^me^ Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 9. oktober 2010 ville bare si at testen ble negativ og samme med mannen som ikke ville ha sex i går.. menmen, da er det bare til å håpe på en bedre dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 9. oktober 2010 vil rapportere om melkelignende utflod, og i følge Pernilleinfo betyr det at eggløsningsslim snart kommer dvs snart EGGLØSNING jeg føler vel egentlig for å ta en ny test i dag..men er det nødvendig når den var negativ i går?og jeg ikke har noen tydelige tegn på eggløsning enda? litt lett å bli testegal kjenner jeg..har brukt 3-4 tester allerede.. ellers, i dag har jeg surfet en del på nettet rundt babyting, svangerskaps/post partum dagbøker på youtube osv..kjenner det røsker skikkelig i eggstokkene for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. oktober 2010 #43 Del Skrevet 10. oktober 2010 ville bare si at testen ble negativ og samme med mannen som ikke ville ha sex i går.. Uff da, kjipt med en lite samarbeidsvillig mann når man prøver å bli gravid. Jeg var SÅ frustrert på min samboer som var for sliten til å ha sex de to siste dagene jeg hadde EL-slim (brukte ikke EL-tester), og han fikk litt kjeft etterpå, for å si det sånn! Men jeg ble gravid likevel, så nå driver han og gnir det inn Håper du får positiv EL-test veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 10. oktober 2010 hehe, han var villig i går da så da er han tilgitt! Han har gitt uttrykk for at når jeg er i eggløsningstid skal han ta sin del av kaken og være klar når kroppen sier den er klar. jeg vil også rapportere om eggløsningsslim i dag! da blir det hver dag de neste dagene også gitt jeg eeeeeeeeeeeeeer sååååååååååå verpesjuk for tiden, det skulle ikke være mulig! har så lyst på en liten i magen min! noen som har litt babystøv og drysse rundt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. oktober 2010 #45 Del Skrevet 10. oktober 2010 Her skal du få litt: Og lykke til med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 10. oktober 2010 takk for det sushi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 10. oktober 2010 #47 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg stikker også innom for å spre litt babystøv Krysser fingrene for at det klaffer nå Vi er optimistiske! så heier på deg :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 10. oktober 2010 så søte dere er! takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) i går ble det igjen gitt med tente lys og senket belysning på soverommet og alt :rødme: jeg er såååå forelsket og glad for tiden, spesielt i dag! jeg har gått på skyer på jobb i hele dag og bare vært fryktelig lykkelig! er dette normalt ved eggløsningstider?? Endret 11. oktober 2010 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 11. oktober 2010 #50 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nååhhh -- så koselig Håper du er en av de heldige og at spira klorer seg fast allerede i PP1 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #51 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) i dag har jeg (beklager detaljene) enda mer slim men negativ EL test.. jeg har vært veldig glad og lykkelig disse dagene og lurer kanskje på om det har noe med syklusen min og gjøre..? og jeg som trodde EL var i helgen... da var ny ticker justering gjort.. Endret 12. oktober 2010 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. oktober 2010 #52 Del Skrevet 14. oktober 2010 Uff, så forvirrende. Men det er vel bare å fortsette å kjøre på da Tok du el-test i går også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadee Skrevet 14. oktober 2010 #53 Del Skrevet 14. oktober 2010 Heisann Ville bare legge igjen ett lite spor! Må si at jeg også ble litt fristet til å kjøpe ELtester nå... Hmm...*sitte på fingrene* Lykke til i denne pp. Ser ut som vi er ca på samme plass i syklusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 14. oktober 2010 #54 Del Skrevet 14. oktober 2010 Innom og snoker! Har lest i flere dagbøker nå, og det ser jo ut som alle bruker EL-tester! Jeg som hadde tenkt at jeg ikke skulle gjøre det, begynner å bli litt fristet her Ønsker deg lykke til og håper det klaffer fort for oss alle! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 14. oktober 2010 så koslig at folk kommer innom og snoker! men bare pass dere, i know where yor diary is!! ja jeg har tatt tester hver dag nå med EL slim, men fremdeles negativ..jeg skjønner egentlig ingen verdens ting, så eggløsningstester har ikke hjulpet meg så mye til nå iallefall...men det har blitt en del av rundt EL tid da gjett hvem som var i en barneutstyrsbutikk i går og så på babyutstyr da... JEG VIL HA SPIRE I MAGEN MIN NÅ!! vel..nå er det bare og vente og se hva som skjer til IKM tid..jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 14. oktober 2010 #56 Del Skrevet 14. oktober 2010 Er innom og hilser på igjen Jeg er også kjempespent på dine vegne! Blir gøy å se..! Skjønner godt du er innom og ser på babyutstyr - man blir så giret! Jeg krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. oktober 2010 #57 Del Skrevet 14. oktober 2010 JEG VIL HA SPIRE I MAGEN MIN NÅ!! Jeg skal så min lille spire i kveld tenkte jeg :rødme: Håper din er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #58 Del Skrevet 14. oktober 2010 takk for det:) kos deg i kveld Ripsy!håper din sitter med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #59 Del Skrevet 14. oktober 2010 I dag hadde jeg utrolig hodeverk på jobb og tenkte, jaja da blir det ibux da.. men så tenkte jeg plutselig "er det bra for fertiliteten da?" så jeg søkte det opp på felleskatalogen og leste: Hemming av prostaglandinsyntesen kan ha skadelige effekter på svangerskapsforløpet og/eller den embryonale/føtale utviklingen. Bruk tidlig i svangerskapet kan gi økt risiko for abort, kardiovaskulære misdannelser og gastroschisis. Skal ikke brukes under 1. og 2. trimester hvis ikke strengt nødvendig. Ved bruk hos kvinner som forsøker å bli gravide, eller i 1. og 2. trimester, bør dosen være lav og behandlingsvarigheten så kort som mulig. Gjett hvem som brukte Paracet istedetfor da...som jeg ALDRI bruker pga liten effekt..dvs det ble hodeverk i hele dag som ikke ga seg på tross for 1 gr Paracet Så jeg er stolt av min tankegang i dag. Alt for min kommende spire :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 14. oktober 2010 #60 Del Skrevet 14. oktober 2010 Godt å se at det er flere som er like utålmodig som meg! Jeg skulle helst ha hatt baby i magen min NÅÅ! Jeg visste det med Ibux i fra sist jeg var prøver og gravid. Greit å sjekke felleskatalogen før man tar noe medikamenter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå