Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3


Ripsy

Anbefalte innlegg

Ok, kall meg gjerne testoman... Men i dag var det mannen som gjerne ville jeg skulle ta en test på morgenen før han drar, og vi ikke ser hverandre på leeenge!

Så, greit nok, jeg sa jeg var ganske sikker på at den ville bli negativ, men han ville jeg skulle ta en likevel. Så da gjorde jeg det....

:sjokk: det ser jo ut som om det er en strek der.... Tok en clearblue pluss denne gangen og innen 2-3 minutter dannet det seg et kryss, men streken var mye svakere enn kontrollstreken. Vi var begge enige om at det var noe der, men om den var blå eller grå, det vet jeg jammen ikke... Så nå går jeg helt rundt meg selv her, for dette var jo ikke forventet. Er jo også veldig redd for å tro at dette kan stemme... Så blir nok enda en test i morgen ja :sjenert:

Ruller meg litt i det babystøvet jeg egentlig skulle spare på jeg... :pasha::pasha::pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det å gå sånn og ikke vite er jo det aller verste. Kan tenke meg at det føles uendelig lenge til i morgen tidlig!!

Sender over enda litt mere støv, i det minste sånn at testen kan bli tydelig enten den ene eller den andre veien! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi oi ! Så spennende da Ripsy!

Anbefaler de digitale testene - for da slipper man å tyde streker... Der står det i klartekst om man er gravid eller ei!

Krysser det jeg kan krysse og sender over litt ekstra babystøv :strix: !

:klemmer: og håper på positiv test imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at det blir en tydeligere test i morgen (og positiv da :lur:)! Utydelige tester må jo være det verste som fins. Å måtte gå så lenge og vente på å ta en til. Håper dagen flyr forbi for din del! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Så gøy da, Ripsy! :tommelsmil: Håper du får en sterk og fin strek i morgen da! (også håper jeg alt det her oktober-gravide-støvet har falt på meg også. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav så spennende!! :danse:

Og litt vittig, vi er akkurat på samme plass, fikk jo også tydelig, men svak rosa strek på min..Ah, det føles som en evighet til i morgen!

Krysser alt jeg har for at deg og at vi er to som får en sterkere strek i morgen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud, så spennende!

Ikke lenge siden jeg var der selv. Jeg hadde først en negativ på en dårlig RFSU test ca 2 dager etter IKM, så en skyggestrek på en CB test samme dag, og så endelig et klart og fint kryss ca 5 dager etter IKM :)Super spennende tid!

Krysser fingre for et klart og fint kryss for deg også om noen dager :-)

Og skulle det ikke lykkes på første forsøk så må du huske at prøving også er veldig gøy ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, søte dere :rødme: Ja, det er spennende, men jeg roper ikke ut at jeg er gravid enda. Men Ripsymannen er ganske sikker... Han er så søøt :yvonne: Klappa meg på magen flere ganger i dag og har allerede begynt å snakke om navn :fnise: Hvem hadde trodd at han skulle bli så ivrig??... Jeg prøvde å si at det slett ikke er helt sikkert at jeg er gravid enda, men han har visst veldig troa... Utålmodige meg tar nok en ny test i morgen. Venter med clearblue digital til etter ikm (har en i skuffen) for det stod jo klart og tydelig "ikke gravid" på en slik test i går.

Ingen spotting så langt, og det pleier alltid å starte 2-3 dager før ikm. Ellers lite symptomer. Kjennes ut som om noe skjer i venstre lyske :klø: Ikke smerter, men en litt rar følelse der...Ellers har jeg fått et par gigakviser i ansiktet :kjefte: Men det kan like så godt være pms.

Ha en fin kveld alle sammen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg sittet og lest litt på nettet igjen, og har mistet litt trua igjen etter å ha lest på et forum om ClearBlue tester og skyggestrek.

Ser for meg at det kanskje kan ha vært en sånn skyggestrek jeg så...

uff, d må være skikkelig nervepirrende...

Krysser alt jeg har for at du er gravid.. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for positiv test for deg i dag!! :klemmer:

Og så sender jeg masse, masse babystøv din vei :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, d må være skikkelig nervepirrende...

Krysser alt jeg har for at du er gravid.. :troest:

ja, nå vil jeg gjerne finne ut av det her...

Krysser fingrene for positiv test for deg i dag!! :klemmer:

Og så sender jeg masse, masse babystøv din vei :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

ojojoj, nå må jeg skynde meg inn i boka di :popcorn:

Jeg har nå tatt en ny cb test, og det ble ikke mye sterkere i dag gitt. Så jeg er redd jeg er en av de som får slike dumme skyggestreker :kjefte: For den burde vel blitt sterkere i dag?? Streken kommer opp innen tida, og er like tykk som kontrollstreken, men den er bare så utrolig svak. Da er det nok en dag å leve i uvissheten, men belager meg på at jeg ikke er gravid og at dette skyldes de dumme testene :snurt:

Tanta er ventet på lørda, kanskje søndag. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! :sur: Dumme tester som ikke kan gi noe godt svar! :kjefte:

Anbefaler å ta helga med knusende ro når det gjelder testing og tyding av disse. Så ta en ny test evt mandag eller tirsdag om det ikke skulle dukket opp noen tante i mellomtida. Om du da skulle være gravid så vil HcG nivået ditt ha steget såpass at en test bør bli positiv!

Sender over nok en dose med babystøv jeg :strix:.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...