Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Igår hev jeg bare sammen litt av hvert fordi jeg var for trøtt til å vaske, skjære å skrelle. Tok det som kunne brukes = svin & skinke i fløtesaus med tagliatelle. 

 

Idag blir det Torsk med chorizosalsa & søtpotetmos uten urter men med soltørkede tomater ihvertfall. 

Endret av Deathslamx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det masse god inspirasjon. Blir pitabrød med kjøtt og salat her. :)  Er gravid og sliter med middager som er høyt fettinnhold. 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (7 timer siden):

I dag ble det enkelt. Rundstykker med smør og edamerost som har fått lagret seg ett år i kjøleskapet 👌

Hvordan var osten? Har en som har stått og godgjort seg i kjøleskapet siden i fjor.

 

Her blir det laget sheperds pie il mann og barn. Jeg tar med meg rester fra i går (stekt ris) på jobb

Endret av MarianneE
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagde en svær haug med medisterkaker og surkål i natt. Så blir det på ristet loff til middag. Med tyttebærsyltetøy. Mye lettvint og rart før selve jula. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (21 minutter siden):

Hvordan var osten? Har en som har stått og godgjort seg i kjøleskapet siden i fjor.

Den blir veldig god, skarpere og fyldigere smak. Hvis du har smakt den svarte edameren så blir den røde som den etter ett år. 

Kjøper alltid inn noen ekstra edamere som lagres og rulleres på. Må få prøvd å lagre en i to år, men til nå har jeg ikke klart det. 😂

Græddost blir også veldig godt etter lagring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (1 time siden):

Den blir veldig god, skarpere og fyldigere smak. Hvis du har smakt den svarte edameren så blir den røde som den etter ett år. 

Kjøper alltid inn noen ekstra edamere som lagres og rulleres på. Må få prøvd å lagre en i to år, men til nå har jeg ikke klart det. 😂

Græddost blir også veldig godt etter lagring.

🤤🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal steke et par fiskekaker og ha på brødskive med salat, stekt rødløk, sennep og ketchup. Noen cherrytomater og sylteagurker ved siden av.

Anonymkode: ff9dd...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget fiskegrateng, med dampede poteter og grønnsaker (gulrot, reddiker, brokkoli) og gressløksmør.

Anonymkode: ad006...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...