Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende!!:D Kooos dere :lur:

Når det jgelder Elslim - har heller ikke noe slim/utflod, eller noen andre "symptomer" på EL når det skjer. At man har er like normalt som at man ikke har tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL :hoppe: Krysser alt jeg har for at det skal klaffe! Hmm... prøvinga blir jo egentlig med ett mer spennende med disse testene? eller? :klø: *prøver å motstå fristelsen*

Du koser deg vel nå tenker jeg :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med EL :hoppe: Krysser alt jeg har for at det skal klaffe! Hmm... prøvinga blir jo egentlig med ett mer spennende med disse testene? eller? :klø: *prøver å motstå fristelsen*

Du koser deg vel nå tenker jeg :lur::fnise:

Har jo en større sjans for at man treffer på de rikitge dagene da, om man ikke har en superstabil syklus!;) Så på en måte tar det litt av "bekymraspenninga" bort synes jeg.. og gjør tiden fram mot IKM eenda mer spennende, når man vet at det har klaffa med EL og :sengekos: Løp og kjøp Shasna!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke noe oktoberspire på meg nei :grine:

Mannen ble tvunget til å jobbe til klokka halv fire på natta i går... Kunne jo ikke akkurat da forvente noe av ham når han kom hjem. Og så dro han på jobb igjen 8.30 i dag morges... Virkelig dårlig timing!! Aldri opplevd at han har jobbet så mye noen gang. Er det noen som prøver å boikotte prosjektet mitt kansjke?? :kjefte:

Jeg blir nok ekstra skuffet siden jeg vet vi ikke kommer til å være sammen rundt el i november heller...

Jaja - ingenting å gjøre med det. Håper han kommer hjem i kveld og at vi kan ta en runde :humpe: just in case. Men er redd det begynner å bli for sent. Har nok el i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist motet Ripsy -- fortsatt sjans for at spira skal sitte denne måneden om EL er i dag, og dere får til litt :sengekos: iløpet av kvelden!:)

Og, dumme dumme jobb til Ripsymannen som ødelegger :humpe: planene :nei:

God helg! :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mist motet! :tommelsmil: Svømmerne kan jo leve i opptil 5 dager også da ;) Men jeg skjønner veldig godt at du blir litt frustert ja...

Ønsker deg en fin kveld og god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Jeg kan jo ha et bittelite håp om at det har gått - teoretisk sett er det jo mulig. Tiden får vise, selvom jeg ikke tror det har gått kommer nok de to neste ukene til å snegle seg fremover...

Oppsummering PP1: :fnise:

:humpe: onsdag morgen 13/10

EL antagelig fredag 15/10

:humpe: sent fredag kveld 15/10

Ha en flott dag alle sammen! :sol: og takk for oppmuntringer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortvil, du har gode sjanser :) Hvis mine beregninger stemmer så hadde heller ikke vi sex på EL-dagen, men et par dager før. Og det klaffet som bare det. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansene er gode Ripsy! Skjønner at du ikke tør håpe for mye, men jeg er i alle fall optimistisk :biggrin: Tiden vil vise! God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prøve å beholde et bittelite håp Sushi og Plutseliten - men blir nok veldig overrasket om det skulle bli positivt utfall.

Ligger her og lurer på om jeg har eggløsning nå. Kjenner veldig murringer og bobling i magen. Og det kan vel være et tegn på EL? Har hatt det siden i dag morges. Jeg har jo aldri tidligere vært så obs på kroppen som jeg er nå... Holder på å bli kjent med meg selv jeg :lol:

Håper alle har en super helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

I natt har jeg sovet dårlig. Jeg lå lenge i går og grublet og tenkte. Og kjente jeg ble litt realitetsorientert i forhold til hva vi egentlig prøver på. Jeg kan jo faktisk ha en liten begynnende spire i magen og da vil vi få en baby om 9 måneder! Da blir det ikke lenger en liten drøm om fremtiden... Litt skummelt og! :rødme:

Hvordan skal jeg få tiden til å gå frem til ikm da? Tror jeg må holde meg litt borte fra kg jeg. Hvis jeg klarer da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg få tiden til å gå frem til ikm da? Tror jeg må holde meg litt borte fra kg jeg. Hvis jeg klarer da :sjenert:

Helt ærlig, tiden frem til IKM går ikke noe fortere uansett hva man gjør :skratte: Det er ganske så nervepirrende..

Ha en fiiiin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når er IKM hos deg da?

Håper tiden går fort, men som sagt over så er det vanskelig å få tiden til å gå så veldig mye fortere!! :gjeiper: Det kan jeg også skrive under på!

Syns den tanken med en spire i magen er litt skummel selv jeg... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Boobla og Isabella!

Ja, timene snegler seg av gårde her. IKM er ikke før 28. eller 29. oktober.... Leeenge igjen! Trodde jeg kanskje hadde el på fredag, men pga den rumlinga i magen i hele går tror jeg kanskje el var i går...

Har begynt å lese om tidlige symptomer jeg... :sjenert: Har ikke merket noe enda, men nå er det litt vel tidlig da.

Nå sitter jeg og koser meg med nystekte rundstykker :nigo: mmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og koser meg med nystekte rundstykker :nigo: mmmm...

Mmmm, fristelse... :spise:

Nå blir det jaggu nystekte rundstykker her også gitt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...