Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylling i thaisaus og kokosmelk, brennhet og rensende. Og salat, villris og nanbrød :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

kyllingfilet, soppstuing, halve tomater og pommes frites.

Skrevet

Panert torsk med poteter og gulrot :)

Gjest Mayamor
Skrevet

Kyllinglår marinert med hvitløk, paprikapulver og soyasaus. Stekt på en seng av løk, paprika, champignon, squash, aubergin, tomat og spinat. Blandet ut en karripasta med kyllingbuljong, vann og soyasaus og helte over. Stekte i 40 minutter på 200 grader og serverte med basmatiris. Saftifg og deilig. :)

Skrevet

Resten av fiskegratengen vi laget på mandag, med kokte poteter og råkostsalat av gulrot, kålrabi og appelsinjuice.

Skrevet

Kyllingfilet med brekkbønner, fetaost, oliven og yoghurt naturell :)

Gjest Deception
Skrevet

Pasta med tomater, squash, aubergine, blå castello (!) og stekt spekeskinke.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Ser det går mye i kylling for tiden ;) Vi har også hatt kylling idag, nærmere bestemt kyllingsuppe.

Skrevet

Grønnsaksuppe basert på kalkunkraft.

Gjest Marie81
Skrevet

Kyllingcalzone (fyll - kylling, sjalottløk, hvitløk, persille ++), gleder meg :)

Skrevet

Stekt brosmefilet, sitronbåter, ovnsbakte mandelpotetbåter, kokte aspargesbønner med ramsløk og ovnstørkede klasetomater med oregano. :)

Gjest Mayamor
Skrevet

Kjøttsuppe kokt på røykeknoker. Har i potet, gulrot, kålrot, selleri, løk, purreløk, pepperrot, byggryn, røykt kjøttpølse og selvsagt kjøttet fra knoken. Baker grove rundstykker til. :)

Skrevet

Stekt kveite, ovnsstekte blandede rotgrønnsaker, sennepssaus.

Skrevet

Hjemmelaget spaghetti bolognese med en enkel salat til. Og hvis jeg gidder baker jeg focaccia til også.

Skrevet

Hjemmelagd tomatsuppe med grove hjemmebakte valnøtt(brukeoppjulerestene)baguetter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...