Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet


Gjest norah

Anbefalte innlegg

Folk som driver med oppsøkende salg på gaten, om det er Elixia, Omega3 eller narkomane som selger Megafon/Asfalt osv har ingenting å si - JEG VIL GÅ I FRED!

Narkomane/tiggere som spør om penger når man går forbi, gjerne på en skikkelig frekk måte som de tar det for gitt, og når man ikke svarer, eller svarer at man ikke har kontanter på seg (noe jeg aldri har, bruker bare kort) roper de stygge ting til en. Det er faktisk ingen selvfølge at jeg skal gi penger til tilfeldige fremmede som sikkert bare skal bruke det på stoff uansett. Pluss at de altfor høye skattene Norge sikkert har tvunget meg til å indirekte gi dem noen kroner likevel :kjefte:

Høye skatter og folk som snylter på NAV og andres skattepenger.

Lave fengselsstraffer.

Dårlig innvandringspolitikk.

Folk som går sakte, stopper midt i veien, på toppen av rulletrapper osv, folk som ikke forstår seg på køkultur.

Det meste med flyreiser, folk er virkelig forferdelige på flyplasser, fly, ved baggasjebåndet osv. Barn på fly som løper, roper eller sparker i setet (har ingen problem med babyer som gråter, ja det er slitsomt, men man kan ikke gjøre noe med det. Men 5 åringen kan man kontrollere myyyye bedre!!)

Treg postgang og tollbehandling.

At dagen må starte klokken 8. A-mennesker.

Folk som har fått lappen på postordre. Bruk blinklys, følg fartsgrensene og plasser dere riktig i veien!

Mangel på intimgrenser, spesielt nå når jeg er gravid og fremmede tror de kan ta på magen helt uten videre.

Når det går fotball på tv i stedet for programmer jeg liker.

De par-tre gangene i året jeg tar buss og den aaaldri kommer på tiden, tar en evighet og er fylt til randen av stinkende mennesker (deo kanskje!?)

Denne tråden - blir minnet på alle de tingene som irriterer meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldre mennesker som snakker om at "alt var sååå mye bedre før i tiden", og om hvor forferdelig dagens ungdom er, når de er MINST like sure, frekke og uhøflige selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Unge mennesker som har droppet ut av skolen og ikke gidder å skaffe seg jobb. Som får bostøtte, dagpenger og gud vet hva, mye mer enn jeg får i lån og stipend, når jeg faktisk gjør noe som på lengre sikt vil gi mer til samfunnet. Som kaller pengene de får fra staten for "lønning". Lønn for hva? For å sitte på ræva å bruke skattepengene til andre? Mange av dem syter også over hvor dårlig råd de har, at de ikke har en døgnrytme, de har ikke råd til å dra på ferie osv, SKAFF DEG EN JOBB. Det er ikke snakk om at de ikke er i stand til å jobbe, det er bare ren latskap. Drittunger.

Hoh, det var godt å få ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som snylter på nav og våres skattepenger! Uansett hva grunnen måtte være så er det plagsomt :kjefte:

Har foresten ei vennine som er noen år yngre enn meg (18år) som bare har sittet hjemme i 2 år med dattra si. Hun mottar støtte men hun gidder ikke å jobbe, Vil bare sitte hjemme med ungen. Hun er i full stand til å jobbe og la dattra gå i barnehage men hun vil ikke. Er slike folk jeg ikke liker at mine skattepenger går til. Som bare er hjemme og slenger.

Unger som ikke kan oppføre seg og foreldre som ikke gidder å oppdra ungene sine til å oppføre seg

De som går tregt. Spesielt de som tregt rett foran meg når jeg har dårlig tid og ikke kan komme fordi. Greit du vil gå seint men du trenger ikke å gå midt i veien og sperre veien for oss har dårlig tid. Har lyst til å bare dytte de vekk men kan ikke det heller.

Dårlig kroppshygiene som dårlig ånde og svettelukt. Æsj!

Tiggere. Vil bare at de skal holde seg laaangt unna meg

Frekke mennekser

Unger på fly som løper i midtgangen

Folk som somler. Spesielt i køen på butikken. De som bruker lengere tid enn nødvendig.

Voksene mennesker som smatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som glemmer de har svæææære bagger med seg inn på bussen.

Overivrige selgere som later de skal gi deg noe gratis, som du egentlig må betale for.

Å bli snytt for sine rettigheter.

Venner som sender kjedemail og blir fornærmet når man sier man ikke ønsker slik mail. "men det var jo et kompliment da....."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne tingsom at NAV pøser ut penger til folk uten lovlig opphold. Tilogmed etter at de har forlatt landet. Våre skattepenger. Hva ER det med det supperådet der egentlig? Mister snart all tiltro til styre og stell i dette landet, stadig er det noe som ikke henger på greip. I et bitte lite land som vårt, burde det da for pokker være mulig for ulike etater å kommunisere med hverandre, og for ledelsene å ha kontroll med at de har ansatte som kan jobben sin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre mennesker som snakker om at "alt var sååå mye bedre før i tiden", og om hvor forferdelig dagens ungdom er, når de er MINST like sure, frekke og uhøflige selv.

