Gjest Katee Skrevet 14. november 2010 #241 Del Skrevet 14. november 2010 Høres ut som du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 Forfatter #242 Del Skrevet 14. november 2010 Hvem skulle tro at frihelger var så koselige Egentlig skulle jeg vel har jobba i dag, men er sykemeldt (pga influensa som forsåvidt har gått over), og hvem drar på jobb når de har muligheten til å slippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. november 2010 #243 Del Skrevet 14. november 2010 Hvem skulle tro at frihelger var så koselige Egentlig skulle jeg vel har jobba i dag, men er sykemeldt (pga influensa som forsåvidt har gått over), og hvem drar på jobb når de har muligheten til å slippe? Bra du har kosa deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. november 2010 #244 Del Skrevet 14. november 2010 Så deilig Sånne helger får man egentlig aldri nok av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 Forfatter #245 Del Skrevet 14. november 2010 Man gjør egentlig ikke det, da er det så utrolig fint å vite at hverken venner eller familie har tenkt å gå sin vei på veldig lenge ---- Nei, nå finner jeg senga. KG er treigt og jeg skal på skolen 09.15 i morgen for å så dra rett på jobb frem til 22.00. Synd den sykemeldinga ikke kunne vare lenger Neida, nå har jeg ny energi og jeg lengter etter å bruke den. Dermed blir det trening til uka også, core tirsdag og søndag + zumba tirsdag har jeg allerede meldt meg opp til, så blir det nok trening i sal også iløpet av uka Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. november 2010 #246 Del Skrevet 14. november 2010 Håper du får en fin uke, og at noen dagers sykemelding var alt du trengte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. november 2010 #247 Del Skrevet 14. november 2010 Høres ut som du har hatt en fin dag snuppa! Den middagen hørtes jo bare helt utrolig digg ut!! Tror nok du hadde godt av noen dagers sykemelding ja! Syns jeg merket på deg at du hadde mer energi i går også Håpe det ordner seg slik at du kan trappe litt ned på jobbingen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 Forfatter #248 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg vil jo ikke trapppe ned på jobbingen, egentlig. Jeg elsker å ha noe å gjøre i tillegg til alle pengene det gir etterpå Det er virkelig avkastning på denne jobbinga altså Jeg vil bare ha litt lengre døgn, så jeg får tid til alt. Er det så utrolig mye å be om kanskje? Nei, nå skal jeg be sambo dra meg etter øret inn på soverommet så jeg faktisk kommer meg i seng. Eller, når jeg tenker etter er det kanskje ikke så lurt å få han til å legge meg.. Har en tendens til å ikke bli soving med en gang da Neinei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. november 2010 #249 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Jeg ønsker meg også lengre døgn, og mer jobbing :klø: Skal ringe den andre anstalten i morgen, blir spennende, kanskje jeg får opplæringsvakter hele resten av uken! Da blir det masse penger på halvskatt utbetalingen Få S til å dra deg med inn på soverommet du Noen må jo bedrive sånt også (i motsetning til oss andre som har det for travelt med å skravle på KG ) Endret 14. november 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 14. november 2010 #250 Del Skrevet 14. november 2010 God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. november 2010 #251 Del Skrevet 15. november 2010 Håper du fikk _litt_ søvn i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 17. november 2010 #252 Del Skrevet 17. november 2010 Inwe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. november 2010 #253 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Fortsatt ikke fått sove, kanskje? Endret 17. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. november 2010 #254 Del Skrevet 17. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. november 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 18. november 2010 Hatt et par dager ufrivillig datafri. Alt for mye å gjøre for tiden gitt Sove.. hva er det?! ---- Så trøtt som jeg er i dag tror jeg ikke jeg har vært på lenge. Kunne sovna her og nå egentlig Dro hjem fra skolen i dag fordi jeg holdt på å sovne i timen, og fordi jeg vurdere å droppe samfunsfagen. Har allerede en 4 i faget, og tror det kan lønne seg og bruke tiden sin på de andre fagene. Skal snakke litt med sambo om det, han pleier å være fornuftig og få meg til å tenke nøye gjennom ting. Ja, jeg har altså vært opptatt med jobb, trening, kaffedate, lekser, jobb igjen osv. Dermed ingen pc-tid. I dag skal jeg kose meg med gratis øl fra jobben og quiz. Gleder meg Har dere det fint da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. november 2010 #256 Del Skrevet 18. november 2010 Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. november 2010 #257 Del Skrevet 19. november 2010 Hei Inwe! Håper du hadde det fint på quiz og gratis øl i går! Når det gjelder samfunnsfag er det et ganske greit å fag å lese, og forbedre på egen hånd også! Jeg hadde ikke hatt faget fra før, leste neeesten hele boka og fikk 6 på eksamen! Hvis du melder deg opp til eksamen tror jeg nok du burde klare en 5 hvertfall, da samfunnskunnskap bør være ganske allmenn kunnskap. Også har jeg permen jeg laget meg til eksamen, full av fantastiske stikkord, og utrolig behjelpelig, den kan du sikkert låne! Det er jo lurt å forbedre mest mulig når du først er i gang Du får ha en riktig god helg da, og hils S også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. november 2010 #258 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Inwe! Nå begynte jeg plutelig å tenke på mø... ja, du vet! Haha! Åh, den vinteren ass! Endret 19. november 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. november 2010 #259 Del Skrevet 19. november 2010 God helg, Inwe! ( nysgjerrig på det nicket ditt...Det er liksom litt...Inge, når jeg sier det høyt! :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 19. november 2010 #260 Del Skrevet 19. november 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå