Gå til innhold

ting som gjør deg så irritert at det bobler i blodet


Gjest norah

Anbefalte innlegg

- Uoppdragne unger er høyt på listen min, SPESIELT når foreldrene ikke snakker til dem når de ikke oppfører seg

- Foreldre som lar barna stå med sko i setet på buss/bane

- Folk som legger bena på setet på buss/bane

- Røyking. Beklager at jeg nå støter noen, men i dette århundret, hvor dum må man være for å drive med sånt?

- Bilister som ikke bruker blinklys, spesielt ut av rundkjøringer

- Folk som presser seg på buss/bane før andre har gått ut

- At vi blir bedt om å validere det ¤%&/( flexuskortet hver gang vi reiser

- Hunder uten bånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens irritasjon:

* Folk som sitter på ytterste setet med vesken i fanget på en full buss og ikke lar andre sitte seg ned ved siden av seg. Spørr du om å få sitte ignorerer de deg. Opplever at dette stort sett er kvinner i 50års alderen... Ungdom og eldre er veldig flink til å gi plass om man spør, eller på eget initiativ.

* Mennesker som reiser på ferie uten å kunne et kvækk engelsk. Spanjoler og folk fra Brasil er helt ekstrem på dette. Kommer inn, preiker i vei på spansk (portogisisk?) og blir frekk og irritert når vi ikke skjønner hva de mener. Himling med øynene og en stemme som heves mer og mer. Blææææ

Heeelt enig med deg! Jobber deltid på et hotell, og jeg får fnatt av dem som synes jeg er den av oss som er lite smart fordi jeg ikke forstår språket deres! Grrr. Generelt vil jeg si at turister irriterer meg mer enn jeg har godt av - glad jeg bare har to dager igjen før jeg aldri skal jobbe på hotell mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over de som tror de er så mye bedre og smartere enn alle andre!

Irriterer meg også over unger som ikke kan oppføre seg.

De som snakker HØYT i tlf på buss eller tog. Arg! Dette er mest utlendinger som gjør har jeg merket

Folk som kjører både over og under fartsgrensa,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår og idag har jeg irritert meg over noen på jobben min som ikke klarer å gjøre jobben sin. Når man jobber i barnehage så skal man ikke sitte ute på benkene og drikke kaffe og skravle mens barna leker ute. Vi var bare to stk som gikk rundt og passe på barna mens tre/fire stk satt og koste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ekstremt kort lunte når jeg er trøtt og lei eller har dårlig tid og ender opp i en eller annen form for kø. Da koker det nesten over når jeg møter:

- folk i kassa jeg står i kø til som er treige som snott

- kunder foran meg som er treige som snott. Spesielt om de er typen som tar seg all verdens tid og ikke enser at det finnes andre i verden enn dem, eller om det er typen som kommer med urimelige krav og spørsmål og aldri vil gi seg

- folk som står og blokkerer hele rulletrappen

- folk som står og blokkerer hele bagasjebåndet

- folk som stanser på slutten av rulletrappen og lurer på hvor de skal gå

- folk som går sakte

- folk som går sakte og plutselig stanser for å glo på noe

- unger som går i beina mine

- folk med unger som blokkerer hele rulletrappa, før de stanser på slutten og går sakte og i beina mine og stiller seg langs bagasjebåndet med 5 traller og hele familien for å blokkere mest mulig

osv.

Det må nevnes at jeg tolererer det meste av dette når jeg er i godt humør, men står jeg og svetter ut en bakrus eller har noe jeg skal rekke så er det det mest irriterende i hele universet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår og idag har jeg irritert meg over noen på jobben min som ikke klarer å gjøre jobben sin. Når man jobber i barnehage så skal man ikke sitte ute på benkene og drikke kaffe og skravle mens barna leker ute. Vi var bare to stk som gikk rundt og passe på barna mens tre/fire stk satt og koste seg.

*signerer*

Kollegaer som ikke gjør jobben sin, gjør meg drit-irritert. Noen er tydeligvis på jobb for å bare kose seg, skravle, sitte i private samtaler, samt ta laaaaaaaaaaaange røykepauser, shoppingpauser (ja, det er mulig, gitt..?!).

Andre får gjøre jobben. Arrrrrgghhh!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Enig med det en sa her inne om mødre som KUN snakker om ungene sine. Det er så plagsomt!! :kjefte::kjefte: Who cares?

- Barn som skriker

- Hater all slags kø

- Utlendinger som krever både det ene og det andre. Det er de som skal følge våre regler og ikke omvendt!

- Dårlig service

- De som sniker i kø

- Tiggere

- De som stiller seg midt foran rulletrappen eller rett foran inngangen til enten kjøpesenteret eller butikken. Og gjerne med en barnvogn midt foran å.

- De som ikke følger trafikkreglene.

- Sure/gretne kjerringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så har jeg lite til overs for dumme og frekke folk - en horribel kombinasjon forøvrig- som er fulle av klisjeer og som leker verdensmestre.

Slike som man ikke kan ha en vanlig samtale med uten å føle kvalmen komme krypende.

Folk som ikke respekterer intimgrenser, ofte eldre menn som skal klappe meg på armen eller kinnet. Som jeg ikke kjenner spesielt godt, men som tror at de kjenner meg.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer på ennå en ting. Innkastere på alle restauranter og utesteder i syden. Tror de de skal få kunder ved å være mest mulig plagsomme? Får av og til lyst å slå de. De ødelegger all god stemning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn i hverdagen kan jeg irritere meg over:

-Folk som ringer og spør om jeg vil være med på markedsundersøkelser ol.

-Folk som lukter vondt, enten det er svette eller parfyme.

-Folk som ikke gidder å bruke blinklys i rundkjøringer, særlig i byen.

-At når man ENDELIG kommer gjennom på tlf til legekontoret, så har de ikke mulighet til å se på deg enda du har besvimt den dagen. Ring legevakta, sier de.

-Paradise hotel

-Lowtalkers, slowtalkers, closetalkers. ;)

-Folk som stemmer FRP.

-Ole Ivars

-Folk som konsekvent skriver "ett" når de mener "et". IKKE skriv "ett" hvis du er usikker på hva som er riktig, for som regel er det feil!

-Teite TV-reklamer

-Fnisete fjortiser

-Trege nettsider, som KG til tider har vært.

-Aune Sand (med frk. Aulie på slep, selvsagt)

-Barnevogner som knirker, typ "SQUUEEEEEEEK!", høyt og skjærende! (symaskinolje, hallo?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting jeg kan gå å irritere meg over lenge etter på, er når folk har snakket nedlatende til meg, og jeg har latt dem! Dette skjer av og til i forbindelse med jobb for.eks. Har et par der som tror de er bedre enn oss andre. I går kom jeg for.eks over en bitte liten situasjon, hvor jeg syntes min kollega svarte meg meget frekt, jeg fikk svart i mot henne på en måte, men langt i fra slik jeg burde svart henne. For det hun sa var helt idiotisk å si, spes til meg. Dette irriterer meg faktisk ennå....

Så altså, jeg kan irritere meg lenge over ting jeg burde sagt! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Røyking. Beklager at jeg nå støter noen, men i dette århundret, hvor dum må man være for å drive med sånt?

Nå kan vi snart ikke røyke i friluft så det burde vel strengt tatt ikke være så mye å irritere seg over. Tenk på de stakkarene som var ikke-røykere for 10-20 år tilbake, når man kunne røyke overalt. Selv på fly. :P

Endret av Becka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedrevitere og folk som alltid skal overgaa andre.

Folk som setter seg ved siden av deg pa bussen selv om bussen

er helt tom. Darlig service. Urettferdig behandling. Herske-

teknikker, darlige venner, baknsnakking,voksne mennesker som oppforer

seg som bortskjemte drittunger nar de ikke far det som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Kan irritere meg over mye rart, men akkurat nå er det to ting som irriterer meg mest: Den ukastrerte nabokatta (og de ignorante eierne som bare glatt overser problemene de skaper i nabolaget), og sjefer som bare skjærer igjennom og bestemmer at vi skal jobbe en søndags ettermiddag (til tross for at flertallet var imot den ideen).

Ellers er mye nevnt allerede om dårlig køkultur, folk uten intimgrenser, dårlig service, dårlig oppførsel i trafikk osv. Spesielt folk som går saaaakte på gata og inne i butikker kan irritere vettet av meg. Og syklister som nekter å bruke gang/sykkelsti til tross for at det ikke er noen fotgjengere i mils omkrets og velger å sykle på feil side av veien, rase over fotgjengerfelt på rødt i alle lyskryss og overhodet ikke ta hensyn til trafikkreglene. Jeg respekterer syklister for at de er miljøvennlige og sportye, men fytti f... så irriterende de er. Mange syklister er jo helt kamikaze i trafikken og man aner ikke hvor de har tenkt seg i kryssene.

Huff, det er ikke småtteri man klarer å irritere seg over... Men det er vel helst på dårlige dager at man irriterer seg. Til vanlig klarer jeg å bare sukke dypt og gå videre.

Endret av Ylvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som lar barna sine holde på som de vil og ikke bruker en kalori på oppdragelse, irriterer noe sinnsykt!! I tillegg er det altfor mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Dyremishandling

- De lave fengselsstraffene i Norge

- Løse hunder som eieren ikke har kontroll på

- Folk som kaster søppel på gata

- Tannlegepriser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...