Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest Mayamor
Skrevet

I dag blir det forsøk på Nelles greske kjøttboller med alt tilbehør som jeg leste i egen tråd. Har lammekjøttdeig og noen av ingrediensene må innkjøpes i dag - er skikkelig spent... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marie81
Skrevet

Indisk chapati wrap med kylling, koriander, tomat, agurk ++ :)

Skrevet

I kveld kommer søs og har med seg hente-pizza. Passer greit siden jeg er forkjøla og ikke orker lage noe mat.

Skrevet

Thai-inspirert wok med fersk ørretfilet, friske grønnsaker, chili/hvitløk/ingefær, kokosmelk, lime, frisk koriander (hvis vi finner) og cashewnøtter. Basmatiris ved siden av.

Skrevet

I dag tenkte vi bestille en pizza fra Dolly Dimples. Aldri prøvd de før, så det blir litt spennende. Men minstemann vil heller ha fiskepinner :overrasket::ler: , så da får jeg steke noen og ha ved siden av.

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve kyllingfilet fylt med fetaost og surret med spekeskinke i dag, som tilbehør tar jeg en enkel salat.

Skrevet

Røkelaksmousse og litt ruccola til forrett (hadde en del røkelaks igjen fra jula), pasta med tomatsaus med chorizo, bakt svinenakke og chilipepper (og masse hakket persille!) til hovedrett, camembert med nybakt brød, og til slutt fersk ananas til dessert!

Skrevet

Og jeg har nettopp lagt klippfisk i vann, seinere i dag blir det bacalao :)

Skrevet

I dag lager vi falafel, dvs kikertboller/kaker, med sitronbåter, bulgur i tomat, blandet grønn salat og tzatziki. :)

Skrevet

Hvis alt går etter planen blir det bekri meze på libanesisk resturant.

Skrevet

I dag blir det hjemmelaget viltgryte med poteter og rosenkål. Krydderkake med kremostglasur til dessert.

Skrevet

Middagen var så vellykket i går og jeg har fremdeles ost og skinke liggende i kjøleskapet, så idag blir det kyllingfilet fylt m/fetaost og surret i skinke m/salat. :sikle:

Skrevet

I dag blir det seifilet med løk og revne gulerøtter. Hvit saus og poteter.

Gjest gjesta
Skrevet

Har en kjempegryte med lapskaus stående på komfyren. Det blir nok middag i flere dager tenker jeg, inkludert i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...