Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøttpudding av kylling og kalkun, poteter, broccoli og saus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelaget fiskesuppe. Kraft fra fryseren, grønnsaker, laks, sei, torsk og reker. Hvitløksbrød til.

Skrevet

Fiskesuppe med grove rundstykker til.

Gjest Eurydike
Skrevet

Fullkornsspaghetti med brokkoli, middelhavsansjos, pinjekjerner og parmesan.

Skrevet

Pasta med kalvekjøttboller i en tomat- og fløtesaus med sopp.

Skrevet

Det blir indisk i dag: Siste ladning av krabbekaker fra fryseren, kokosmelksaus, gulrotpilaff, raita og frisk tomatchutney.

Skrevet

Det blir julepølser,poteter og surkål med fløtesaus....tyttebær også :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp: :jepp:

Skrevet

Vi lager gresskarsuppe i dag, men det blir trolig til kvelds og ikke til middag. "Middag" blir nok knekkebrød eller frokostblanding i forbifarta...

Skrevet
Vi lager gresskarsuppe i dag, men det blir trolig til kvelds og ikke til middag. "Middag" blir nok knekkebrød eller frokostblanding i forbifarta...

er det godt,jeg mener gresskarsuppe?har aldri hørt om det...Hvordan smaker det? Bare lurte på det

Skrevet

Karbonader, poteter, brun saus og gulerøtter.

Skrevet

I dag er jeg alene hjemme, så lagde akkurat.

Stekt kyllingfilet, med balsamico krem, soyasaus og masse godt krydder. Til den hadde jeg sauterte grønne linser og ertepurè. MMM smaskens og godt før trening.

Skrevet

i dag blir det mexicansk gryterett servert i tacoskjell, med hjemmelaget tomatsalsa og guacamole til.. og salat ved siden av.. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...