Barbie Skrevet 19. oktober 2003 #162 Skrevet 19. oktober 2003 Væren: Fårikål? Skikkelig Kannibal du,som spiser dine egne.... Vi skal ha stekt knakkpølse,med pottitt,erter,saus, og gulrøtter.
Væren Skrevet 19. oktober 2003 #163 Skrevet 19. oktober 2003 Det er ikke uten grunn jeg rødmer, Barbie... Men til min unnskyldning må jeg si at det ikke er min nærmeste familie, da... Mer perifere slektninger.
Gjest Liten Skrevet 19. oktober 2003 #164 Skrevet 19. oktober 2003 Barbie, Væren spiser bare familiens sorte får. Er slik de holder orden i rekkene der i gården
Væren Skrevet 19. oktober 2003 #165 Skrevet 19. oktober 2003 Jepp. Naturlig utvelgelse; de svakeste går først i gryta! Det kalles "Survival of the fittest"...
Gjest Liten Skrevet 19. oktober 2003 #167 Skrevet 19. oktober 2003 Jepp. Naturlig utvelgelse; de svakeste går først i gryta! Det kalles "Survival of the fittest"... Og jeg som trodde det var "survival of the fattest" som gjaldt i din familie...
Rachel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #169 Skrevet 19. oktober 2003 I dak skal vi ha kokt torsk med tilbehør.
Væren Skrevet 19. oktober 2003 #170 Skrevet 19. oktober 2003 Kokt torsk hørtes nydelig ut! Har ikke hatt det på lenge!
Diva Skrevet 19. oktober 2003 #171 Skrevet 19. oktober 2003 Skal ha indrefilèt med poteter, grønnsaker og Bernaisesaus Invitert til middag hos "svigers" 1
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2003 #173 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg tror faktisk at det blir take-away på oss i dag, jeg. Klarte ikke å finne på middag til 2 dager da jeg handlet i går.
Gjest Cruella Skrevet 19. oktober 2003 #176 Skrevet 19. oktober 2003 Potetkomper med vossakorv og kålrabistappe.
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2003 #177 Skrevet 19. oktober 2003 Er sterkt i tvil om hva slags take-away jeg skal ha i dag. Sambo ønsker seg sikkert pizza (Calzone). Jeg ønsker meg kinesisk. Blir for mye å dra 2 steder for å hente mat.
Rachel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #178 Skrevet 19. oktober 2003 Si det sånn da Lea: Den som henter maten (og betaler), den får bestemme!
Gjest Matahari unplugged Skrevet 19. oktober 2003 #179 Skrevet 19. oktober 2003 Lea; det løser du enkelt ved å bestille fra Pizza- og kinaekspressen. 2222 2222! (Hvis det ikke er så viktig hvordan maten smaker, vel å merke...)
Rachel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #180 Skrevet 19. oktober 2003 Lea; det løser du enkelt ved å bestille fra Pizza- og kinaekspressen. 2222 2222! (Hvis det ikke er så viktig hvordan maten smaker' date=' vel å merke...)[/quote'] :o Maten deres er FÆL! Verre enn frossenmat!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå