Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere godbiter fra hun jeg postet fra for litt siden :fnise: Hun skal starte i ny jobb etter en evighet med sykemeldinger og alt mulig. Meeeen.

Dette blir jævlig kjekt i morgen. Not! Sitte i kirka me vondt kne og rygg passer mæ ikje akkurat no. Kan sikkert bare glemme jobben min på onsdag :-(

M: ¨Stakkar du *trøste*

A: Tenkte æ sku la være å bli me, men tenkte det ville gå greit. Men det gjorde det så klart ikje.

G: Hva sjer har du rammla

A: Nei, her skade i kneet og i ryggraden...

Fantastisk!!

A: Æ har skadet ryggraden og kneet mitt for mange år siden.

Æ ska aldri mer på fjellet me to unger igjen. Aldri i mitt liv.

Æ har lyst på nokka ;)

Da e det 4 skoledag her :) Å, æ litt irritert akkurat no.... At det går an sier æ bare.... Guttungen må lære sæ at det går ikke an å ta vare på en åpnet yoghurt boks i sekken når den e åpnet.... Alle skolebøkene og sekken var heilt hvit når han kom heim her i går.... Blir så frustrert!!! :(

O:er nå ikke så greit å få med seg alt for en liten gutt :)

A: Å, joda den yoghurten ska ikje være så vanskelig... så den får han ikje nokka skryt av... Er ikje sikkert yoghurten går vekk og æ har ikje råa te å kjøpe ny tøff sekk til han... ALDRI I LIVET!!!

O: jo det skal gå ann å få bort

A: Det lukte allerede av sekken. Det stinke. Å ja æ har prøvd me såpe men det lukte enda.

You make my day complete :rodmer: hehehehe :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Har ikke lest gjennom tråden så det er sikkert nevnt før. Men det eneste som faktisk irriterer meg litt av status oppdateringer er slike kryptiske innlegg ala "Fysøren!! :( nå er det nok!". Så lurer flere på hva det er: "hva skjer?", "liker ikke", "???". Og personen svarer ikke på hva som står på, men noen timer senere kan det komme en oppdatering ala "Er på jobb og koser meg sammen med Trine!".

Slike oppdateringer er faktisk ganske slitsomt. De roper jo om opperksomhet, for hvorfor har de ellers skrevet det, og når folk spør så svarer de ikke. Og dette er det faktisk mange som gjør.

Uff, ja :P Det jeg har lagt merke til er at det gjerne er de som syntes at de selv var veldig viktige på ungdomsskolen som kommer med slike statuser. Ofte kommer de med små hint om at de ikke liker en person, skriver slik som: "Du vet hvem du er", osv. Noen som fortsatt trenger å skape drama i livet sitt ja :gjeiper:

Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men akkurat denne gjør meg litt flau:

"Litt redusert i dag:P"

Som om det er en så stor bragd at man har vært ute kvelden før...

Akkurat slike statuser synes jeg er helt greie, jeg ser ikke helt hva som skal være flaut her. Ikke ser jeg at denne personen mener at det var en bragd å være ute kvelden før.

Skrevet

Hadde en facevenn for en stund siden som var så vanvittig sinna hele tiden. Hun hadde alltid sånne superlange statuser som var tirader av kjeftesmelletaler til noen eller noe. Det var omtrent det eneste hun brukte satusfeltet til også. Det var alltid en eller annen taxisjåfør som var helt stokk dum, eller en NAV ansatt eller hva det måtte være. Skjønner at dama har mye å stri med siden hun har en sønn som ikke er helt A4, men makan til å være sinna da.

Jeg orket ikke mer av det aggresive mennesket der, så jeg sletta hun.

Skrevet

Jeg er litt motsatt av dere som poster her, det er lite som irriterer meg av updates, jeg syns det er veldig gøy med folk som viser mye av personligheten sin på nettet, at alle er så forsjellige er inspirerende.særlig den inngifta tanta mi irriterte meg i førstningen fordi alt var FANTASTISK hele tida og hun var helt i taket og overpositiv, men så begynte jeg å syns det var inspirerende at noen kan syns at livet er SÅ fantastisk absolutt hele tida, men sånne som skriver en halv avhandling om barna sine tre ganger daglig, virkelig laaaaaaange updates de hider jeg.Men facebook generlt er koselig, og genialt syns jeg, gøy å kunne holde konkakten med så mange, og mange skriver veldig gøye og inspirerende ting:)

• Liker 1
Gjest Varpunen
Skrevet

Sjokolade kake baker i dag :))

Noen med flere orddelingsfeil per antall ord?

Skrevet

Kjenner ei som sliter en del med sykdom, og egentlig er det helt greit at hun skriver hun er dårlig i ny og ne, men når hun hver time må skrive hvor vondt hun har i hodet eller hvor trøtt hun er, så blir det litt for mye.. Jeg liker ikke når det bare blir sutring.

Også blir jeg lei av "kjæresten min er veeeeerdens beste", "kjæresten min er best" osv.osv.

Det blir så overkill så fort!

Skrevet

Jeg er litt motsatt av dere som poster her, det er lite som irriterer meg av updates, jeg syns det er veldig gøy med folk som viser mye av personligheten sin på nettet, at alle er så forsjellige er inspirerende.

Men det flere av oss som har skrevet her er mest negative til, er de som IKKE viser noe av personligheten, men derimot kopierer og limer andres status. Når man i tillegg ber, eller til og med truer andre til å gjøre det samme, så blir det irriterende. De statusene jeg liker best er de folk har tenkt ut selv. Jeg liker når folk skriver noe om ting de har opplevd. Jeg er derimot ikke like glad i å oppleve dagen sammen med dem i form av "innsjekking" som viser hvor de er minutt for minutt. Forøvrig kan vi vel konkludere med at Facebook ikke er et godt medium for å skrive fornuftige ting. Man har rett og slett for liten plass. Skriver man mer enn en setning forsvinner det jo under "les mer". Men hakket bedre enn Twitter er det kanskje. :)

Skrevet

"Monica er verdens peneste jente" "Neeeei, det er duuuu søtami<3" "Nei duuuuu hønami<3" "Begge dere er sååååå fine<3"

Og nei, vennene mine er faktisk ikke 14 år...

• Liker 3
Skrevet

Jeg er en av dem som gjerne poster :( fjes, men da er jeg jo forberedt på å få spørsmål og da er jeg forberedt for å forklare. Eller hvis jeg skriver ... så er det som oftest fordi jeg ikke har noe å oppdatere :fnise:

Jeg foretrekker i grunn sitater, eller setninger fra sanger jeg hører på :) Jeg poster jo treningsoppdateringer når jeg kommer meg på trening eller noe lignende. Men alt med måte...du har jo haugevis av dem som ikke har noen form for selvsensur!

Skrevet

ha ha! Syns faktisk hun der hørtes morsom ut å ha som fb- venn :jepp:

Ja, hun er min (ufrivillig) morsomste Facebook-venn :fnise:

Venninnene hennes er samme stilen, har sååå lyst å legge dem til ;)

Skrevet

Slike "visdomsord":

Noen ganger kan vi ikke se hva

som er rett foran oss, fordi vi

fortsetter å se på hva som er bak

oss...Snu deg rundt, se foran deg.

Se FRAMTIDEN, ikke FORTIDEN!♥

Det er bedre å bli såret av sannheten, enn lykkelig over løgnen.

Sanne ord er alltid vakre, men vakre ord er ikke alltid sanne.

Det er ti bokstaver i KJÆRLIGHET.

Åtte av dem er ÆRLIGHET

Glem aldri hvor mye lys du sprer.

Hvor mye omsorg og støtte du gir.

Hvor mange smil du henter fram

og hvor mange hjerter du varmer.

Ved å være akkurat som du er..! ♥

:roll:

• Liker 2
Skrevet

Her er en veeeldig irriterende ting:

Når jeg poster noe, andre deler det på sin profil, og så får DE masse kommentarer og "likes". :snurt:

• Liker 1
Skrevet

Slike "visdomsord":

Noen ganger kan vi ikke se hva

som er rett foran oss, fordi vi

fortsetter å se på hva som er bak

oss...Snu deg rundt, se foran deg.

Se FRAMTIDEN, ikke FORTIDEN!♥

Det er bedre å bli såret av sannheten, enn lykkelig over løgnen.

Sanne ord er alltid vakre, men vakre ord er ikke alltid sanne.

Det er ti bokstaver i KJÆRLIGHET.

Åtte av dem er ÆRLIGHET

Glem aldri hvor mye lys du sprer.

Hvor mye omsorg og støtte du gir.

Hvor mange smil du henter fram

og hvor mange hjerter du varmer.

Ved å være akkurat som du er..! ♥

:roll:

Ja, ikke sant? Og så kommenterer vennene deres "åå, du er god du, Kari, du kan få sagt det *klem*

JA FOR KARI HAR SELVSAGT TENKT UT DE VISDOMSORDENE SELV, FOLKENS! :fnise::rope:

• Liker 6
Skrevet

Nei og nei... nå har en av innsjekkerne mine registrert de ulike rommene i leiligheten sin. Sånn at hun kan dele med oss når hun forflytter seg fra et rom til et annet. Skal man :skratte: eller :grine: ?

Hvorfor setter ikke bare folk opp webcam som følger dem døgnet rundt?

• Liker 4
Gjest Survival
Skrevet

Big Brother begynner jo snart ;)

Skrevet

Nei og nei... nå har en av innsjekkerne mine registrert de ulike rommene i leiligheten sin. Sånn at hun kan dele med oss når hun forflytter seg fra et rom til et annet. Skal man :skratte: eller :grine: ?

Hahaha... det er det værste!

Tror forsåvidt ikke det er så lenge til en av mine venner gjør det heller. Hun har nok bare ikke tenkt på det enda.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ikke Facebook så mye, men likevel; hvis jeg ser én leverposteiboks til på veggen min kan det hende jeg legger ut et virtuelt brøl.

Skrevet

Ja, ikke sant? Og så kommenterer vennene deres "åå, du er god du, Kari, du kan få sagt det *klem*

JA FOR KARI HAR SELVSAGT TENKT UT DE VISDOMSORDENE SELV, FOLKENS! :fnise::rope:

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Idag skal man bare sløve ;)

Finne seg noe godt for kvelden ja ;)

Good mornings everyone ;p

Rastløs ;p

Den delen som irriterer meg er blunkefjesene bak hvert innlegg. Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg synes det legger en merkelig tone på statusene.

Skrevet

Sjokolade kake baker i dag :))

Noen med flere orddelingsfeil per antall ord?

Det var godt med en trim tur i fin være :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...