Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stekt hysefilet, sitronbåter, ovnsbakte nypotetbåter og ertepuré med ramsløk.

Haken er at hyse ikke er den beste stekefisken, men det var den som så best ut hos fiskehandleren på vei hjem fra jobb i dag...

Løsningen kan være å lage fiskekaker av den i stedet! :fisk::idesmil: Får se hva det blir til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panert torskefilet med poteter, grønnsaker og tartarsaus.

Skrevet

Jeg har tenkt å fravike mitt eget "salat er ikke middag"-prinsipp og lage denne salaten til middag i dag. ;)

Skrevet

Tandoorikylling med hjemmebakt naanbrød, salat og asparges.

Skrevet

Stekt makrell, dampet nykål, gulrøtter og brokkoli, potetstappe og rømmesaus med dill og sitron.

Skrevet

Hjemmelaget pizza, med bresaola, ruccola og parmesan.

Skrevet

Steinbit i aluminiumsfolie, tomat-, basilikum- og mozzerellasalat.

Skrevet

Fullkornspasta med pesto, solmodne tomater og kyllingfilet, litt tzatziki :) Nam!

Skrevet

Etter sen jobbing og i påvente av ny grønnsakslevering ble det til at vi spiste ute i dag - kinesisk.

Skrevet

Pai fylt med brokkolibuketter, masse spinat og manchego, og salat bestående av hodesalat, revet gulrot og oliven.

Skrevet

Grillet pølser på sommeravslutning i barnehagen. Og en fæl klissete sjokoladekake som noen andre hadde bakt. :ler:

(kveite høres veldig godt ut ja..!)

Skrevet

I dag skal jeg ha bali kyllinggryte med salat og brun basmatiris. Brokkolibuketter tilsatt i gryta, da blir den bedre og sunnere.

Skrevet

Røkt torsk/hyse med gulrotstuing og poteter.

Skrevet

Jeg skal på disputasmiddag, mens stakkars mannen skal spise på flyplassen i Tromsø før han setter seg på flyet hjem.

Skrevet

I dag lager vi spaghetti carbonara.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...