Jeg har allerede blitt så gammel at jeg føler meg som en av de eldre. Tar meg selv ofte i å snakke om at ingen musikk nå til dags kan sammenlignes med før i tiden, barn og ungdom nå til dags er ikke ute og leker i naturen, de bare henger på kjøpesenter og sitter inne og spiller.

Der jeg brukte å leke i skogen er det nå grodd helt igjen :(

Dette tenker jeg i en alder av 24 år hehe :) Kan på en måte forstå de eldre når de snakker om "før i tiden"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme med eldre folk som maser om hvor mye bedre alt var før i tiden, er at de er like kjappe med å påpeke hvor mye mer strevsomt og hardt livet var før i tiden.

Kommer helt an på, liksom! De har uansett alltids noe på lager! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir forresten irritert når man har stått leeenge i kø og personen foran deg endelig skal betale, men ikke har giddet å finne fram pengeboken i løpet av all ventetiden, og så bruker denne personen like lang tid på å finne den fordømte pengeboka som vi har stått i kø.

Er det så himla vanskelig å være litt forberedt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede blitt så gammel at jeg føler meg som en av de eldre. Tar meg selv ofte i å snakke om at ingen musikk nå til dags kan sammenlignes med før i tiden, barn og ungdom nå til dags er ikke ute og leker i naturen, de bare henger på kjøpesenter og sitter inne og spiller.

Der jeg brukte å leke i skogen er det nå grodd helt igjen :(

Dette tenker jeg i en alder av 24 år hehe :) Kan på en måte forstå de eldre når de snakker om "før i tiden"

Men mange er så bitre! Dette kommer jo vanligvis i tillegg til alt annet! Ingenting er bra nok lenger. De fleste tenker jo at tiden da dem selv var små, var den beste, men vi går jo ikke rundt og "uffer" og "akker" oss over det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrekjærringene her som løper til moddene så fort de har funnet noe de ikke liker!!

Og moddene som gjør alt sladrekjærringene sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sladrekjærringene her som løper til moddene så fort de har funnet noe de ikke liker!!

Og moddene som gjør alt sladrekjærringene sier!

Hahaha! Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Åh, enda en liten småting, som jeg opplevde senest idag.

Når man er megatreig når man står å skal betale, og gjør alt vanskelig for de som står bak. Feks lar handlevognen stå i veien for kassabåndet mens man betaler, slik at personen bak ikke har anledning til å legge på varene sine mens de leter etter lommeboka og putter alle småpengene i maskinen, i tillegg til at de på død og liv skal stå rett foran kassa og putte vekslepenger og kvitering i lommeboken, nøye og treigt så alt havner i rett rom, og de sinker hele køen. MEH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg noe verre enn de som somler noe vilt med betalingen på matbutikken!! De som bruker evigheter på å finne frem lommeboken sin også skal de bruke like lang tid på å legge penger og kvitering i lommeboken. Så skal de gjerne ta ut penger å. Verste er å stå foran noen som somler med full handlevogn.

Husker en gang sto det en kineser foran meg. Husker ikke helt beløpet men hun la kun oppi 1 og 5 kroninger oppi maskinen. Også da hun ikke hadde nok småpenger måtte hun lete i vesken etter 1 kroninger. Så begynte hun å stille masse spørsmål angående kviteringen. Trodde hun aldri skulle bli ferdig. Herregud ser du ikke at det er folk bak deg?! Man blir ekstra irritert når man har dårlig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som rakker ned på andre og ikke tør å stå fram, men uttaler seg anonymt, det være seg på KG eller f.eks når de kommenterer i blogger o.l. Det er jo litt morsomt også da, siden de tror de er helt anonyme (da mener jeg spesielt når det kommer til bloggkommentarer). ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jente1990:)

irriterer meg over når jeg skal finne noe i vesken (enten det er lipgloss eller nøkkler) så finner jeg nesten alltid det jeg leter etter til slutt. Urolig plagsomt!

Folk som er treige med betaling på butikken og på bussen

Uærlige folk

Arrogant folk som tror de er så mye bedre enn alle andre

Hunder uten bånd

Fnisete fjortiser

Alt med å fly er irriterendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det veldig mye jeg kjenner meg igjen i! I stedet for å skrive det samme som er blitt nevnt alt for ofte, så kan jeg føye til:

- Folk som ikke sier takk eller unnskyld - uansett.

- Folk som slurper for hver eneste kaffeslurk, og avslutter med aaaaah.

-Omregistreringsavgifter.

- Folk som avbryter.

- Folk som bruker ordtak og fraser totalt feil.

- Liten plass på kjøkkenbenken.

- Å ha et navn eller ord på tunga, uten å komme på hva det var.

Jeg lever ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...