Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet


Gjest norah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jente1990:)

Kom på en ting til:

Venner som ikke stiller opp når du virkelig trenger de! Husker i 2008 så var det en nær person av meg som døde brått. Jeg var helt knust og trengte virkelig en å snakke med. En god venninne av meg (som ikke lengere er så god venninne) sa hun skulle komme å besøke meg men hun bare utsatte det.Sa hele tiden: Nei jeg kommer imorgen heller osv. Men hun kom aldri. Jeg hadde ikke bedt henne om å komme men hun sa selv hun skulle komme sånn at vi kunne snakke sammen. Så da burde du komme da når du sier det! Men neida hun dukket aldri opp. Etter en stund gadd jeg ikke å spørre henne mer om hvilken dag hun kom på for hun hadde bare unnskyldninger for å ikke komme. Dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har skrevet dette før men jeg irriterer meg over folk som ikke skjønner at nei er et nei og bare fortsetter å mase selv om du har sagt nei 100 ganger! Værste er jo masete gutter på byen som maser hele kvelden om jeg vil bli med de hjem. Uansett om jeg sier nei så gir de seg ikke. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Kom på en ting til:

Venner som ikke stiller opp når du virkelig trenger de! Husker i 2008 så var det en nær person av meg som døde brått. Jeg var helt knust og trengte virkelig en å snakke med. En god venninne av meg (som ikke lengere er så god venninne) sa hun skulle komme å besøke meg men hun bare utsatte det.Sa hele tiden: Nei jeg kommer imorgen heller osv. Men hun kom aldri. Jeg hadde ikke bedt henne om å komme men hun sa selv hun skulle komme sånn at vi kunne snakke sammen. Så da burde du komme da når du sier det! Men neida hun dukket aldri opp. Etter en stund gadd jeg ikke å spørre henne mer om hvilken dag hun kom på for hun hadde bare unnskyldninger for å ikke komme. Dårlig gjort.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg går fullstendig på veggene av folk som fisker etter komplimenter, og folk som er desperat etter sympati.

Enig. Og det verste er mennesker som er forkjøla, har feber eller lignende og MÅ informere om det hvert femte minutt for å få sympati.

Eller, det verste er at jeg har en tendens til å bli sånn selv hvis jeg blir syk.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig design på svibelglass - har tilbrakt halve jula (nåja...) med å prøve å rette opp og stabilisere de fordømte løkene som nesten ramler ut av glasset. Aldri mer kjøpe slike glass på Åhlens.

Samboer som MÅ spille pc-spill hele jævla jula fra han kommer hjem fra jobb til langt på kveld. Og som i tillegg må krangle for hver minste ting plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kolleger som er litt småforkjøla, men som (selvsagt) drar på jobb og fisker etter sympati hele dagen lang... Hoster og harker, kommer stadig med kommentarer av typen "har jeg feber?" osv.

Er du syk - hold deg hjemme!

Er du litt småsyk, men går på jobb - ikke plag kollegene dine med det hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forbanna på slarvkjerringer!

Hvem er så frekk at de sender sms til noen de ikke har snakket med på månedsvis,bare for å spørre om man er gravid?? Uten hei,eller har du det bra,eller godt nytt pr eller noe som helst - bare er du gravid?

Frekke kjerring :kjefte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger. HÆR-RE-GUD!

Folk som tar opp to parkeringplasser, eller parkerer rett foran inngangen til en butikk. Ikke så nøye med alle de andre.

Egoisme, generelt.

Mangel på folkeskikk/normal høflighet.

Folk som blir syke, så jeg må jobbe ekstra. Jaja, skjønner at folk kan bli syke, men det er like fullt irriterende. (Dette kræsjer litt med egoismepåstanden min, men jeg holder egoismen skjult, så da er det lov.)

Dau cola.

Bedrevitere. Er en selv, men likevel. To bedrevitere i samme rom = ender aldri godt.

Vaskemaskiner som høres ut som polarekspressen.

Kunder som krangler på ting de har null peiling på. Go die!

Folk som forklarer ting i hjel, helt til du sier deg enig bare for å få de til å holde kjeft!!

Endret av Bloodless
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå irriterer jeg meg over at det ikke er strødd ute! Her jeg bor er det speilglatt og jeg vet ikke hvem som har ansvar for å strø men det er hvert fall ikke gjort. Har tryna 2 ganger på isen på den siste uken. Ingen så meg (tror jeg) men allikavel så er det plagsomt å måtte gå som en 80 åring for å ikke falle på rompa. Vondt er det jo å.

Både jenter og gutter som fisker etter komplimenter. Spesielt jenter som er verst på akkurat det. Kommer med kommentarer som " åhh jeg er så feit, ikke sant? Håret mitt ser sikkelig ille ut nå. Huff så stor rompe jeg får i denne kjolen, er du ikke enig? Ser jeg fin ut nå?" osv osv. De sier jo kun dette for at de vil folk skal si "neida du ser ikke feit ut, du ser kjempe bra ut. Håret ditt er så fint atte. Du ser nydelig ut" En vennine av kompisen min er akkurat sånn. Hun kan sitte på fest å si hvor jævlig hun ser ut. Ho vil jo bare at vi skal si hun ser smashing ut. Hva annet kan det være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk HATER jeg, jeg pleier å si "Ja,du ser litt feit ut." Og når de blir sjokkerte, så sier jeg bare at jeg er DRITTLEI av å høre gnålet til kjerringer som veier halvparten av meg, mase om at de er feite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk HATER jeg, jeg pleier å si "Ja,du ser litt feit ut." Og når de blir sjokkerte, så sier jeg bare at jeg er DRITTLEI av å høre gnålet til kjerringer som veier halvparten av meg, mase om at de er feite.

Enig!

Gikk på vgs med en slik kjerring. Hun var litt små lubben og klaget hele tiden på hvor feit hun var. Ganske irriterendes! Var vel det eneste hun snakka om. "ååå jeg er så feit. Herregud så stor rompe jeg har. Åååå" Til slutt sa jeg bare " ja så slank deg da hvis du er så feit og missfornøyd isteden for å bare sitte sutre, Gjør noe med det da!!" Da skal jeg si hun holdt kjeft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg irriterer meg over kroppspråket til dem som er stressa/irritable. Jeg kommer med en familie nordlendinger med kort lunte, og når de blir stressa lyser det praktisk talt av dem!

De skramler høyt med oppvasken, banner og steiker når de sitter forran datamaskinen, tramper hardt i trappene, smeller med dørene, sukker, stønner og bærer seg, og smeller med skapdørene også. Alle bevegelser er liksom harde, sinna, raske.

Herregud, er det ikke mulig å roe seg ned tre hakk før man skal gjøre en praktisk oppgave liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg grønn over dem som trommer utålmodig med fingrene på benken mens de står i kø. Det skjer på jobben min hele tiden. Noen gjør det mens de venter på vekslepengene også, det er stressende. Det er nesten bare middelaldrene menn som gjør dette, jeg ser for meg en mann med dyr frakk og utålmodig ansikt når jeg tenker på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal hente en pakke på posten også er den ikke der! Skjedde i dag. Skulle hente en pakke jeg har venta lenge på. På meldinga jeg fikk sto det at jeg måtte hente pakken senest innen tirsdag neste uke. Jeg gikk ned i dag for å hente den men dama på posten sa den ikke var der??? :angry: Hun lete flere ganger men pakken var ikke å finne. Lurer på hvor den er? Hun sa jeg kunne komme ned til mandag å se om den var der da. Håper ikke de har sendt den tilbake. Da klikker jeg. Den var ikke akkuat billig heller. Åhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal hente en pakke på posten også er den ikke der! Skjedde i dag. Skulle hente en pakke jeg har venta lenge på. På meldinga jeg fikk sto det at jeg måtte hente pakken senest innen tirsdag neste uke. Jeg gikk ned i dag for å hente den men dama på posten sa den ikke var der??? :angry: Hun lete flere ganger men pakken var ikke å finne. Lurer på hvor den er? Hun sa jeg kunne komme ned til mandag å se om den var der da. Håper ikke de har sendt den tilbake. Da klikker jeg. Den var ikke akkuat billig heller. Åhhhh

Det er ikke postkontorene som sender ut hentemeldingene, men terminalen som gjør det. Så derfor hender det så altfor ofte at hentemeldingene kommer før pakken. Irriterer oss som jobber på postkontorer like mye som kundene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lebewesen93

Å høre unger snakke på radio og tv.

Jeg vet ikke hvorfor, men det koker inni meg når jeg hører eller ser en reklame på tv med unger. Blir også passelig irritert når unger i barnehagen blir " intervjuet" om noe greir på nyhetene osv.

Nå blir jeg sikkert forhatt av alle på kg, men det får så være.

Jeg blir egentlig litt irritert på unger generellt, de bråker, skriker, sikler, stirrer, KAN være frekke OSV

Noen ungr er greie da , de jeg kjenner. Men det er liksom familie.

Også så klart, å dulte borti bordet eller noe annet med tåen, miste et glass i gulvet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg sender mannen min til butikken med HANDLELISTE og han kommer hjem med 10 ting som ikke sto på HANDLELISTA MI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vulture

I dag skulle egentlig jeg og typen feiret ett år som kjærester, jeg droppet til og med russeballet fordi jeg ville være sammen med gutten jeg elsket.

Istedetfor sitter jeg hjemme på rommet mitt og er singel, ensom og trist mens mine venner danser og flørter på ball. :grine:

Endret av Vulture
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...