Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fersk pasta og kremet saus med røkelaks og grønnkål. Tomatsalat til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pizza fra Peppes med speltbunn.

Vet du hva? Her hvor jeg bor får jeg bestille en stor pizza og en liter vin til 75 kr;) Men peppes er godt da!

Gjest Eurydike
Skrevet
Entrecôte med dolcelatte (jeg ville ha kalv, men fant ikke :tristbla: ), ovnsbakte potetbåter, braisert bladspinat og ovnstørkede tomater med oregano. Dessuten tester vi denne spanske økologiske rødvinen. :)

Varm smuldrepai med epler (og en skvett calvados) til dessert. :)

Skrevet
Idag skal vi spise raclette, med kokte små poteter, gode pølser + litt lam og salat som tilbehør. Har vært i ostebutikken og kjøpt et utvalg av forskjellige raclettoster, vanlig urøkt, røkt, med pepper og en med urter og paprika. :)

Knallgod middag! Topper med en god prosjon Ben&Jerry's strawberry cheesecake iskrem.... :lur:

Skrevet
Knallgod middag! Topper med en god prosjon Ben&Jerry's strawberry cheesecake iskrem.... :lur:

:gråte: *Misunnelig*

Er den å få tak i i Norge nå?

Skrevet
:gråte: *Misunnelig*

Er den å få tak i i Norge nå?

Det vet jeg faktisk ikke siden jeg for tiden ikke bor i Norge, men den er jo knallgod da ;)

Skrevet
Det vet jeg faktisk ikke siden jeg for tiden ikke bor i Norge, men den er jo knallgod da ;)

Det er den! :sur:

Skrevet
Det er den! :sur:

Det er mulig å få kjøpt en bok med Ben & Jerry's oppskrifter (jeg bestilte min på Amazon), men akkurat denne oppskriften finnes ikke den boken dessverre (ellers kunne jeg kopiert den til deg).

Skrevet

Igår lagte eg vietnamesiske vårruller, kylling med sitrongress, shitake og østerssopp m chili og koriander og kokosris=) veeeeldig godt. Idag skal vi prøvesmake julematen...pinnekjøtt og kålrotstappe.

Skrevet

Idag blir det svinekjøttboller med salvie i tomatsaus, fersk pasta og salat.

Skrevet

Vi ble servert lasagne i går.

I dag skal vi ha fransk biff med fløtegratinerte poteter, broccoli, asparges og rosèpeppersaus.

Skrevet

Grillet laks, rattepoteter, rømme, sitronsmør og agur ksalat.

Skrevet
Fersk pasta og kremet saus med røkelaks og grønnkål. Tomatsalat til.

Det ble i stedet lasagne med røkelaks, grønnkål og purre, salat av romanosalat, tomat og agurk, og stikkelsbærkompott og nybakte havrekjeks med fransk ost (chaource) til dessert.

I dag skal vi ha selleristangsuppe (fra fryseren), og deretter Shepherd's pie (av lam, åff kårs) og dampet grønnkål. Og så blir det sikkert litt mer stikkelsbærkompott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...