Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:jepp: Hvem skulle tro at frihelger var så koselige :fnise: Egentlig skulle jeg vel har jobba i dag, men er sykemeldt (pga influensa som forsåvidt har gått over), og hvem drar på jobb når de har muligheten til å slippe? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Hvem skulle tro at frihelger var så koselige :fnise: Egentlig skulle jeg vel har jobba i dag, men er sykemeldt (pga influensa som forsåvidt har gått over), og hvem drar på jobb når de har muligheten til å slippe? :ler:

:ler:

Bra du har kosa deg i helga! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjør egentlig ikke det, da er det så utrolig fint å vite at hverken venner eller familie har tenkt å gå sin vei på veldig lenge :jepp:

----

Nei, nå finner jeg senga. KG er treigt og jeg skal på skolen 09.15 i morgen for å så dra rett på jobb frem til 22.00. Synd den sykemeldinga ikke kunne vare lenger :hoho: Neida, nå har jeg ny energi og jeg lengter etter å bruke den. Dermed blir det trening til uka også, core tirsdag og søndag + zumba tirsdag har jeg allerede meldt meg opp til, så blir det nok trening i sal også iløpet av uka :trene: Gleder meg!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har hatt en fin dag snuppa! Den middagen hørtes jo bare helt utrolig digg ut!! :sikle:

Tror nok du hadde godt av noen dagers sykemelding ja! :) Syns jeg merket på deg at du hadde mer energi i går også :) Håpe det ordner seg slik at du kan trappe litt ned på jobbingen snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo ikke trapppe ned på jobbingen, egentlig. Jeg elsker å ha noe å gjøre i tillegg til alle pengene det gir etterpå :nigo: Det er virkelig avkastning på denne jobbinga altså :ler:

Jeg vil bare ha litt lengre døgn, så jeg får tid til alt. Er det så utrolig mye å be om kanskje? :fnise:

Nei, nå skal jeg be sambo dra meg etter øret inn på soverommet så jeg faktisk kommer meg i seng. Eller, når jeg tenker etter er det kanskje ikke så lurt å få han til å legge meg.. Har en tendens til å ikke bli soving med en gang da :lur:

Neinei :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også lengre døgn, og mer jobbing :klø: Skal ringe den andre anstalten i morgen, blir spennende, kanskje jeg får opplæringsvakter hele resten av uken! Da blir det masse penger på halvskatt utbetalingen :lur:

Få S til å dra deg med inn på soverommet du ;) Noen må jo bedrive sånt også (i motsetning til oss andre som har det for travelt med å skravle på KG :fnise: )

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hatt et par dager ufrivillig datafri. Alt for mye å gjøre for tiden gitt :bond:

Sove.. hva er det?!

----

:Gjesp: Så trøtt som jeg er i dag tror jeg ikke jeg har vært på lenge. Kunne sovna her og nå egentlig :veslejenta: Dro hjem fra skolen i dag fordi jeg holdt på å sovne i timen, og fordi jeg vurdere å droppe samfunsfagen. Har allerede en 4 i faget, og tror det kan lønne seg og bruke tiden sin på de andre fagene. Skal snakke litt med sambo om det, han pleier å være fornuftig og få meg til å tenke nøye gjennom ting.

Ja, jeg har altså vært opptatt med jobb, trening, kaffedate, lekser, jobb igjen osv. Dermed ingen pc-tid. I dag skal jeg kose meg med gratis øl fra jobben og quiz. Gleder meg :nigo:

Har dere det fint da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Inwe! Håper du hadde det fint på quiz og gratis øl i går! :jepp:

Når det gjelder samfunnsfag er det et ganske greit å fag å lese, og forbedre på egen hånd også! Jeg hadde ikke hatt faget fra før, leste neeesten hele boka og fikk 6 på eksamen! Hvis du melder deg opp til eksamen tror jeg nok du burde klare en 5 hvertfall, da samfunnskunnskap bør være ganske allmenn kunnskap. Også har jeg permen jeg laget meg til eksamen, full av fantastiske stikkord, og utrolig behjelpelig, den kan du sikkert låne! :) Det er jo lurt å forbedre mest mulig når du først er i gang ;)

Du får ha en riktig god helg da, og hils S også! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inwe! Nå begynte jeg plutelig å tenke på mø... ja, du vet! Haha! Åh, den vinteren ass! :ler:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...