Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nystekte rundstykker var kjempegodt :) Og nå blir det rundstykke til frokost også! Fikk inspirasjon av MonThe forrige helg, og laget noen da også, men en veldig liten porsjon, så laget noen flere i går.

Jeg har ventet på at Mr Ripsy skulle spørre litt om el og hva som skjer videre nå. Jeg ville ikke mase og vet han har hatt mye med jobben. Men i går spurte han litt mer. Tror han er veldig redd for det her jeg :fnise: Jeg er nesten litt nervøs for at han ikke er helt klar, men blir med på dette fordi jeg har hatt lyst så lenge... Men han påstår at han er klar, bare litt spent fordi det er en kjempestor endring i livet vårt :rødme: Og så sier han til slutt: "Alle jeg har snakket med som er fedre sier jo at det er helt fantastisk og at ingenting kan måle seg med å bli foreldre!"

Ha en fin uke alle sammen :sol: Er jo spennende for mange av dere andre denne uka! Krysser fingrene og heier på oktoberbølgen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig samvitighet, for her det bare smågodt fra sverige og colaburk! :erter: *gofle gofle* mens sambo henger opp hyller :ler:

Mmmm.... ikke en dårlig søndagskveld det heller :nigo: Det er lov å kose seg i helgene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De synes nok det er litt rart det som skjer i kroppen :ler: Samboeren min spør meg om alt mulig rart, han vil jo være delaktik på en måte. Veldig søtt da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er søte mennen våre :hjerte: Oppi alt prøver-frustrasjonen/spenningen/ventingen -- tenk da, så heldige vi er, som har funnet de mennene vi vil ha barn med! Den vi vil skaåe en familie med! Og tenk de heldige barna våre, som kommer til å være så etterlengta når de endelig kommer! Blir nok familier fylt av kjærlighet! :rødme:

Håper mandagen din er fin Ripsy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til MonThe og :klem: til VirreVapp :)

Ja, vi er heldige! Tror denne prøveperioden bringer oss enda nærmere hverandre - har det veldig bra for tiden :hjerter_rundt: Til tross for all jobbingen til min kjære, stakkar.

I dag har jeg vært ute og spist. Holdt meg unna vin helt fint, men spiste biff, medium stekt. Plutselig kom jeg på at jeg kanskje ikke burde det just in case.... Men jeg gjorde det likevel, håper virkelig det ikke har påvirket en mulig liten spire...

Fortsatt ingen symptomer... men fortsatt tidlig! Rumler litt i magen nå, men det er helt sikkert fordi jeg har spist utrooolig mye!!

Nå må jeg slokke lyset her - så får jeg ta meg en tur til dere andre i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til MonThe og :klem: til VirreVapp :)

Ja, vi er heldige! Tror denne prøveperioden bringer oss enda nærmere hverandre - har det veldig bra for tiden :hjerter_rundt: Til tross for all jobbingen til min kjære, stakkar.

I dag har jeg vært ute og spist. Holdt meg unna vin helt fint, men spiste biff, medium stekt. Plutselig kom jeg på at jeg kanskje ikke burde det just in case.... Men jeg gjorde det likevel, håper virkelig det ikke har påvirket en mulig liten spire...

Fortsatt ingen symptomer... men fortsatt tidlig! Rumler litt i magen nå, men det er helt sikkert fordi jeg har spist utrooolig mye!!

Nå må jeg slokke lyset her - så får jeg ta meg en tur til dere andre i morgen!

Fint å høre at du har det bra :rødme: Måtte det klaffe for dere :) Det er mye å passe på i tiden man prøver å bli gravid, men til meg så har det tatt så lang tid, så jeg lever helt som normalt..

God natt og sov godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at du har det bra :rødme: Måtte det klaffe for dere :) Det er mye å passe på i tiden man prøver å bli gravid, men til meg så har det tatt så lang tid, så jeg lever helt som normalt..

God natt og sov godt

Håper det klaffer for dere snart oxo. Føler meg litt dum med all skrivingen min når jeg hører om dere som har prøvd så lenge... Unner deg virkelig en liten spire!! Jeg synes dette er kjempespennende - og er mest av alt nysgjerrig på det hele i PP1 :)

I kveld har Ripsy dratt på jakt :fnise: SYMPTOMJAKT :jepp: Ikke så mye interessant enda - men hva med litt ekstra lotionaktig utflod?? Hadde mye av det i kveld... Problemet er jo som nevnt før at jeg ikke vet hvor kroppen var før ved de ulike stadiene, så det er mulig jeg alltid har litt økt utflod mellom el og ikm... Dessuten er jeg bare 3 eller 4 dpo.

Forresten er jeg litt oppblåst i magen i kveld også... Men - ooops - spiste visst litt mye og sent i kveld igjen... :filer:

Ripsy: :rope: "Du må nok smøre deg med litt mer tolmodighet!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen!

Sitter her med kaffekoppen og koser meg med kg :fnise: Jeg har vel ikke så mye nytt å meddele, det er bare å vente :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ripsy. :skravle:

Er en liten tur innom og titter litt i dagboken din. Blir spennende med prøving...

Ellers så får jeg bare ønske deg velkommen i klubben som symptomjeger :fnise: Det er flere av oss her!!!

Kjærsten min skal på jakt i helgen og være jeger i skogen. Jeg skal sitte hjemme og jakte på symptomer :skratte: Slitsomt, men morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg også følge med altså :Nikke:

Kjempespennende!

Sender over baby støv og krysser fingre for deg Ripsy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende fremvoer nå, Ripsy! :) Kjedelig å vente, men vi får bare krysser fingrene for at det virkelig er verdt det! :fnise: Er så spent på dine vegne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomjakt! Oh joy :fnise:

:fnise:

Ellers så får jeg bare ønske deg velkommen i klubben som symptomjeger :fnise: Det er flere av oss her!!!

Kjærsten min skal på jakt i helgen og være jeger i skogen. Jeg skal sitte hjemme og jakte på symptomer :skratte: Slitsomt, men morro.

Håper begge får fangst :skratte:

Krysser fingrene for dere! Håper ventetiden går fort! :klem:

Takk :klem:

Går litt tregt med treningen akkurat nå - må ta meg en økt i kveld :jepp:

BABYSTØV!!!

:strix: :strix: :strix:

Masse lykke til, jeg følger med i spenning. :klemmer:

Åhh :strix: Tar imot med åpne armer :strix:

Så gøy at du nå kan dele ut Isabella!

Her må jeg også følge med altså :Nikke:

Kjempespennende!

Sender over baby støv og krysser fingre for deg Ripsy :)

Takk, takk - :rødme:

Fikk en akutt tretthet over meg nettopp og sovnet på sofaen :sleeping: Vet ikke hvor lenge jeg sov jeg, mellom en time og 30 minutter... Helt i ørska her - tror jeg må ta meg en :kaffekopp: til :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende fremvoer nå, Ripsy! :) Kjedelig å vente, men vi får bare krysser fingrene for at det virkelig er verdt det! :fnise: Er så spent på dine vegne! :)

Takk Plutseliten. Ja, det værste er ventingen... vanskelig å konse om den dumme oppgava :kjefte: Hvordan skal det gå med meg om jeg plutselig får positiv test - da vil det iallfall bli dårlig med konsentrasjon.

*ta deg sammen litt nå Ripsy* :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært ute og spist. Holdt meg unna vin helt fint, men spiste biff, medium stekt. Plutselig kom jeg på at jeg kanskje ikke burde det just in case.... Men jeg gjorde det likevel, håper virkelig det ikke har påvirket en mulig liten spire..

Hadde ikke orket å tenke noe særlig på dette om jeg var deg jeg Ripsy. Det kan ta lang tid før du blir gravid, og du må da kunne nyte en medium stekt biff til spira sitter? Håper selvfølgelig at det ikke er så lenge til du ikke kan nyte en medium stekt biff da! :fnise:

Håper dagen din ellers er fin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt rot her. Svarer på et det jeg srev tildigere hos deg :klemmer:

hehe, hørtes ut som jeg påpekte noe her, men det gjorde jeg ikke alså. Tenket bare å si fra om at det kan kanskje bli slitsomt, om du skal gå å passe på alt frem til du blir gravid. Det er jo opp til deg da, hehe.. :klemmer:

For de fleste klaffer det skjønner du, så keep on going! *setter meg ned her og venter i spenning på PP1, hos deg*

Endret av boobla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...