linky Skrevet 1. mars 2008 #19041 Skrevet 1. mars 2008 I dag blir det spaggetti og kjøttboller i tomatsaus
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2008 #19042 Skrevet 2. mars 2008 Fransk-stek med ovnsstekte grønnsaker og potet, og hjemmelagd saus fra kraften.
Gjest Eurydike Skrevet 2. mars 2008 #19043 Skrevet 2. mars 2008 I går laget vi jambalaya med brun basmatiris, kylling, bacon og ferske reker. I dag blir det en enkel gryte av pinnekjøttrester fra fryseren med tomat, hvitløk og timian. Sellerirot- og mandelpotetmos ved siden av.
Arkana Skrevet 2. mars 2008 #19044 Skrevet 2. mars 2008 Lasagne med blandet salat til. Sitronmarengspai til dessert.
Mandel Skrevet 2. mars 2008 #19045 Skrevet 2. mars 2008 I går hadde vi biff med fløtegratinerte poteter, tomater bakt i ovnen med allehånde og chili, konjakksmør og blandet grønn salat. I dag blir det hjemmelagede hamburgere og ovnsstekte mandelpotetbåter.
Grissini Skrevet 2. mars 2008 #19047 Skrevet 2. mars 2008 I dag blir det røkt svineknoke, rotmos og poteter. Gulrotkake til dessert.
FruLuna Skrevet 2. mars 2008 #19048 Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ovnsbakt laks med ratatouille og kanskje litt fullkornsspaghetti eller -ris. Endret 2. mars 2008 av FruLuna
Gjest Aloha Skrevet 2. mars 2008 #19049 Skrevet 2. mars 2008 Idag blir det kylling stekt i fløtesaus med brokkoli og løk. Kokt ris.
Titta Skrevet 2. mars 2008 #19050 Skrevet 2. mars 2008 Idag blir det ytrefilet, bakt potet og dampede grønnsaker
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. mars 2008 #19052 Skrevet 2. mars 2008 Fredag: Hjemmelaget pizza med løk, tunfisk, kirsebærtomater og ruccula. Lørdag: Kirtertburgere med squash og løk, med salat ved siden av. I dag: Babyauberginer, kirsebærtomater, rødløk, squash, paprika og kikerter bakt i ovn, med blåskimmelost over.
SuperGjest Skrevet 2. mars 2008 #19053 Skrevet 2. mars 2008 Hjemmelaget pizza med kjøttdeig, løk, mais og ost.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #19054 Skrevet 3. mars 2008 Lørdag: Kirtertburgere med squash og løk, med salat ved siden av. Det hørtes godt ut Har du squashen i burgerne? Det blir ikke bløtt (selv om jeg innbiller meg at du salter først)? I dag blir det nok endelig spinatrisotto - uten fennikel, men med bacon og evt brød ved siden av. De siste dagene har det vært dårlig med middag pga sykdom, men jeg spiste god hønsefrikassé ute for noen dager siden Ellers inkluderer ukas middagsplaner grønnsaksburgere med kål og gulrøtter, lammekoteletter med portvinssaus og grønne bønner... og noe fisk.
loffen Skrevet 3. mars 2008 #19055 Skrevet 3. mars 2008 I dag får lillegutt viljen sin, og det blir fiskepinner. Kjempespennende.
Titta Skrevet 3. mars 2008 #19056 Skrevet 3. mars 2008 Hjemmelagde kjøttkaker i brun saus, poteter og grønnsaker
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. mars 2008 #19057 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Det hørtes godt ut Har du squashen i burgerne? Det blir ikke bløtt (selv om jeg innbiller meg at du salter først)? Ja, jeg syns de ble gode. Jeg rev squashen og hadde i. Ble ikke for bløtt, syns jeg. Jeg brukte ca. en tredjedel av squashen sammen med en boks kikerter. Hm, salter. Tenker du på aubergine? Jeg har hvertfall ikke vane for å salte squashen slik man kan gjøre med aubergine. Jeg fulgte ikke noen bestemt oppskrift, og innser at jeg var litt pinglete med krydderet. Spisskummen er en god smak til kikerter. Mer av det neste gang. I dag blir det dessverre havregrøt. Jeg får kompensere med å knaske noen gulrøtter. Endret 3. mars 2008 av Frk Åberg
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #19058 Skrevet 3. mars 2008 Ja, jeg syns de ble gode. Jeg rev squashen og hadde i. Ble ikke for bløtt, syns jeg. Jeg brukte ca. en tredjedel av squashen sammen med en boks kikerter. Hm, salter. Tenker du på aubergine? Jeg har hvertfall ikke vane for å salte squashen slik man kan gjøre med aubergine. Jeg fulgte ikke noen bestemt oppskrift, og innser at jeg var litt pinglete med krydderet. Spisskummen er en god smak til kikerter. Mer av det neste gang. I dag blir det dessverre havregrøt. Jeg får kompensere med å knaske noen gulrøtter. Jeg tenkte mest på at jeg har sett at det er nokså vanlig å salte grønnsaker man bruker i slike burgere Har ikke så mye erfaring med å lage det selv...
Saeria Skrevet 3. mars 2008 #19059 Skrevet 3. mars 2008 Pyttis med brødskive. *Her skal det skrives oppgave*
Gjest nextlife Skrevet 3. mars 2008 #19060 Skrevet 3. mars 2008 Pølsegrateng, kokte mandelpoteter, gulrot og broccoli
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå