Gå til innhold

vår lille spire <3

^me^

Anbefalte innlegg

Titter innom og snikleser litt:)

Håper formen din blir bedre så du slipper å plages.

Jeg skal på tidlig ul samme dato som du har jmtime!! Spennende:)

Herlig å ha fortalt alle det. Gleder meg veldig til det.

Alt blir liksom lettere da, ikke flere rare unnskyldninger eller hemmelighetskremerier:)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så koslig at du titter innom Skytte! :)

formen min blir bedre og bedre, men mandagene (faktisk...) er verst, både med tretthet og kvalme, ellers føler jeg meg lite gravid..har bare de standard symptomene som småtikkinger i magen og ømme brystvorter :)jeg har lite å klage på for tiden :)

lykke til på tidlig UL! :hoppe:

skal dere mann bli med på jordmortimene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg tar med mannen på annet enn den ordinære UL og jmtime når vi kan få høre hjertelyden. Litt usikker men tror kanskje jeg vil ha han med på den tidlige ul også:)

Har ikke spurt han men antar at han syns det holder:)

Veldig bra at du har lite å klage for  Gleder meg til å si det samme!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopper litt for 10 uker og 1 dag!! :hoppe:

i dag skal jeg i klubb og kose meg :)

ha en fin kveld og helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk alle sammen!

ja det er helt herlig!og den skumleste fasen er også over nå! :hoppe:

jeg har også allerede fått en liten mage!noe jeg synes er ganske utrolig i uke 10! :sjenert:

i dag skal jeg, mannen og broren min ut å spise og se pirates of the carrabien 3D på kino :hoppe:

gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

filmen var bra synes jeg, litt forstyrrende med 3D men det gikk fint :) men hadde nok sett 2D om jeg fikk velge igjen..

i dag er planene :husarbeid: og avslapping :)

i natt drømte jeg at jeg begynte å blø :tristbla: jeg var veldig lettet da jeg våknet og så det bare var en drøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer søndager og klesvask.. Bleh:) godt det bare var en drøm! Hørtes koselig ut å spise ute :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser at du også har termin i desember, så tenkte jeg ville følge med på dagboken din :)

:velkommen: så koslig du vil følge med!

Teita:

yepp, søndagen er den store husarbeiddagen :sjenert:

har heldigvis fått gjort litt i uken som var så ikke så mye å gjøre men klesvask, legge sammen klær, vanning av orkideer (som er de eneste blomstene jeg kan ha :fnise: ) og ta ut av vaskemaskinen må iallefall gjøres i dag :)

ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orcideer er så fint :) Vi flytter snart i ny leilighet og da skal jeg ha to hvite orcideer i vinduskarmen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så morsomt at flere har søndag til husarbeidsdag, det har jeg også! Syns det er ok å begynne uka med rent hus:)

Hvordan steller du orkideene? Jeg dreper bare mine:( Og det er så irriterende for de er så utrolig fine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett den i vasken og la kranen renne i et par minutter en gang i uken, det er det jeg har hørt fra gartner at jeg skal gjøre. folk finner sin måte å stelle orkideer på som fungerer for dem, derfor vil du også høre masse andre råd også :)

jeg gir dem også orkidenæring som du blander med vann, så når du gir dem næringen dypper du bare potten oppi vannet med næring i i 1 minutt istedet for å skylle den.

husk at orkideer er veldig tilgivende planter, så selv om stilken faller av (som den skal når den er ferdig med blomstperioden) så er den ikke helt død før bladene er helt visne også så ikke kast dem når de ikke blomstrer mer!orkideer har hvileperioder etter blomstperioden. jeg har klart og vekke en orkide opp fra de døde på jobb, bare for å se om jeg klarte det for gøy!den blomstret som bare det i hele mars/april!

jeg elsker orkideer!de er nydelige å se på og som sagt veldig tilgivende planter for oss som ikke er så flink til å vanne regelmessig :)

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir en kort kveld i dag da jeg ikke har fått sovt middagshvilen min :natti:

andre som må ha middagshvil og stuper til sengs tidlig om kvelden?

ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...