Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skulle jeg bruke tiden etter skolen på å oppdatere meg litt på dere kg-jentene, men selvsagt har nettet vært nede til nå, og jeg burde sove snart.. Tar meg nok en liten tur innom noen av dere allikevel :)

Jeg har vært skikkelig flink med tanke på skole arbeid, lekser og jobb denne uken. Dermed har det verken vært tid til trening eller andre ting. Møtte en venninne for :skravle: på mandag, og skal møte Envy i morgen da. Kan jo ikke bare jobbe og slite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Da er veska pakka og frokosten spist, så da skal jeg snart løpe ut av døra og komme meg på skolen. Skal bare ha to timer i dag, før jeg drar og tar en kaffe med Envy :) Tror dette blir er fin,fin dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke bare jobbe og slite :)

Signerer. Med to streker under.

Er det noe jeg har lært av dette masteroppgavekaoset, så er det at man MÅ ha noen pusterom av og til. Ellers blir man bare gal og rar, og da vi iaffal ikke folk være sammen med deg! :ler:

Håper du får en fin dag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen ble kjempefin. :skravle: med Evny blir liksom aldri feil :nigo:

Nå er jeg tilbake fra trening, skal spise litt før jeg dusjer. Ellers har jeg planer om å gjøre minst mulig før jobb. Har egentlig frihelg denne helgen, men var ei som spurte veldig pent om jeg kunne jobbe i dag, dermed gjør jeg det. Dermed ble det to halve helger etterhverandre, noe som forsåvidt er helt greit, da har jeg jo iallefall søndagene fri :)

Sambo skal til en kamerat å drikke øl og wiskey i kveld, så blir nok alene etter jobb. Han har iallefall lovet at vi skal ha daffedag sammen i morgo :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Du er så flink å trene! Kos deg på jobb i dag, og daffedag med S i morgen! :happy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo ente med å sove hos kameraten, dermed er jeg fortsatt alene. Han sa han var hjemme i 2-3 tiden da, så er nok ikke lenge til jeg ser han. Fyllesyk er han også :ler:

I dag skulle jeg egentlig på trening, men endte med å dra meg i senga frem til treningen var slutt :ler: Orker rett og slett ikke etter to veldig slitsomme dager på jobb, så er det jo jobb igjen i morgen. Dermed skal jeg bo på sofaen i dag :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofasøndag høres deilig og fortjent ut! :jepp:

Håper du har kost deg, og fortsatt koser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kost meg masse i sofakroken. Kjærst kom hjem med masse masse pocky som han hadde fått av kameraten :nigo: Vi har også gått en tur i sola, spilt mario galaxy 2 og smash brothers. Etterpå spiste vi spaghetti med ostesaus og så prinsessen og frosken. Helt perfekt kjæreste dag :strix:

Nå skal jeg finne senga, i morgen er det både skole og jobb igjen så da blir jeg litt fraværende igjen.. Heldigvis er det bare jobb mandag og lørdag neste uke :hoppe:

Skal bestille meg frisørtime i morgen, håper jeg kommer inn allerede på tirsdag, jeg ser nemlig ut som et lykketroll på hodet :fnise: Ellers ingen planer for uka, litt deilig det og, det å kunne ta ting som de kommer :)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå rød på hodet :ler:

Og veldig veldig veldig trøtt.. Skulle bare si at jeg lever og titter nok innom her i morgen en gang.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...