-Fisken- Skrevet 30. november 2003 #521 Del Skrevet 30. november 2003 Risengrynsgrøt. (julekakebakingsdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. november 2003 #522 Del Skrevet 30. november 2003 Røkt julepølse i brunsaus med kokt gulrot og ertestuing til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. desember 2003 #523 Del Skrevet 1. desember 2003 Mamma og pappa spanderer pizza på restaurant i dag fordi jeg bestod eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hungle Skrevet 1. desember 2003 #524 Del Skrevet 1. desember 2003 Laks, poteter, rømme og agurksalat :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. desember 2003 #525 Del Skrevet 1. desember 2003 I dag, i dag ble det lapskaus da, med rester av kjøttkaker oppi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 1. desember 2003 #526 Del Skrevet 1. desember 2003 Sambis har hatt fri idag, så han hadde lagd suppelapskaus av pinnekjøttkraften fra lørdag og puttet oppi rester av pinnekjøtt og vossakorv, samt masser av poteter, purreløk, kålrabi, sellerirot og gulrøtter. Kjempegod, gammeldags middag servert m flatbrød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 1. desember 2003 #527 Del Skrevet 1. desember 2003 I dag ble det kotelett, kålrabistappe (m/gulrot oppi) og poteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 1. desember 2003 #528 Del Skrevet 1. desember 2003 Kjøttkaker med brun saus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 1. desember 2003 #529 Del Skrevet 1. desember 2003 En middag av de store sjeldenheter: karbonader og potetmos. Og en ananasring til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #530 Del Skrevet 1. desember 2003 Pasta med skinke i fløtesaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. desember 2003 #531 Del Skrevet 2. desember 2003 Skal lage pannekaker til min kjære kommer fra jobb :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 2. desember 2003 #532 Del Skrevet 2. desember 2003 I dag blir det laksekotletter med agurksalat og poteter. Bruker lettrømme i stede for saus til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. desember 2003 #533 Del Skrevet 2. desember 2003 I går var mamma og jeg på Smart Club rett etter treningen min, så da måtte vi ha oss noe i skrotten. Kjøpte calzone i den der "kantinen" der, men fysj, de smakte absolutt ingenting :-? Men i dag skal vi ha bakt potet med masse godt fyll i til middag! Vet ikke hva fyllet blir ennå da men. Gleder meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 2. desember 2003 #534 Del Skrevet 2. desember 2003 I dag blir det pasta med kjøttsaus :D ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 2. desember 2003 #535 Del Skrevet 2. desember 2003 Flesk, duppe & poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 2. desember 2003 #536 Del Skrevet 2. desember 2003 En middag av de store sjeldenheter: karbonader og potetmos. Og en ananasring til dessert. Karbonader og potetmos har jeg også lyst på (spiser bare potetmos dager sambo ikke er hjemme til middag (men dem kan det godt bli 5 av i uka for tida....) men har ikke det i hus nå, så det blir karbonader og pasta, eller muligens ris... Dessert får jeg nok ikke, for jeg fikk en vaffel til dessert etter lunsj jeg ("premie" i et veddemål) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 2. desember 2003 #537 Del Skrevet 2. desember 2003 Til nå er det bare Søppeldynga drops. :knase - tygge - knase: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 2. desember 2003 #538 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg spiste klubb med kålrabi og pølser.. MM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 2. desember 2003 #539 Del Skrevet 2. desember 2003 I dag lagde jeg skinke- og makaronigrateng, med potet, gulrot og smeltet smør til. Mmmmm....nydelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. desember 2003 #540 Del Skrevet 3. desember 2003 Hjemmelaget pizza i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå