Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal lage kylling chop suey. Jasminris til.

Skrevet

Karbonader, surkål, poteter og makaroni. Da blir alle fornøyde.

Skrevet

Jeg skal lage middag av ingredienser vi har i huset, pølsegryte og potetmos ser ut til å være det beste alternativet. Heldigvis fylles matkontoen vår opp igjen i morgen.

Gjest Eurydike
Skrevet

Det blir litt marokkansk-inspirert i dag:

Kyllingbryst krydret med spisskummen, koriander og chili/paprikapulver, grillet i grillpanne. Salat av squash og aubergine med charmouladressing (med bl.a. frisk koriander). Og bulgur med tørkede aprikoser, pinjekjerner, feta og bladpersille.

Skrevet

Igår: Pannekaker og ertesuppe

Today: Ferskt brød med eggesalat og leverpostei m rødbeter.

Skrevet

Det ble hjemmelaget potet- og gulrotmos, kjøttpudding av kylling og kalkun, grønnsaker og tyttebærsyltetøy

Skrevet

Stekte kveiteskiver med hjemmelagd hollandaisesaus, mandelpoteter, stekte grønnsaker (inkl jordskokker - ikke helt vellykket) og rødbeter. Ikke verst på en torsdag.

Skrevet

Hm. Lurer på om vi skal ha gratinerte nachos med kjøttdeig i kveld, jeg ... :spise:

Skrevet

I dag skal jeg lage husets fredagspizza, en pizza med pepperoni og ananas.

Gjest Eurydike
Skrevet

Stekt ryggfilet av brosme, sitronbåter, ovnsbakte potetbåter og ertepuré med ramsløk og parmesan.

Skrevet

En noget manipulert chili con queso med ris og salat til.

Skrevet

Tortillawraps fylt med krydrete stekte biter av kyllingfilet, salat, forskjellige grønnsaker og sannsynligvis salsa og rømme.

Skrevet

I dag blir det pasta med ostesaue.. Mest trolig fra pose, har 303 kr i en uke så blir dårlig med innholdsrike middager framover.

Skrevet

Grønnsakswok i sweet hot chilisauce med ris til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...