Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me har hatt kjempegod elggryte m kraftig god rødvinsaus og rotgrønnsaker, deilig potetstappe med sellerirot, fløte og smør..mmmmmm

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Satser på at det blir gresk salat med gresk landbrød og tzatziki i dag :sikle:

Skrevet
Jambalaya med villris+brun basmatiris, friske grønnsaker, reker, kylling og bacon. Det er også en liten mulighet for at vi går ut og spiser i stedet (og bruker kyllingen til pasta i morgen) - får se hvordan dagen forløper.

Det ble enkel søndagsmiddag i solen på utekafé i går (i en pause mellom to lange jobbeøkter).

Så i dag lager vi wok av kyllingen og grønnsakene som var tiltenkt jambalaya - med cashewnøtter og basmatiris.

Skrevet

Jeg skal spise alene, og jeg har tenkt å lage en av mine yndlingsretter: Pasta med en enkel tomatsaus, og parmesan. Salat ved siden av.

Skrevet

Hjemmelagde vegetarkaker med ovnsstekte rotgrønnsaker, grønn salat m/pinjekjerner og hjemmelaget dressing.

Skrevet

Wok(blant annet strimler av gulrot, paprika, ananas, bambusskudd, to typer bønner og minimais) med kyllingfilet og ris ved siden av.

Skrevet

Seibiff m/løk, poteter og gulerot.

Gjest bada
Skrevet

Spareribs, potetstappe og ovnsbakte grønnsaker (løk, paprika, aubergine og squash).

Skrevet

Hjemmelagede kjøttkaker i brun saus med erter, kål/gulrotstuing, poteter og karamellisert løk.

Skrevet

Lakseburger med salat, sennepsaus og båtpoteter.

Skrevet

Stekt ørret i rømmesaus, kokte poteter og grønnsaker til.

Skrevet

Svenske kjøttboller, saus og poteter.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

I dag blir det biff, champignon, stekte potetbåter og bernaise.

Skrevet

Hjemmelaget pizza med kyllingkjøttdeig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...