Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat nå er kjæresten i gang med å lage pølser med potetstappe, som er noe av det beste jeg vet! Herlig! :D

Piglet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag stod potetklubb med bacon og brunostsaus på menyen :briller:

Skrevet

Laks, som vi egentlig skulle hatt i går men da var vi på Peppes og spiste pizza.

Gjest Primula
Skrevet

Vi skal ha stekt ris. :D

Har fått helt dilla på det jeg. Dessuten er det så lettvint og billig. Idag putter jeg oppi ris og egg (selvfølgelig) picnickskinke, paprika og løk. Nam-nam Gleder meg allerede.

Skrevet

:klø: Det klarer jeg ikke ta stiling til på det nåværende tidspunkt :klø:

Skrevet

Mannen instisterer på "Pasta di parma" fra Toro, så da blir det vel det. Han hadde uforklarlige lysster ;)

Gjest Zalomine
Skrevet

Pølser og spagetti. Sambo fikk velge, siden han faktsik skal spise middag i dag. Ikke før klokka 7 da, så jeg har putta i meg et par ostesmørbrød nå...

Skrevet

Mannen er syk og har aldeles ikke matlyst, så jeg kunne velge helt selv :)

Kjøpte en pakke fiskegrateng jeg, og tok hele i en jafs! Bare grateng da, ikke noe poteter eller noe ved siden av...

Skrevet

Jeg har delt en boks med joikakaker med hunden. Sambo har en Grandiosa i fryseren, ettersom han jobber sent i dag.

Nok en spennende middag :roll:

Skrevet
Jeg har delt en boks med joikakaker med hunden. Sambo har en Grandiosa i fryseren, ettersom han jobber sent i dag.

Nok en spennende middag :roll:

Ææææææææ, joikakaker!

Jaja, sin smak :kul:

Spiste middag alene i dag, så det ble rester fra i går, raspeball med brunostsaus. Lagde meg en stor bolle salat til.

Skrevet
Hvalbiff :o

Hvalbiff? Artig :D Er det godt?

Skrevet

Idag hadde sambis Spaghetti Carbonara klar da jeg kom fra trening.....Ummmm......SCHJEMPEGOOOD!!!

Skrevet

Ææææææææ, joikakaker!

Jaja, sin smak :kul:

:ler: Jeg vet. Det var bare det jeg hadde lyst på. En evighet siden sist jeg spiste Joika og sambo liker ikke den såkalte viltsmaken. Enkelt var det i alle fall, og jeg ble mett :wink:

Skrevet

Joda, det ble to koljekaker til middag....inntok middagen bak rattet :blunke:

Skrevet
Joda' date=' det ble to koljekaker til middag....inntok middagen bak rattet :blunke:[/quote']

Å!!! Ikke lettere henslengt over panseret da.....til offentlig beskuelse....Sinnbildet på en reklame for fiskekaker! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...