Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet


Gjest norah

Anbefalte innlegg

Språknaziene her på KG som skal rette på hver minste feil!! Sykt irriterende når man skriver et innlegg om hjelp f.eks også får man bare svar fra folk (helst fra anonyme) som bare skal rette en liten skrivefeil og ikke gi deg svar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest norah

Inkompetente folk som gir andre inkompetente folk muligheter de aldri skulle fått.

(kan jeg banne her?) i så fall: F-A-E-N I H-**************

Jeg er så sur i dag at jeg først skal ta en sinna-løpetur til jeg faller om som gelè og så skal jeg bli angrydrunk.

:bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Akkurat nå blir jeg fryktelig irritert over kunder som kommer i det jeg skal til å stenge butikken :glare: Som bare skal det og det. "jeg skal bare se på noen jeans" Sorry men jeg kommer ikke til å holde butikken 15 min ekstra åpent pga du skal prøve noen jeans når vi holder på å stenge butikken! Da får du komme tilbake en annen dag når vi har åpent ikke sant. Dessverre så er det noen kunder som blir skikkelig sure for at jeg ikke vil holde butikken åpen for de. Vi stenger 8 (6 på lørdagene) og da stenger butikken kl 8 å. Jeg er ikke intressert i å miste bussen min og vente en halvtime ekstra i byen pga noen kunder ikke kan komme når vi har åpent og ikke når vi skal stenge. Skal jeg slippe inn en kunde sånn at hun skal prøve jeans, så kan det jo hende det kommer flere kunder inn å når de ser vi har åpent. Da får jeg jo aldri stengt. Folk må lære seg til at butikker kan ikke være åpen etter kl 8. Virker som noen (spesielt de eldre damene) forventer å få særbehandling.

Vel dette irriterer jeg meg over! :angry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kommer for sent til avtaler uten å si fra, og forsåvidt folk som gjentatte ganger kommer for sent (selv om de sier fra).

Folk som prioriterer telefonen foran de som faktisk er til stede i rommet og snakker med dem.

Signerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Folk som avbryter når jeg snakker! Det er fryktelig irriterende! Vent til jeg er ferdig med å snakke!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

De som svarer så utrolig frekt her inne på KG. Da helst AB! Det synes jeg er veldig unødvendig altså. Skal man først slenge dritt, så stå heller frem med nick.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som avbryter når jeg snakker! Det er fryktelig irriterende! Vent til jeg er ferdig med å snakke!

Så enig! Det er total mangel på folkeskikk. Utrolig slitsomt.

Irriterer meg grenseløst over folk som snakker HØYT også.......lurer på hvorfor enkelte er nødt til å formelig rope. Dårlig hersketeknikk, spør du meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg irriterer meg over folk som gir dårlige hint.

Me too. Jeg irriterer meg over folk som mener at de er så viktige at jeg skal bruke ekstra kalorier på å tolke meg frem til et hint. Hvis det er noe du vil jeg skal forstå, si det i klartekst. Jeg er ikke tankeleser, og jeg gidder ikke folk som er diffuse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som avbryter når jeg snakker! Det er fryktelig irriterende! Vent til jeg er ferdig med å snakke!

Folk som aldri blir ferdig med å snakke, slik at jeg må avbryte dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Folk som aldri blir ferdig med å snakke, slik at jeg må avbryte dem.

Haha, jeg er så enig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Irriterer meg over folk som ikke viser hensyn, i likhet med mange her.

Og ikke minst, Anonym Bruker, vi har tross alt nick, og er anonyme nok i utgangspunktet. Spesielt siden ABfunksjonen stort sett brukes til å komme med negativitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linda sofie

Folk som aldri blir ferdig med å snakke, slik at jeg må avbryte dem.

Det er frekt å avbryte folk som snakker. Hvis noen kakler non stop og du ikke får inn et ord, så kan jeg forstå det. Men ellers synes jeg det er fryktelig irriterende når jeg prøver å fortelle noe, så blir jeg bare avbryt av noen som ikke klarer å vente 1 min på at jeg skal bli ferdig :roll:

Endret av Linda sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...