Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag blir det en rest av pasta med laks fra igår, og et lite stykke lasagne jeg hadde i fryseren. Med salat og avocado til. Deilig å få spist opp mat fra fryseren. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

I dag har jeg hatt BBQ steak and bacon burger og chili cheese fries, fanta som drikke.

Skrevet

Tapas. Hjemmebakt focaccia, reker i hvitøksolje, rødbetskiver med fetaost, patatas bravas, manchego og spekeskinke

• Liker 2
Skrevet

Idag hadde vi marinerte blomkålvinger med ris, aspargesbønner og bearnaise,

Anonymkode: f7ff4...c70

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idag hadde vi marinerte blomkålvinger med ris, aspargesbønner og bearnaise,

Anonymkode: f7ff4...c70

Blomkålvinger?

• Liker 1
Skrevet

Min skjønne svigermor sendte med meg kjøttsaus til pasta i går da jeg kom innom med barnebarnet. Så da ble det å koke litt pasta, og så hadde vi mat på bordet.

I dag blir det taco. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kyllingfilet med stekt sopp, asparges, løk, paprika, squash og ris. 

Skrevet

Det blir laksekoteletter med poteter, to typer gulrot, remulade og pepper. Bacon. Mye smeltet smør og fleskefett.

Sukkererter, tomatskiver, paprika og løkringer som sideknask på egen tallerken.

• Liker 3
Skrevet

I dag har jeg tenkt å bruke opp litt fra kjøleskapet, så det blir en omelett med bacon, løk, potet og litt osteskiver på toppen. Brød med smør ved siden av. Og noen tomater for fargen og smaken.

• Liker 4
Skrevet

I dag ble det rester ifra i går, røkt svinekam med godt tilbehør. Og kålrotstappen med mye godt i var bare enda bedre i dag :)

Og det blir Idsø kjøttpølser stekt godt/lenge på panne til kvessmat senere i kveld

• Liker 2
Skrevet

Hjemmelaga falafel og sylta rødløk, gulrot, agurk, chili og granateple, chili-oghurtderssig, hummus og masse mynte og koriander severt på tynnbrød. Digg!

Anonymkode: f78b4...2d1

• Liker 6
Skrevet

Stekte rypebryst servert med stekte kantareller og hjemmelaget potetstappe. Lagde også fløtesaus. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Stekte rypebryst servert med stekte kantareller og hjemmelaget potetstappe. Lagde også fløtesaus. 

For en fantastisk middag!!! 

Skrevet
Akkurat nå, Guidet Kvinne skrev:

For en fantastisk middag!!! 

Ja, takk. Men det var for å ønske noen velkommen hjem 😊

Skrevet

Kveldsmat"middag"...

Kald fisk fra middagen med litt pepper, rårevet gulrot og remulade på smurte skiver.

• Liker 2
Skrevet

Svineknoker skal straks på kok, så i dag blir det lapskaus!

• Liker 3
Skrevet

I dag blir det porsjonsformer med små, hele blomkål gratinert i ostesaus med fransk sennep. Sprøstekt bacon og hakkede urter over, og focaccia til.

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ertesuppe fra pose, tilsetter potet, gulrot og sideflesk. Rundstykke med smør på siden.

Skrevet

I dag ble det svinefilet med diverse grønnsaker og fløtesaus. 😊 

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...