Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lammefilet, potetstappe og grønnsaker av noe slag.

I går ble det spontanmiddag på thailandsk restaurant, så dette blir middagen i dag i stedet. :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planen i dag var en rett med eggenudler, vårløk, grønnkål og grillet entrecôte. I stedet bruker vi en lammeskank fra curryen på søndag og lager tyrkisk-inspirert restemat: Bulgurpilaff med lam, grønnkål (evt ved siden av), tørket aprikos, rosiner, pinjekjerner, valnøtter og friske urter (bladpersille, dill og mynte). Servert med litt matyoghurt.

Skrevet

God gammeldags middag i dag, hjemmelagde fiskekaker med poteter og grønnsaker. :)

Skrevet

Stekt steinbit, sitronbåter, gulrotpuré med frisk ingefær og villris/brun basmatiris med rødløk, persille og sennepsvinaigrette.

Skrevet

Hjemmelagede fiskeboller i hot karrisaus med poteter, gulrøtter og brokkoli.

Skrevet

I dag blir det fiskegrateng med kokte poteter, gulrøtter og brokkoli.

Skrevet

I dag er det barnebursdag her, så det blir Grandiosa etter påtrykk fra bursdagsbarnet på 11.

Skrevet

Restemiddag : litt fiskekaker, litt stekt pølse, kokte poteter, litt brun saus, kålrabistappe og tyttebær.

Skrevet

Er alene i noen dager + at jeg er så forkjølet at jeg overhodet ikke smaker noenting, så idag ble det rett og slett en ferdigpizza.

Skrevet

Skal på en tilstelning på jobben i dag, fingermat og vin.

Skrevet

I dag skal vi ha pastaform med skinke, champignon, squash, gulrot, pastasaus med soltørket tomat og det jeg evt måtte ha i kjøleskapet... :)

Skrevet

I dag skal vi ha tre retters middag: Artisjokker med vinaigrette til forrett, stekt kylling med salviestuffing, potetmos og ovnsbakte rotgrønnsaker til hovedrett og brownies med vaniljeis og bringebær til dessert.

Skrevet

Hjemmelaget pizza, med rucculasalat og min spesial hviløksdressing.

Skrevet

Ser ut til at vi forandrer litt på planene i dag - i stedet for å lage pasta hjemme, går vi ut og spiser italiensk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...