne så ønske at en negativ test er en negativ test :sukk: I dag skal vi ut og jeg har lyst til å drikke litt vin :vin: Sitter her og håper på at tanta kommer tidlig, i løpet av dagen...

Er det forresten flere som har mannfolk som putter altfor mye i oppvaskmaskina? Kjente jeg ble litt småirritert i stad, for halvparten er jo fortsatt møkkete når jeg skal tømme den :sur: Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det til ham. Men på den positive siden så er det ikke så altfor ofte han setter den på...

Dagens frustrasjonsinnlegg :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at testen var negativ! Skjønner det er vanskelig å ta valget om å drikke vin eller ikke da... men du er jo ikke over IKM enda, så det er kanskje litt tidlig å slå fast noenting.

Er det forresten flere som har mannfolk som putter altfor mye i oppvaskmaskina? Kjente jeg ble litt småirritert i stad, for halvparten er jo fortsatt møkkete når jeg skal tømme den :sur: Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det til ham. Men på den positive siden så er det ikke så altfor ofte han setter den på...

Dagens frustrasjonsinnlegg :frustrert:

Kjenner meg sånn igjen! :fnise: Håpløse mannfolka... (men jeg klager ikke på min for tiden, ettersom han må gjøre ALT mens jeg ligger på sofaen eller henger over doskåla...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg sånn igjen! :fnise: Håpløse mannfolka... (men jeg klager ikke på min for tiden, ettersom han må gjøre ALT mens jeg ligger på sofaen eller henger over doskåla...)

Sikkert ikke bare bare å være mannen i den tida heller. :)

Har forresten sittet å lest en artig tråd i dag under graviditetsforumet der de som har født kan fortelle historier om ting mannen gjorde eller sa under fødselen :lol: ganske mange morsomme historier!

Så kjedelig med negativ test.. Men som Sushi sier så er det jo litt tidlig å slå fast noen ting.. :klemmer:

Takk for :klemmer:

neeei, d var dumt :klemmer::klemmer:

Takk for :klemmer: fra deg også boobla.

Jeg føler meg litt dum som i det hele tatt tjaser om det her, når jeg bare er i PP1... Mange av dere andre har jo prøve i laaaang tid.

Kanskje man er litt ekstra spent ed første pp...?? Håper iallfall jeg kan være mer avslappet neste gang.

Har egentlig en litt dritt-PMS-dag i dag. Ikke i humør kjenner jeg, og får gjort veldig lite fornuftig.

Spiste lunsj med noen venner i stad, og holdt på å bestille sushi, men så kom jeg på at kanskje jeg skal vente litt til... Uff, blir jo minnet på dette her hele tiden. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg var akkurat sånn som deg i PP1. Lette etter symptomer, synes jeg fant mange, og tok en veldig tidlig test. Jeg roet meg veldig ned i PP2, og vips... :gravid: Nå sier jeg ikke at de to tingene nødvendigvis henger sammen, men det var litt deilig å kjenne at hjernen fokuserte på litt andre ting enn bare prøving og graviditet også.

... nå skal det sies at jeg ble ENDA mer fokusert fra den dagen jeg fikk positiv test, bare vent og se, du kommer nok dit veldig snart du også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg var akkurat sånn som deg i PP1. Lette etter symptomer, synes jeg fant mange, og tok en veldig tidlig test. Jeg roet meg veldig ned i PP2, og vips... :gravid: Nå sier jeg ikke at de to tingene nødvendigvis henger sammen, men det var litt deilig å kjenne at hjernen fokuserte på litt andre ting enn bare prøving og graviditet også.

... nå skal det sies at jeg ble ENDA mer fokusert fra den dagen jeg fikk positiv test, bare vent og se, du kommer nok dit veldig snart du også! ;)

Takk for trøst :klem: Håper jeg blir som deg Dalmore :gjeiper:

Jeg har tenkt og lest mye om symptomer, men jeg har jo ikke funnet noen...Og har nå fått to negative tester, så det ser ikke kjempelyst ut. Men egentlig er det helt greit akkurat nå. November blir det ingen prøving på oss fordi jeg er bortreist rundt EL, så da håper jeg det blir mye kosing i advendtstiden :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var synd med negativ test Ripsy :klem: Men ikke mist motet, som du sier selv så er det ikke mange det klaffer for i PP1 :klemmer:

Et lite råd fra ei som har prøvd og venta ganske lenge, er å forsøke å leve som normalt, fram til den dagen du står der med en positiv test. Du vet ikke hvor lang tid det kan ta, så å leve som om du er gravid fram til det klaffer kan bli litt slitsomt..og demotiverende, når det tar sin tid.. I tillegg så blir du minnet på det heele tiden. Men vi er jo forskjellige på akkurat det da ;) Håper jo selvfølgelig at det klaffer for dere fort da! :jepp::klemmer:

*sender over litt babystøv som du kan putte i babystøv-boksen din til neste PP*

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi Ripsy! Synd med negativ test denne gangen, men håper dere får en riktig så hyggelig advent :jepp:

:klemmer: Ha en kjempefin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har et sunt og fornuftig forhold til dette, synes jeg. Bare lev mest mulig normalt du, og så vips, så sitter den. Men som sagt, det er lett å bli helt manisk i starten, i know... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...