Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Løkterte, og en enkel salat til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tirsdag er dagen jeg sjelden spiser middag hjemme - og faktisk sjelden rekker å kjøpe noe... :forvirret:

I dag er målet å komme seg enten på en dagligvare og få tak i noe som kan lages ved hjelp av vannkokeren på jobben, eller å dra innom en bensinstasjon.

Dyrt og dårlig, eller billig og dårlig - det er valget i dag. :tristbla:

Skrevet

Må prøve å få brukt opp noen rester fra kjøleskapet, så i dag blir det pasta med i hvert fall bacon og cherrytomater, pluss det jeg ellers måtte finne (på).

Skrevet

Skulle egentlig ha stekt ørret, men de ble direkte forkullet :sjenert: Så da ble det egg, bacon og poteter i stedet.

Gjest Kristin_
Skrevet

ris, brokkoli og tunfisk :-D Middag til .. nesten ingenting ;)

Skrevet

Stekt torskefilet med poteter, forskjellige grønnsaker og eggesmør.

Skrevet

Vil ha ovnsstekt kylling, tror jeg, og ovnsstekte grønnsaker. Med ris og rømme.

Skrevet

Stekt kveite, poteter, råkost og lettrømme.

Skrevet

Ble kyllingburger på meg idag..dvs kyllingfilet mellom 2 skiver grovt brød med salat og litt "kesam dressing".

Gjest baby-E
Skrevet

hjemmelagede kjøttkaker, i brun saus med stekt løk, poteter og gulrøtter.

Skrevet

Raskt og lettvint i dag: Bolognesesaus fra fryseren, og fullkornsspaghetti.

Planen var egentlig salat med varmrøkt laks, grønne bønner og bakte rødbeter - den utsetter vi til fredag. :)

Skrevet

Stekt boksetunfisk med mais og blomkål, gulrøtter og fullkornspagetti, med litt basilikum og balsamicoeddik.

Skrevet

Skinkebiff med bakte, kremede poteter og ovnsbakte grønnsaker (paprika, fennikel, løk, hvitløk, squash).

Skrevet

I dag lager vi fiskekaker av fersk sei og lyr. Tilbehør blir ovnsbakte potetbåter, aïoli og salat av cherrytomater, rødløk, ruccola og kalamataoliven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...